2013-06-28, 00:28
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niteclub
Jaha då slant jag med fingret och blind köpte Creed Tabarome.
Jag kunde bara inte låta bli.. Det var egentligen SMW jag ville ha.
Säg några goda ord om den så jag lugnar ner mig. Om jag inte gillar den finns det säkert någon som offrar sig kanske.
Om du gillar manliga parfymer med lite "klös" i så kommer du gilla den. Mogen doft. Dock inte gubbig, skulle jag inte påstå. Personligen tycker jag den är OK men inget jag kommer köpa.
Senast redigerad av NirvanA 2013-06-28 kl. 00:32.
Citera
2013-06-28, 00:32
Medlem
Citat:
Säg några goda ord om den så jag lugnar ner mig. Om jag inte gillar den finns det säkert någon som offrar sig kanske.

Den ser trevlig ut så jag tar gärna emot den gratis. Vart beställde du ifrån?

Hur känner ni med att man ska hålla sig till endast en doft som man förknippas med? Funderade på om man borde köpa sig en vinterdoft eller om man ska fortsätta på GIT livet ut. Har för mig att Irrbloss sagt att den fungerar lika bra vintertid som sommartid. Någon favorit jag borde spana in annars?
Citera
2013-06-28, 00:34
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillamore
Hur känner ni med att man ska hålla sig till endast en doft som man förknippas med?

Jag personligen skulle bli rätt uttråkad om jag bara fick använda en parfym, man vill ju ha variation, precis som med kläder, typ.
Citera
2013-06-28, 00:40
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Det var visserligen längesedan jag testade den, så jag minns inte riktigt vad jag tyckte om den. Men 120 ml för under 800:- är ju sjukt billigt, så även jag slog till. Ska bli spännande att se om det var värt det eller inte. Här är en review som kanske lugnar nerverna lite iaf: http://www.youtube.com/watch?v=R23d-Yzhu_0
Citera
2013-06-28, 01:10
Medlem
Niteclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Om du gillar manliga parfymer med lite "klös" i så kommer du gilla den. Mogen doft. Dock inte gubbig, skulle jag inte påstå. Personligen tycker jag den är OK men inget jag kommer köpa.

Ja jag var lite rädd att den skulle kännas gubbig, och jag fastnar ofta och läser och begrundar dom dåliga kommentarerna på Fragrantica så jag blir lite osäker.
Citera
2013-06-28, 01:17
Medlem
Nic78s avatar
Tycker inte heller den känns gubbig, men mogen.
Jag vet inte om jag skulle rekommendera den till någon yngre än 25-30 år.
Citera
2013-06-28, 01:19
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Det var visserligen längesedan jag testade den, så jag minns inte riktigt vad jag tyckte om den. Men 120 ml för under 800:- är ju sjukt billigt, så även jag slog till. Ska bli spännande att se om det var värt det eller inte. Här är en review som kanske lugnar nerverna lite iaf: http://www.youtube.com/watch?v=R23d-Yzhu_0

Du blir den fjärde av oss som köper den då, det blir ingen splitt på den med andra ord.
Citera
2013-06-28, 01:25
Medlem
Niteclubs avatar
Citat:

Ja precis det är ett oslagbart pris! Det har gnagt mig i några dagar, och jag kunde bara inte missa detta tillfälle. Hade man haft lite mer pengar hade det inte gjort så mycket men när man måste välja noga vad man ska köpa blir man lite galen.

Det var en riktigt bra review, skön kille, och ett plus var att han såg ut som folk i min vänskapskrets och då gillar dom den säkert oxå. Nu blir det Led Zeppelin - Freinds. III Skivan.
Citera
2013-06-28, 01:26
Medlem
Niteclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nic78
Tycker inte heller den känns gubbig, men mogen.
Jag vet inte om jag skulle rekommendera den till någon yngre än 25-30 år.

Tur jag är över 30år
Citera
2013-06-28, 01:27
Medlem
Nic78s avatar
Ja då kommer den att passa som handen i handsken.
Citera
2013-06-28, 01:34
Medlem
irrblosss avatar
Första gången jag handlar från Cheapsmells, hur levereras det? Får man en avi och hämtar ut den på Postens utlämningsställe? Jag valde den billiga (gratis!) frakten.
Citera
2013-06-28, 01:38
Medlem
Niteclubs avatar
Citat:
Första gången jag handlar från Cheapsmells, hur levereras det? Får man en avi och hämtar ut den på Postens utlämningsställe? Jag valde den billiga (gratis!) frakten.

Det sjuka var att frakten som kostade över 100kr skulle ta 8-10dagar. Mer än gratis frakten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in