2024-09-15, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor.D
Vad har DMT för samband med tallkottkörteln egentligen? Jag har aldrig varit intresserad av att röka DMT. Men en gång lånade jag ut min vejp till en vän som ville röka DMT. Sedan en tid efter hade jag glömt detta och skulle röka lite weed i min vejp. Det smakade ju skit efter DMT:t som hade rökts där men tänkte inte mer på det.

Efter en stund kände jag en känsla upp lite i mitten av pannan där det tredje ögat sitter enligt myter. Sedan såg jag svaga hallucinationer och någon gestalt som var inbjudande som stod ”utanför porten” så att säga. Även om hallucinationerna var svaga minns jag att tänkte hur jag kunde se på riktigt för första gången. Då har jag även tagit LSD och liknade innan.

Riktigt skumt, trodde det tredje ögat endast var spirituellt nonsens men verkar finnas något där att utforska för den som vågar.
Jadu ingen vet riktigt hur det funkar speciell inte på flashback, Google finns mycke att läsa
Citera
2025-01-12, 21:41
Medlem
Nån som vet ifall det går att beställa antingen acacia confusa eller mimosa hostilis till ryssland?
Citera
2025-01-13, 22:24
Medlem
Nån som har bra källa till acacia confusa eller chacruna?
Citera
2025-01-24, 21:47
Medlem
Mimosasweden.se är de scam? Vart kan jag beställa från som inte är scam snälla pm
Citera
2025-01-26, 00:01
Medlem
Marabouoreos avatar
Någon som använt DMT eller liknande för att behandla en specifik fobi, till exempel spindelfobi/kräkfobi/höjdskräck?

I så fall, hur var det för er? Blev ni bättre?
Citera
2025-05-12, 16:10
Medlem
Kan man röka detta på folie så man får i sig lite i taget och liksom känna sig fram? Vill gärna ha en liten upplevelse till att börja med.

Finns det en bra doseringsguide osv? Nån som sitter på lite hjälpfulla länkar? Någon som har mycket erfarenhet om detta som kan snacka lite med mig privat? Har 1000 frågor.
Citera
2025-05-17, 23:02
Medlem
smileos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheesemachine
Kan man röka detta på folie så man får i sig lite i taget och liksom känna sig fram? Vill gärna ha en liten upplevelse till att börja med.

Finns det en bra doseringsguide osv? Nån som sitter på lite hjälpfulla länkar? Någon som har mycket erfarenhet om detta som kan snacka lite med mig privat? Har 1000 frågor.

Då köper du changa, finns på darknet.

Då kan du puffa lite i taget och bygga upp ditt rus, kan rulla en joint med changa i tex.
Citera
dmt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in