Tjena, Tänkte köpa ny parfym snart. Vilken rekommenderar ni?
Har tidigare kört med Masculine av Dolce Gabbana och nån Hugo Boss där det var två parfymer i en "förpackning" typ.
Fharenheit tycker jag om...
Men det beror ju på hur parfymen luktar på just DIG om resultat blir lyckat eller inte.
Gå på en parfymaffär och prova nåra för att se hur de fungerar tillsammans med din kroppsdoft. Låt dessutom parfymen sitta på ett tag innan du testsniffar den.
Farenheit känns för mycket invandrarungdom eller gammal gubbe tycker jag.
Jag brukar satsa på lite lättare fräscha dofter med inslag av citrus, de gör liksom att man doftar nyduschat utan att det luktar tungt av parfym. Bra exempel är Van Gils nya eller boss sport (den som ser ut som en stålboll).
Då måste jag, för sakens skull, be dig att ta en funderare över ditt parfymval. Sådeså...
Icke, jag tänker fortsätta med min "farre"(<---- det lät som en invandrarungdom) Då sällar jag mig hellre till de gamla gubbarnas skara för att fortsätta använda den.
Nä Fahrenheit skulle jag inte heller rekommendera. Kan garantera att 95% av tjejerna kommer att dissa den.
Min kvinna gillar den, då är jag (och hon) nöjd.
Dessutom slipper man bli raggad på av en massa småfjortisar som inte är torra bakom öronen om man luktar gubbe
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!