Citat:
Ursprungligen postat av
carlanka
Så om bilen sprängs och sen åker i i vattnet går det fortfarande att få tbx den alltså.
Nej, men är bilen i okörbart bruk men fortfarande hel så kommer du att kunna lösa ut den OM den blir bärgad, en helt sprängd bil försvinner väl som vanligt antar jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
sigurt
Ang bilfysiken, kolla 3:22 när bilen kör in i en annan bil, knappt så ingenting händer.....
I GTA IV skulle det där resultera i en kraftig smäll och bilen nästan stannar och blir ganska skadad
Håller med att det såg väldigt fult ut, någon i den här tråden ett par sidor bak kommenterade att gameplay-trailern bara visade alphafootage, om det stämmer eller inte vet jag ej.
Hoppas att det ser ut som i Gta IV
Citat:
Ursprungligen postat av
CommonKnowledge
Hur tror ni det blir när det gäller köp av vapen? Bara Ammunation(som syns i gårdagens trailer) som gäller då?
I IV fanns väl inte Ammunation vad jag kan minnas? Dock fanns ju vapenbilen man kunde slå en pling till och så kom han till stället du befann dig på. Hoppas det valet finns igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrWilson
Ammunation fanns inte. Men man köpte vapen i gränder typ, Olagligt då Liberty City hade lagar emot att civila köpte vapen. Så det blev olagligt om jag inte kommer ihåg fel.
Ammunition till vapen fanns...menar du affärer så fanns det vad jag vet åtminstone en vapenaffär i Gta IV, dock ganska så gömd men det finns en precis bredvid "Soldiers Plaza" lite gömd i ett gatuhörn.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kickex
Men ge dig

Fast du har ju faktiskt fel, i gameplay-trailern såg man tydligt hur Franklin köpte medicinsk marijuana
Om man kommer att kunna göra det när som helst är en annan sak, det kan mycket möjligt bara vara i ett uppdrag man kommer att kunna köpa det.
------------------------------------------------------------------
En sak jag har tänkt på är just huvudtemat för Gta V, bankrån och alla andra typer av heists.
Undrar just hur mycket av spelets uppdrag som bara kommer att vara heists, variation är ju ett måste för att man inte ska tröttna men jag själv känner inte att jag har någon lust att bara göra heists hela spelet igenom om de inte är extremt varierande och uppfinningsrika på det planet.
Det tjatas om heists ända sen spelet började bli "känt" men jag hoppas verkligen inte att det enbart är det spelet kommer att handla om
--------------------------------------------------------------------
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CzdQ_o12rRM
Hinner inte kolla hela innan jobbet men en kul grej är att byggnaden som är under uppbyggnad verkar ha ändrats sen första trailern, antingen är designen ändrad eller så byggs den i realtiden (eller liknande)
http://i.imgur.com/ug3zjqw.jpg