2013-07-24, 20:11
Medlem
p1ck4chus avatar
Köpte Eaa-xx från mmsports för några dagar sedan, bara jag som tycker det är så fruktansvärt äckligt? Syftar på eea från andra märken också.
Citera
2013-07-24, 20:33
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p1ck4chu
Köpte Eaa-xx från mmsports för några dagar sedan, bara jag som tycker det är så fruktansvärt äckligt? Syftar på eea från andra märken också.
Prova Amino X ifrån BSN. Garanterar att du kommer gilla valfri smak.
Citera
2013-07-24, 21:35
Medlem
p1ck4chus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lhukinen
Prova Amino X ifrån BSN. Garanterar att du kommer gilla valfri smak.

Tack för tipset! Råkat ut för samma sak som mig?
Citera
2013-07-24, 22:38
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p1ck4chu
Tack för tipset! Råkat ut för samma sak som mig?
Körde med amino rush ifrån fairing innan. Höll på att spy varje gång.
Citera
2013-07-25, 00:52
Medlem
sowahs avatar
Citat:
Kört med Nutritech's EAA amino booster nu ett tag. Blandar man ut det tillräckligt med vatten är det drickbart, eftersmaken är hemsk. Till råga på allt ska man göra den så ättersöt med allt jävla sukralos eller vad man nu proppar i.

Tur att den snart är slut, ska testa annat märke och se om smaken är mer behaglig. Detta smakar värre än whey-100.
Citera
2013-07-25, 17:25
Medlem
p1ck4chus avatar
Citat:

Just den jag också smakat, samma reaktion här!
Citera
2013-07-29, 10:25
Medlem
legendaryjls avatar
Behöver hjälp angående vilket BCAA jag ska köpa. Har alltid använt musclepharm då jag tycker deras produkter är jäkligt bra, men kanske lite överprisad pga stark fokus på marknadsföring?

http://www.bodybuilding.com/store/musclepharm/amino1.html

Proppad med bra ratio (3:1:2) på aminosyrorna, även fina värden på alla elktrolyter och vitaminer.
Har kört på denna ett bra tag och gillar den, funderar på fortsättning nu denna termin.

En contender är XTEND,
http://www.bodybuilding.com/store/sv/xtend.html som har en ratio på 2:1:1 kontra MP's 3:1:2. Skillnad? Kan kroppen ta upp allt?

Vilken är mest prisvärd?
Citera
2013-07-29, 14:39
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legendaryjl
Behöver hjälp angående vilket BCAA jag ska köpa. Har alltid använt musclepharm då jag tycker deras produkter är jäkligt bra, men kanske lite överprisad pga stark fokus på marknadsföring?

http://www.bodybuilding.com/store/musclepharm/amino1.html

Proppad med bra ratio (3:1:2) på aminosyrorna, även fina värden på alla elktrolyter och vitaminer.
Har kört på denna ett bra tag och gillar den, funderar på fortsättning nu denna termin.

En contender är XTEND,
http://www.bodybuilding.com/store/sv/xtend.html som har en ratio på 2:1:1 kontra MP's 3:1:2. Skillnad? Kan kroppen ta upp allt?

Vilken är mest prisvärd?
Jag orkar inte jämföra pris per fram och utöver det även jämföra hur detta förhåller sig till ration mellan de olika AA. Hur som helst tror jag, vet inte, men jag tror att 2:1:1 är bättre. Detta baserat helt på en känsla från att leucin is the shit, så att säga.

Men jag kan ha helt åt helvete fel. Men så tror jag i alla fall. Om du vill veta mer finns det säkert massor av studier som visar på leucins effekt, det är den som gör i princip allt jobb om jag inte minns helt fel vilket jag troligtvis inte gör.

Hoppas jag var till liten hjälp i alla fall!

Lycka till med träningen och ta hand om dig!
Citera
2013-07-29, 14:57
Medlem
legendaryjls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Jag orkar inte jämföra pris per fram och utöver det även jämföra hur detta förhåller sig till ration mellan de olika AA. Hur som helst tror jag, vet inte, men jag tror att 2:1:1 är bättre. Detta baserat helt på en känsla från att leucin is the shit, så att säga.

Men jag kan ha helt åt helvete fel. Men så tror jag i alla fall. Om du vill veta mer finns det säkert massor av studier som visar på leucins effekt, det är den som gör i princip allt jobb om jag inte minns helt fel vilket jag troligtvis inte gör.

Hoppas jag var till liten hjälp i alla fall!

Lycka till med träningen och ta hand om dig!

Hur är det logiskt att 2:1:1 är bättre än den med 3:1:2? MP's slår ju XTEND's i två av tre värden. Och på det tredje värdet är dom likvärdiga? Eller är jag ute och cyklar?

Edit: Ah, såg nu att XTEND hade ett värde på över 3G leucine medans MP's var på strax under två. Nu är jag med.
Citera
2013-07-29, 21:39
Medlem
Ter-minators avatar
Någon som vet vilken burk Bcaa som är billigast men som ändå har rätt bra innehåll? Mitt internet är begränsat så tar evigheter att leta.. Körde Amino X från BSN innan, smakade sjukt gott men tog slut snabbt.
Citera
2013-07-31, 13:49
Medlem
sowahs avatar
Star nutritions EAA

Är det något att ha? Ekonomin är knaper just nu och mitt EAA börjar ta slut. Det jag använder nu smakar ändå päckel och detta sägs vara gott. Detta är billigare dessutom.
Citera
2013-07-31, 14:07
Medlem
legendaryjls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sowah
Star nutritions EAA

Är det något att ha? Ekonomin är knaper just nu och mitt EAA börjar ta slut. Det jag använder nu smakar ändå päckel och detta sägs vara gott. Detta är billigare dessutom.

Var väl inte den bästa ration på aminosyrorna imo.... Men duger väl? Det är ju bättre än inget om du nu har knapert om pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in