2014-11-20, 18:52
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebel
Jomen...det blir bara "page not found"...hmmm...

Hela finest-sidan ser lite konstig ut för mig, de har kanske lite strul.
Citera
2014-11-20, 18:54
Medlem
Imeldas avatar
För mig funkar det som vanligt. Men de kan ju ha tekniska problem ändå. Problem med omdömet har de ju helt klart, eftersom de låter berny blogga.
Citera
2014-11-20, 18:55
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
För mig funkar det som vanligt. Men de kan ju ha tekniska problem ändå. Problem med omdömet har de ju helt klart, eftersom de låter berny blogga.

Lol. Håller med.
Citera
2014-11-20, 19:19
Medlem
colafantacolafantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Hela finest-sidan ser lite konstig ut för mig, de har kanske lite strul.

Kommentarsfältet verkar inaktiverat, eller är jag blind?
Citera
2014-11-20, 19:27
Medlem
Åh hon är sån expert på att provocera men inlägget om Theus var ju bara för mycket. Hon vänder allt till att det är hans fel att han lämnas bort..Han är svartsjuk på Andreas (heter han det förresten?) så mycket så hon inte kan hantera honom..Vadå hugger han efter MANNEN eller?
Han kanske tillslut börjat säga emot hur hon behandlar honom och det kan hon inte ta.
Lämnade en kommentar på inlägget men tror knappast den blir godkänd.
Citera
2014-11-20, 20:35
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Ibland är det alltför uppenbart att hon läser denna tråd och sedan ger svar på tal eller provocerar i sin blogg eller Facebook.

Inte för att detta måste vara något sådant, men knappt hann jag nämna att Theusinlägget inte hade någon bild på honom och sju Bernyselfies... förrän hon tredubblar antalet till nästa. Och är på jakt efter 12 nya bilar samtidigt i nästnästa inlägg. Kanske väntar trillingar också, i inlägget efter det, vem vet.

63 selfies i nästa inlägg då?

Lustigt att du nämner detta för det ligger något i det helt klart. Jag skriver ett inlägg om att jag inte ens blir provocerad längre, att det blivit blasé liksom. Vips, dagen efter så gör hon comeback i bloggen och skriver provocerande inlägg igen som aldrig förr. That all you got, Berny? Bitch please, som Kardnialvokal skriver så lurar du ingen annan förutom en och annan stackars Bernyan. Jag tror inte att jag är speciell på något sätt, hon tar åt sig av vad de flesta skriver verkar det som. För precis allt ska motbevisas som någon annan hade skrivit. Du failar grovt varenda gång Berny, det är ingen som är tillräckligt uppmärksam som inte genomskådar dina lögner och provokationer.

Tänk om du hade lagt ner ens hälften av den tiden du lägger på att förgäves motbevisa folk på att istället engagera dig i din hund. Som tur är har du äntligen gett upp och ska nu omplacera Theus, tyvärr för sent och av helt fel anledningar. Du går hemma hela dagarna men ändå kunde du inte få tummen ur och gå ordentliga rundor med hunden medans mannen din ändå var på jobbet för att sen när han kommer hem lämna Theus ensam för att sitta på krogar och knäppa selfies. Det är inte ett dugg svårt att lista ut varför Theus blivit en besvärlig hund. Lämna över honom till någon som vet vad dom pysslar med.
Citera
2014-11-20, 20:45
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Lustigt att du nämner detta för det ligger något i det helt klart. Jag skriver ett inlägg om att jag inte ens blir provocerad längre, att det blivit blasé liksom. Vips, dagen efter så gör hon comeback i bloggen och skriver provocerande inlägg igen som aldrig förr. That all you got, Berny? Bitch please, som Kardnialvokal skriver så lurar du ingen annan förutom en och annan stackars Bernyan. Jag tror inte att jag är speciell på något sätt, hon tar åt sig av vad de flesta skriver verkar det som. För precis allt ska motbevisas som någon annan hade skrivit. Du failar grovt varenda gång Berny, det är ingen som är tillräckligt uppmärksam som inte genomskådar dina lögner och provokationer.

Tänk om du hade lagt ner ens hälften av den tiden du lägger på att förgäves motbevisa folk på att istället engagera dig i din hund. Som tur är har du äntligen gett upp och ska nu omplacera Theus, tyvärr för sent och av helt fel anledningar. Du går hemma hela dagarna men ändå kunde du inte få tummen ur och gå ordentliga rundor med hunden medans mannen din ändå var på jobbet för att sen när han kommer hem lämna Theus ensam för att sitta på krogar och knäppa selfies. Det är inte ett dugg svårt att lista ut varför Theus blivit en besvärlig hund. Lämna över honom till någon som vet vad dom pysslar med.

Jag är iaf glad att hon börjat använda BH så att vi slipper glo på eländet. Och berny, sluta inte med det nu är du snäll.
Citera
2014-11-20, 20:56
Medlem
roewsvetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Jag är iaf glad att hon börjat använda BH så att vi slipper glo på eländet. Och berny, sluta inte med det nu är du snäll.

Hängtuttar är det nya svarta. Lite saggy boobs och Duck face gör uppenbarligen alla "kukbärare" stenkåta.
Citera
2014-11-20, 20:57
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roewsvett
Hängtuttar är det nya svarta. Lite saggy boobs och Duck face gör uppenbarligen alla "kukbärare" stenkåta.

Ah, det är DÄR jag gör fel. Skall genast åtgärda det så kanske jag också kan få lite..
Citera
2014-11-20, 22:47
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colafantacolafanta
Kommentarsfältet verkar inaktiverat, eller är jag blind?

Hennes nya design gör så att det inte står "kommentarer (2)" eller liknande, utan du måste klicka på själva rubriken till ett specifikt inlägg och scrolla längst ner, då kommer du till kommentarformuläret och ovanför det står eventuella kommentarer.
Citera
2014-11-21, 03:07
Medlem
colafantacolafantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
Hennes nya design gör så att det inte står "kommentarer (2)" eller liknande, utan du måste klicka på själva rubriken till ett specifikt inlägg och scrolla längst ner, då kommer du till kommentarformuläret och ovanför det står eventuella kommentarer.

Får när jag klickar på det inte upp kommentarer utan bara fält för att själv kommentera.
Det är så även på inlägg jag vet har kommentarer.
Citera
2014-11-21, 06:52
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
Jättebra att Theus ska omplaceras.

Men att omplacera pga "hunden är svartsjuk mot min partner" och inte när hon tog återfall eller annat skit känns ju jävligt konstigt. Att omplacera pga något trivialt men inte när något allvarligt som återfall hände om och om igen.

Nåväl, bättre sent än aldrig.

Det är så klart bra att hunden får ett nytt hem och man får väl hoppas att han inte är alltför förstörd i skallen vid det här laget, men hon gör det som sagt av helt fel anledningar vilket bara kommer leda till att hon kommer skaffa ännu en hund när det nya förhållandet tar slut.

Det är inte precis som om hon har insett att hon kanske inte borde ha hand om djur över huvud taget...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in