2012-03-13, 19:33
Medlem
Orgelmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Ebay.
Vart förbjudet att sälja MHRB på ebay ett bra tag nu... om de inte ändrat det igen.
Citera
2012-03-13, 20:00
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelmannen
Vart förbjudet att sälja MHRB på ebay ett bra tag nu... om de inte ändrat det igen.
Säkert? Jag såg det senast för en månad sedan.
Citera
2012-03-13, 21:16
Medlem
Orgelmannens avatar
Citat:
Säkert? Jag såg det senast för en månad sedan.

Japp, bara frön nu.
Paypal har också förbud mot MHRB handel, det är därför majoriteten av shopparna har plötsligt försvunnit.
Finns några shoppar kvar som använder liberty reseve, bitcoin (inte säker om det är exakt liberty reserve och bitcoin, men iaf nån typ av invecklat betal-medel)
Citera
2012-03-14, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lurern
Kan inte riktigt hålla med dig.. Jag har gått igenom hela tråden nu, har sökt efter nånstans att köpa mimosa bark men hittar inget! 100herbgalaxy är nerstängt likaså dmt-nexus, inte för att dem säljer där men den som söker skall finna!
Är så sjukt sugen på att köra detta igen, snälla någon? Pm? Vad som...
https://www.dmt-nexus.me/forum/default.aspx?g=topics&f=39

Nope.
Citera
2012-03-14, 10:46
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoffeboyi
https://www.dmt-nexus.me/forum/default.aspx?g=topics&f=39

Nope.
Länken gav:
Citat:
Access Denied
You tried to enter a area where you didn't have access.
Citera
2012-03-14, 12:07
Medlem
Citat:
Länken gav:
My bad, man måste vara medlem för att se supplier forat tydligen. Men sidan är uppe i alla fall, har bara bytt till .me domän: https://www.dmt-nexus.me
Citera
2012-03-16, 03:01
Medlem
killercloewns avatar
tjena hittade det här receptet http://www.erowid.org/plants/mimosa/...emistry1.shtml

så frågan är då var får jag tag på materialen och var får jag det billigast.

det som efterfrågas är följande:

Mimosa tenuiflora (= M. hostilis) root-bark

Lye (granulated sodium hydroxide)

Naptha (VM&P, not lighter fluid)

Non-sudsy ammonia (10% solution, e.g. "janitor strength", is optimal, but 5% "household strength" will do as well)

även deras olika lagliga status i landet är intressant.
Citera
2012-03-16, 06:02
Medlem
Serdumånens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killercloewn
tjena hittade det här receptet http://www.erowid.org/plants/mimosa/...emistry1.shtml

så frågan är då var får jag tag på materialen och var får jag det billigast.

det som efterfrågas är följande:

Mimosa tenuiflora (= M. hostilis) root-bark

Lye (granulated sodium hydroxide)

Naptha (VM&P, not lighter fluid)

Non-sudsy ammonia (10% solution, e.g. "janitor strength", is optimal, but 5% "household strength" will do as well)

även deras olika lagliga status i landet är intressant.

#1 Finns sidor på det där internet!
#2 Kaustiksoda = färghandel, (märket nitor funkar bra)
#3 kemiskt ren bensin(Heptan),färghandel (Märket nitor funkar bra)
#4 Fyller ingen funktion, skit i det helt enkelt.

Allt är lagligt än så länge. Guiden du hittade är troligtvis ganska utdaterad (kan inte se pga sidfel)
Citera
2012-03-16, 14:10
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serdumånen
#1 Finns sidor på det där internet!
#2 Kaustiksoda = färghandel, (märket nitor funkar bra)
#3 kemiskt ren bensin(Heptan),färghandel (Märket nitor funkar bra)
#4 Fyller ingen funktion, skit i det helt enkelt.

Allt är lagligt än så länge. Guiden du hittade är troligtvis ganska utdaterad (kan inte se pga sidfel)

Du ska nog se att det blir reglerat när som helst kompis.
Citera
2012-04-01, 14:47
Medlem
DoktorMuggs avatar
Har fått tag i en mängd dmt men vi lyckas inte röka rätt antar jag.
Testade först i en vanlig pipa. Kände ingenting. Googlade runt lite och folk skrev att man inte ska elda direkt på dmtT. Så testade att röka med sked och rör. Fortfarande ingenting. Hetsig som man är så testade jag också att röka ur burk, lame som fan, men som sagt jag var hetsig. Ingenting igen.

Kan det vara något fel på dmtT eller måste man ha vaporizer eller en crackpipe?
Citera
2012-04-01, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorMugg
Testade först i en vanlig pipa. Kände ingenting. Googlade runt lite och folk skrev att man inte ska elda direkt på dmtT. Så testade att röka med sked och rör. Fortfarande ingenting. Hetsig som man är så testade jag också att röka ur burk, lame som fan, men som sagt jag var hetsig. Ingenting igen.

Vaporizer är klart det lättaste och bästa alternativet, men om ni ska röka med en vanlig pipa så kan ni ha DMT:et på en bädd av växter, typ cannabis, blue lotus eller whatever så det inte smälter igenom screenen och ni således inte får någon effekt alls av det. Ha lågan cirka 1½-2 cm över DMT:et tills det smälter så blir det nog bra. Lycka till.
Citera
2012-04-01, 22:18
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorMugg

Ett tillägg till stoffebwoys inlägg här över: Var inte hetsig när du röker DMT. Du skall vara lugn och fin när du röker för att få bäst effekt. Även om det är lättare sagt än gjort första gången. Hjärtat i halsgropen och smått darrig på handen är ju nästan att förvänta när man ska ta ett sådant one small step for man, men trust me...
Lugna ner dig. Bygg en maskinpipa, det finns instruktioner i en handfull trådar här på forat, tror till och med att det finns en tråd just nu på första sidan i hallucinogener. Ladda pipan och sitt med den i handen. Vänta. Och. Vänta lite till. Sitt tills du känner dig bekväm och försök rensa tankarna.

När det sen känns rätt... så ta bloss på bloss, och rök glupskt utan rädsla. Rök dig rakt in i tomrummet. Lycka till!
Senast redigerad av CamCameo 2012-04-01 kl. 22:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in