2013-06-10, 13:01
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Tycker det var katastrof att det var såna köer till barområdet..
Var det strategiskt av dem att det skulle bli rotation på folk IFRÅN barområdet.. eftersom man inte kunde pissa där? Man fick gå heeela vägen till ingången för att hitta bajjamajjor.. sen fick man BARA beställa 1 bira åt gången - VAD ÄR DET FÖR SKIT?
Citera
2013-06-10, 13:07
Medlem
Passenger10s avatar
Någon som vet om det går att sälja sin biljett till ena dagen men använda den dagen innan? Har en vän som fått förhinder på lördagen men gärna vill gå på fredagen.

Tack på förhand.
Citera
2013-06-10, 13:24
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passenger10
Någon som vet om det går att sälja sin biljett till ena dagen men använda den dagen innan? Har en vän som fått förhinder på lördagen men gärna vill gå på fredagen.

Tack på förhand.

Egentligen inte, går väl att klippa av så denne kan ta av bandet och sen får köparen typ limma ihop det så den kommer in. De känner lite på dem innan man går in så de inte sitter löst. Med lite lim eller något borde det dock lösa sig om någon är villig att betala och ta risken
Citera
2013-06-10, 14:05
Medlem
Mr.Kobayashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panickel
Vem av Axwell och Ingrosso tycker ni är bäst live? Bäst ljusshower, låtval mm

Har bara sett Ingrosso men Axwell ska vara bra på att få igång publiken med mellansnack om det är sådant man letar efter. Ingen av dem kör väl speciellt hårt på effekter, förutom när de kör med SHM. Gillar Axwells musik mer.
Citera
2013-06-10, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Kobayashi
Har bara sett Ingrosso men Axwell ska vara bra på att få igång publiken med mellansnack om det är sådant man letar efter. Ingen av dem kör väl speciellt hårt på effekter, förutom när de kör med SHM. Gillar Axwells musik mer.
Har sett båda 2-3 gånger var och jag måste säga att jag gillar Ingrosso bättre live. Tycker att han har ett sjukt ös i sina spelningar och där slår han Axwell. Angello har jag dock bara sett en gång live för 3 år sedan så det ska bli kul att se han i helgen igen!
Citera
2013-06-10, 15:17
Medlem
Ludd3emms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chronomaster
Hur va Otto Knows?

Är också intresserad av detta. Någon som såg honom? Är han Avicii 0.5 eller hittade han på någonting eget som gör honom intressant?
Citera
2013-06-10, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av antoneee
Axwell får bara 3+ i betyg av Aftonbladet medans Alesso får 4+ http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/recensioner/article16930225.ab

Enligt mig så ska fan Axwell ha 5+, var sånt jävla drag och grymt set enligt mig, mycket bättre än Alesso som jag själv blev lite missnöjd över, förväntade mig mer av honom.

Vad tycker ni? Förtjänar Axwell mer än 3/5?

Jag tycker inte Alesoo få 4, fast det hade jag inte förväntat mig innan heller, Axwell körde betydligt hårdare än jag hade trott så det gillade jag! Att avsluta med Sweet Disposition va grymt tycker jag!

Bäst under hela festivalen va W&W. Hade höga förväntningar på dom innan, så blev glad att dem körde bra! Thunder som är deras monsterhit och Showteks Slow down va grymt!!
Citera
2013-06-10, 16:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ludd3emm
Är också intresserad av detta. Någon som såg honom? Är han Avicii 0.5 eller hittade han på någonting eget som gör honom intressant?

Att han började med en remix på Håkan Hällström gjorde tyvärr att jag fick en dålig start!
Är svag för Reload så den va nice att han spela, och Lies.

Men överlag inte imponerad.
Citera
2013-06-10, 16:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ludd3emm

Att han började med en remix på Håkan Hällström gjorde tyvärr att jag fick en dålig start!

Men överlag inte imponerad tyvärr.
Citera
2013-06-10, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindisnever
Jag tycker inte Alesoo få 4, fast det hade jag inte förväntat mig innan heller, Axwell körde betydligt hårdare än jag hade trott så det gillade jag! Att avsluta med Sweet Disposition va grymt tycker jag!

Bäst under hela festivalen va W&W. Hade höga förväntningar på dom innan, så blev glad att dem körde bra! Thunder som är deras monsterhit och Showteks Slow down va grymt!!
Precis, tycker alesso ska ha Max 3/5
Blev också nöjd att axwell spelade ganska hårt, fan vad "Knas" är skön alltså
Citera
2013-06-10, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porrladda
Alesso, likande till Axwell kan man väl säga, dock lite kvar för att nå toppen i världen.
Ehm, lite kvar? Han har en hel livstid kvar om han ens når toppen.
Citat:
Ursprungligen postat av porrladda
David Guetta... Äntligen förstår mina vänner att han är skit. Stanna hemma i studion och gö musik istället säger jag till honom.
Håller med. Guetta är sämst. Såg honom förra året på Tomorrowland, för det första kommer han upp i en ful jävla helmet cam. Stängde av alla visuals på skärmarna och visade bara sitt fula nylle medan han skrev fjortislappar likt "Tomorrowland <3" och "lets go!!!" som han höll upp framför kamerorna. Uruselt set och pricken över i:et lyckades han(?) paja hela ljudsystemet på mainstage i 30minuter. Guetta kan gå och dö. Tur att det finns fler än 2 scener på TL så man kunde glida vidare.

Tack vet jag riktiga djs som carl cox och fatboy slim. Men de spelar inte ID eller leave the world behind så summerburst kommer ju knappast boka dessa
Citera
2013-06-10, 18:36
Medlem
Grabbjaevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Jag fattar inte varför alla hypar sönder på Guetta! Det är fan larvigt!
Lol. För att de gillar hans musik möjligtvis? För att han har gjort en jävla massa låtar man kan sjunga med till? Att känslan när en hel arena sjunger med i en och samma låt är helt obeskrivlig? Men fundera du ett tag till.

Citat:
Ursprungligen postat av mindisnever

Men överlag inte imponerad.
Sen lär han ju inte spela Reload i Stockholm då han lirar samma dag som Ingrosso. Antar att Million Voices kommer generera i ett massivt tryck.

Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Tack vet jag riktiga djs som carl cox och fatboy slim. Men de spelar inte ID eller leave the world behind så summerburst kommer ju knappast boka dessa

Och de är "riktiga" för att de spelar musik som DU gillar? Nolla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in