Citat:
Ursprungligen postat av
thisisnotme
Idiot som jag är så öppnade jag käften hos psykologen och pratade lite om vissa problem i stan ang. trafikregler. Att branschen jag jobbar i har haft lite tjafs med polisen ang. vart vi får köra och vara. Och vi har ju rätt i frågan, dom har aldrig lyckats bötfälla mig. Men tydligen tolkade psykologen det som att jag har "svårt att följa regler". Lite tråkigt för nu fick jag en notis om det och hamnar väl antagligen under dom som inte har en sån notis, i prioritet.
Borde man höra av sig till psykologen och förklara läget?
Oavsett om det finns eller inte finns tecken på det även i frågeformuläret så hade jag valt att låta det vara.
Har du otur så rör du till det ännu mer och är du ändå inne på utbildningen så får du ju jobb om du inte är helt bakom flötet, du betygssätts på varje praktikperiod så det finns många chanser att visa sig pålitlig senare.
[edit] Ja ok det är ju inte klart än, du blev väl rekommenderad av psykologen och det är extremt många sökande då blir det lite annorlunda. Vetefan vad jag skulle göra faktiskt, men om du väljer att kolla upp det så tänk på att psykologen kan säkert se sig ha grund för ett sådant omdöme i mer material än bara någon enstaka kommentar från din sida ex då frågeformuläret.