2004-12-08, 16:02
Medlem
Tjena, Tänkte köpa ny parfym snart. Vilken rekommenderar ni?
Har tidigare kört med Masculine av Dolce Gabbana och nån Hugo Boss där det var två parfymer i en "förpackning" typ.
Citera
2004-12-08, 16:33
Medlem
bigMajks avatar
Fharenheit tycker jag om...
Men det beror ju på hur parfymen luktar på just DIG om resultat blir lyckat eller inte.
Gå på en parfymaffär och prova nåra för att se hur de fungerar tillsammans med din kroppsdoft. Låt dessutom parfymen sitta på ett tag innan du testsniffar den.
Citera
2004-12-08, 17:20
Medlem
Memnoks avatar
Farenheit känns för mycket invandrarungdom eller gammal gubbe tycker jag.

Jag brukar satsa på lite lättare fräscha dofter med inslag av citrus, de gör liksom att man doftar nyduschat utan att det luktar tungt av parfym. Bra exempel är Van Gils nya eller boss sport (den som ser ut som en stålboll).

I övrigt håller jag med bigmajk, testa.
Citera
2004-12-08, 18:27
Medlem
bigMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Farenheit känns för mycket invandrarungdom eller gammal gubbe tycker jag.

Måste bara för sakens skull klargöra att jag inte är någon invandrarungdom, en äkta svensk viking det är vad jag är, sådeså...
Citera
2004-12-08, 18:31
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigMajk
Måste bara för sakens skull klargöra att jag inte är någon invandrarungdom, en äkta svensk viking det är vad jag är, sådeså...
Då måste jag, för sakens skull, be dig att ta en funderare över ditt parfymval. Sådeså...
Citera
2004-12-08, 18:36
Medlem
P3RK3L3s avatar
Nä Fahrenheit skulle jag inte heller rekommendera. Kan garantera att 95% av tjejerna kommer att dissa den. Samma gäller för Kouros.

Däremot så är Acqua di Gio den bästa av de gamla parfymerna.
Favorit hos damerna också. Ge den en chans!
Citera
2004-12-08, 18:38
Medlem
P3RK3L3s avatar
Phieniac: Love din signaturline!
Citera
2004-12-08, 19:18
Medlem
ReNus avatar
Jag skulle fan nästan hellre slänga på mig några deciliter "Axe Africa" än att köra med "Fahrenheit".

90-talet är över!

Jag kör med "Envy" från Gucci, men börjar tröttna och siktar in mig på nya från Escada.

.
Citera
2004-12-08, 19:27
Medlem
bigMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Då måste jag, för sakens skull, be dig att ta en funderare över ditt parfymval. Sådeså...

Icke, jag tänker fortsätta med min "farre"(<---- det lät som en invandrarungdom) Då sällar jag mig hellre till de gamla gubbarnas skara för att fortsätta använda den.
Citera
2004-12-08, 19:29
Medlem
bigMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Nä Fahrenheit skulle jag inte heller rekommendera. Kan garantera att 95% av tjejerna kommer att dissa den.

Min kvinna gillar den, då är jag (och hon) nöjd.
Dessutom slipper man bli raggad på av en massa småfjortisar som inte är torra bakom öronen om man luktar gubbe
Citera
2004-12-08, 20:00
Medlem
Alladins avatar
Vad tycker ni om Jean Paul Gaultier då? Tycker den och Armani (gräddvita sprayflaskan) är riktiga höjdare. And so does the girls...
Citera
2004-12-08, 20:05
Medlem
Garfield.coms avatar
Kan rekommendera Lacoste (röd)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in