Citat:
Ursprungligen postat av
sneakydude
Såg nu att man har "bottenlösa fickor". Har alltid stört mig lite på det, hoppades att det skulle ändras nu, men icke. För er som inte fattar vad jag menar: i videon ser man när "vapenhjulet" tas upp, och det är en herrans massa vapen där, kulspruta, automatgevär, prickskyttegevär etc. Det jag önskade var att de hade gjort så man bara kunde ha ett "stort" vapen som man hänger över ryggen när man inte använder det, och kanske 2 pistoler, några granater osv. Tycker det ser lite lamt ut när man helt plötsligt drar fram en bazooka ur tomma intet.
Man skulle kunna ha det som i Sleeping Dogs - Nöja sig med en pistol för att kunna bära på och använda sig utav tyngre vapen när man kan få tag på dom men enbart då, såvida man inte vill bära på dom tills polisen ser en men trots att man måste respektera hur verkligare det känns så är det rätt så tråkigt att inte kunna få ha flera vapen till hands.
Det är dessutom ett kännetecken för GTA serien.
Citat:
Ursprungligen postat av
SeMeNoMore
Ser framemot att kunna röka gräs i spelet

.
Inte bekräftat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Defero
I gameplay-trailer fick vi ju se ett byte till Trevor där han redan var mitt uppe i en biljakt. Känns ju konstigt om man måste ta sig ur den innan man kan byta igen när det inte var en själv som sattes sig i biljakten.
Sant. Mycket sant.
Citat:
Ursprungligen postat av
SilentVictory
Hade ju varit så jäkla grymt om man kunde åka med bilen till en båthandlare, hitta en båt man vill köpa och den levereras utanför på ett släp. Så får man koppla på båten och lägga i den via någon ramp.
Sen måste man ju givetvis ha något båtskjul eller annan plats där man kan spara båten.
Hade varit konstigt om man enbart kunde köpa bilar men inte båtar eller flygtransport.
Citat:
Ursprungligen postat av
carlanka
Dåligt det där med ammo grejen.
Lite surt, ja men ammunition väger inte som bomull.