Citat:
Ursprungligen postat av
emma80
Ibland är det alltför uppenbart att hon läser denna tråd och sedan ger svar på tal eller provocerar i sin blogg eller Facebook.
Inte för att detta måste vara något sådant, men knappt hann jag nämna att Theusinlägget inte hade någon bild på honom och sju Bernyselfies... förrän hon tredubblar antalet till nästa. Och är på jakt efter 12 nya bilar samtidigt i nästnästa inlägg. Kanske väntar trillingar också, i inlägget efter det, vem vet.
63 selfies i nästa inlägg då?

Lustigt att du nämner detta för det ligger något i det helt klart. Jag skriver ett inlägg om att jag inte ens blir provocerad längre, att det blivit blasé liksom. Vips, dagen efter så gör hon comeback i bloggen och skriver provocerande inlägg igen som aldrig förr. That all you got, Berny? Bitch please, som Kardnialvokal skriver så lurar du
ingen annan förutom en och annan stackars Bernyan. Jag tror inte att jag är speciell på något sätt, hon tar åt sig av vad de flesta skriver verkar det som. För precis allt ska motbevisas som någon annan hade skrivit. Du failar grovt varenda gång Berny, det är ingen som är tillräckligt uppmärksam som inte genomskådar dina lögner och provokationer.
Tänk om du hade lagt ner ens hälften av den tiden du lägger på att förgäves motbevisa folk på att istället engagera dig i din hund. Som tur är har du äntligen gett upp och ska nu omplacera Theus, tyvärr för sent och av helt fel anledningar. Du går hemma hela dagarna men ändå kunde du inte få tummen ur och gå ordentliga rundor med hunden medans mannen din ändå var på jobbet för att sen när han kommer hem lämna Theus ensam för att sitta på krogar och knäppa selfies. Det är inte ett dugg svårt att lista ut varför Theus blivit en besvärlig hund. Lämna över honom till någon som vet vad dom pysslar med.