Citat:
Ursprungligen postat av
LasseKroner
Jag hade tänkt att prova DMT, jag har aldrig varit drog intresserad förutom för DMT och har några frågor, Acacia Confusa bark och Hawaii Acacia confusa bark säljs rätt billigt på Ebay eller på webshoppar, jag hittar ingenstans i lag text att det är olagligt att köpa, sälja eller frakta dessa material
- finns det några risker med ett inköp?
- Hur mycket dmt får man ut av 250gram bark i det fallet att man lyckas göra en "standard" bra extraktion?
- Jag har även tillgång till att köpa dmt, är 1000kr grammet bra? hur länge räcker detta, i mitt fall är jag mest sugen på att ha till kanske 1 eller 2 upplevelser per år och vill inte kasta bort resten om det inte går att förvara.
MVH
Lassekroner
Ja, finns en chans att tullen tar det. Men du ska ju inte extrahera dmt ur barken utan du ska ju färga dina jeans lila

.
Mellan 0.2 - 1.5% av barkvikten blir till DMT beroende på hur lyckad och hur potent bark du har.
50mg räcker för en breakthrough med rätt rökningsteknik om jag inte minns fel. Att ta det där sista blåset när allt smetas ut är jobbigare än man tror

.