2013-07-23, 18:34
Medlem
ravnats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hypergalaxy
Du menade väl 3 gram?33gram verkar bortkastat då det lär hinna bli gammalt innan du ens rökt en bråkdel om du nu inte har väldigt många kompisar du tänker dela med dig till

Är dmt verkligen så ostabilt? Även om man förvarar i en ytterst kall, mörk och torr miljö?
Citera
2013-07-24, 04:45
Medlem
BigFatCones avatar
Hej Bullen!

Jag är en grabb som funderar på att röka DMT och undrar om den här pipan duger till det ändamålet? Min budget är rätt minimal så köpa en riktig vaporizer är det inte tal om. Om den inte är lämplig så önskar jag tips på andra prisvärda och lättillgängliga redskap. Att bygga en Machine har jag ingen möjlighet till.
Citera
2013-07-24, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Hej Bullen!

Jag är en grabb som funderar på att röka DMT och undrar om den här pipan duger till det ändamålet? Min budget är rätt minimal så köpa en riktig vaporizer är det inte tal om. Om den inte är lämplig så önskar jag tips på andra prisvärda och lättillgängliga redskap. Att bygga en Machine har jag ingen möjlighet till.

Har du budget till den där har du väl budget till lite stålull och en liten glasflaska?
Citera
2013-07-24, 15:24
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karmen
Har du budget till den där har du väl budget till lite stålull och en liten glasflaska?
Absolut men inte till verktyg och jag har dessutom ingenstans att arbeta.
Citera
2013-07-24, 20:38
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Absolut men inte till verktyg och jag har dessutom ingenstans att arbeta.
Petflaska, klipp ur botten och sätt alu-folie istället med lite DMT på. Elda en bit under tills flaskan är fylld med vit rök. Skruva av korken och inhalera! Enklare än så blir det knappast
Citera
2013-07-24, 20:45
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderdasen
Petflaska, klipp ur botten och sätt alu-folie istället med lite DMT på. Elda en bit under tills flaskan är fylld med vit rök. Skruva av korken och inhalera! Enklare än så blir det knappast
Då köper jag nog lika gärna pipan som jag länkade ett par inlägg upp, principen är ju densamma och den verkar dessutom både smidigare och trevligare.
Citera
2013-07-24, 20:48
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Då köper jag nog lika gärna pipan som jag länkade ett par inlägg upp, principen är ju densamma och den verkar dessutom både smidigare och trevligare.
Ja det fungerar nog. Fördelen med flaskan är ju att man laddar upp en fet hit först i lugn och ro och sen drar man den. När DMT:t början verka är det i princip omöjligt att fortsätta röka.
Citera
2013-07-24, 20:55
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderdasen
Ja det fungerar nog. Fördelen med flaskan är ju att man laddar upp en fet hit först i lugn och ro och sen drar man den. När DMT:t början verka är det i princip omöjligt att fortsätta röka.

Det finns ju inget som säger att man inte kan ladda en fet hit i pipan heller. Nåja, nu är det egentligen ingen som har svarat men om det funkar med PET-metoden så ska nämnda pipa fungera utmärkt.
Citera
2013-07-24, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ravnat
Är dmt verkligen så ostabilt? Även om man förvarar i en ytterst kall, mörk och torr miljö?
Förvara i frys så håller det länge.
Citera
2013-07-24, 22:04
Medlem
fanvatuffdues avatar
Har alltid varit nyfiken på dmt, efter att under x antal år använt de flesta inom genren så tänkte jag nu ta och testa dmt.
Men har lite frågor.
Ser flera olika typer av dmt så som "ice", "honey" och "Jungle spice" vad är den stora skillnaden och vilken rekommenderar ni som är vana vid dmt eller iaf testat olika typer av dmt.

bless
Citera
2013-07-25, 09:51
Medlem
LasseKroners avatar
Jag hade tänkt att prova DMT, jag har aldrig varit drog intresserad förutom för DMT och har några frågor, Acacia Confusa bark och Hawaii Acacia confusa bark säljs rätt billigt på Ebay eller på webshoppar, jag hittar ingenstans i lag text att det är olagligt att köpa, sälja eller frakta dessa material

- finns det några risker med ett inköp?
- Hur mycket dmt får man ut av 250gram bark i det fallet att man lyckas göra en "standard" bra extraktion?
- Jag har även tillgång till att köpa dmt, är 1000kr grammet bra? hur länge räcker detta, i mitt fall är jag mest sugen på att ha till kanske 1 eller 2 upplevelser per år och vill inte kasta bort resten om det inte går att förvara.

MVH
Lassekroner
Citera
2013-07-25, 15:57
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvatuffdue
Har alltid varit nyfiken på dmt, efter att under x antal år använt de flesta inom genren så tänkte jag nu ta och testa dmt.
Men har lite frågor.
Ser flera olika typer av dmt så som "ice", "honey" och "Jungle spice" vad är den stora skillnaden och vilken rekommenderar ni som är vana vid dmt eller iaf testat olika typer av dmt.

bless

Enbart hört om Jungle DMT tidigare och det är när man använder Xylene för att få ut alkaloiderna istället för heptan, vilket innebär att man får med fler alkaloider än enbart DMT. Hört att jungle DMT ska vara lite mörkare tripp om jag inte minns fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in