Citat:
Ursprungligen postat av
whatifgodseesyou
Det är ändå ingen förbannad ursäkt!! Varför bortförklarar du allt med att hon är psykiskt sjuk? Har du träffat henne? Jag har. Har mött många betydligt sjukare som klarat av att ta hand om sina djur.
Okej.. du har träffat henne? Hur många gånger då.. hur lång tid? När? Jag har som bekant umgåtts med Berny och Jonas från det dom blev ihop till ca 2007 IRL. Under denna tid angående deras katter så sköttes den biten (ang djuren alltså) faktiskt bra överlag! De gånger jag sett att allt inte stod helt rätt till kan jag konstatera följande.. Berny var inne i en riktig djup svacka och Jonas verkade inte bry sej speciellt mycket om att hjälpa till på något sätt. Vid ett tillfälle minns jag också att en katt troligen var inkontinent om jag inte minns helt fel och att Berny och Jonas pratade om hur dom skulle göra ang det problemet (jag minns dock inte idag vad dom faktiskt gjorde åt det).
Vad som skedde i gbg är väl redan avhandlat här.. det existerar inget normalt liv överhuvudtaget när man kör stenhårt på tunga droger.