Citat:
Ursprungligen postat av
PerZerk
Har de sagt något om gymmen kommer tillbaka eller ej?
De sa nej tillsammans med att tatuera sig osv men när de ändrade det så sa dom inget om gym så jag tar för givet att vi inte kommer att se det. Kommer vara lite trist att inte kunna arbeta upp sin Stamina trots att karaktärernas figur inte skulle behöva ändras men ändå, det kommer finnas så mycket annat att göra
Citat:
Ursprungligen postat av
McNord
Jag hoppas också på att de har förbättrat customization "menyn" till karaktärerna, alltid sjukt irriterande att vänta (?) sekunder mellan varje plagg. Sen istället för att ha t.ex. fem stycken likadana byxor i menyn när enda skillnaden är färgen, istället borde man få välja färgerna efter att man valt plagget. Bara såna småsaker jag alltid stört mig lite på :P
Ja nu när du säger det så ringer det en klocka, haha. Det var riktigt jobbigt. Men jag står hellre ut med det så länge dom har ett stort utbud på kläder etc.
Citat:
Ursprungligen postat av
PUSClFER
14 nya screenshots från gårdagen; (Jag skumläste igenom samtliga inlägg och såg endast artikeln från GameInformer länkad)
Från GameInformer:
http://imgur.com/a/5SWvF
När man enbart kollar från ögonvrån på bilden med Frank så ser den 110% verklig ut
Och Michael på båten ser ut som en yngre Steven Segal,