Citat:
Ursprungligen postat av
chillamore
Den ser trevlig ut så jag tar gärna emot den gratis.

Vart beställde du ifrån?
Hur känner ni med att man ska hålla sig till endast en doft som man förknippas med? Funderade på om man borde köpa sig en vinterdoft eller om man ska fortsätta på GIT livet ut. Har för mig att Irrbloss sagt att den fungerar lika bra vintertid som sommartid. Någon favorit jag borde spana in annars?
Alla har beställt sina på cheapsmells då den var kraftigt nedsatt där nu.
Precis som NirvanA skulle jag inte bara kunna äga EN parfym, oerhört trist i mina ögon. Det går inte, speciellt inte om man har ett litet intresse för dofter.
Vad är du ute efter? Tror folk listade lite favoriter ett par sidor tillbaka, kan ju vara värt att kolla.
Citat:
Ursprungligen postat av
Niteclub
Ja jag var lite rädd att den skulle kännas gubbig, och jag fastnar ofta och läser och begrundar dom dåliga kommentarerna på Fragrantica så jag blir lite osäker.
Var ganska längesen även jag testade Tabarome men kommer ihåg att det var en av de Creed jag helt klart ville ha en flaska av. Tobak blandat med lite citrus, manlig och fräscht vill jag minnas.
Måste fråga er som testat
Chergui, har nu testat den för 3:e gången. Känner verkligen ingen tobak så som jag tycker att tobak luktar. Känner mest en söt, amber med en massa sandelträ i bakgrunden?

hade ganska höga förhoppningar om just bra tobak...