2013-06-04, 14:49
Medlem
1stSIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SEE91
Hardwell kommer att spela 18:15-19:45 på fredagen i Stockholm enligt hans hemsida. Det borde väl betyda att han spelar tredje sist? Det lär betyda att Aoki och Angello spelar efter? Känns som att Alesso hamnar lite väl tidigt då om han ska spela 17-18.

Men det är väl smällar man får ta med den monsterline-upen fredagen har.

Tror Alesso kommer få spela efter Hardwell. Hur ska endast Aoki och Angello fylla upp närmare 4 timmar?
Citera
2013-06-04, 16:35
Medlem
latahundens avatar
angående detta med glowsticks, jag hittade inte detta på deras hemsida.
kan någon här vara snäll och länka där det står att det är förbjudet
Citera
2013-06-04, 16:54
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latahunden
angående detta med glowsticks, jag hittade inte detta på deras hemsida.
kan någon här vara snäll och länka där det står att det är förbjudet
http://summerburst.se/goteborg/infor-summerburst-nyttig-information-infor-ditt-besok/

Citat:
Trivselregler
För allas trivsel har vi några enkla regler på Summerburst Festival

- profesionell bild/ljudutrustning är inte tillåten
- paraplyn är inte tillåtna
- sk glowsticks är inte tillåtna
- vi reserverar rätten att neka berusade personer entré
- det är inte tillåtet att ta in mat eller dryck på området
Citera
2013-06-04, 17:09
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
http://summerburst.se/goteborg/infor-summerburst-nyttig-information-infor-ditt-besok/

okej detta gäller i gbg, dock står det inget om det för sthlm.
jag antar att glowarmband måste vara okej då
Citera
2013-06-04, 17:18
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latahunden
okej detta gäller i gbg, dock står det inget om det för sthlm.
jag antar att glowarmband måste vara okej då
Lär vara samma regler upp i Sthlm också, men har svårt att se att armband ska vara förbjudna, tycker glowstickförbjudet är tråkigt också. Men man kanske kan slåss med glowsticks och ha ihjäl nån?
Citera
2013-06-04, 17:28
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
Lär vara samma regler upp i Sthlm också, men har svårt att se att armband ska vara förbjudna, tycker glowstickförbjudet är tråkigt också. Men man kanske kan slåss med glowsticks och ha ihjäl nån?

ellerhur, amband borde vara ok aja. vi får se vad dom säger i gbg om armband. och hur det fungerade med glowstick reglerna.

då borde dom förbjuda ölglasflaskorna inne på området som sälj i baren, mkt farliga saker
Citera
2013-06-04, 18:23
Medlem
Timpsiiis avatar
Ska försöka få tag på biljett till Sthlm, förmodligen lättast via Blocket! Ser ut att vara en grym lineup

Någon som ska på Summerburst i Stockholm och inte har någon att gå med? PMa!
Citera
2013-06-04, 20:45
Medlem
Köpte precis en biljett :-P
Citera
2013-06-04, 22:35
Medlem
Grabbjaevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SEE91
Hardwell kommer att spela 18:15-19:45 på fredagen i Stockholm enligt hans hemsida. Det borde väl betyda att han spelar tredje sist? Det lär betyda att Aoki och Angello spelar efter? Känns som att Alesso hamnar lite väl tidigt då om han ska spela 17-18.

Men det är väl smällar man får ta med den monsterline-upen fredagen har.
Skulle helst se att Alesso avslutar fredagen, men det kommer ju tyvärr aldrig hända.

10 dagar kvar till Stockholm!!!
Citera
2013-06-05, 09:15
Medlem
Hej,

jag köpte en summerburst premium-biljett via tickster resale. Köparen skrev att biljetten gällde hela helgen i gbg (7-8) men två saker gör mig tveksam. Dels står det bara "inträde från 2013-06-07", alltså står ingenting om lördagen (2013-06-08). Detta bör vara normalt eftersom detsamma står på min biljett till sthlm (inträde från 2013-06-14).

Det som däremot gör mig riktigt tveksam är att biljettpris samt totalt pris är satt till 750kr på biljetten. Jag betalade 1500kr på tickster resale och på kvittot står det

Namn Antal a pris Rad total Leveransmetod
================================================== ===========================
Festivalpass-Premium GBG 1 750kr 750kr E-post (PDF)
Summa (SEK) 1 500kr

Har köparen varit sneaky och sålt mig en endagars biljett el dylikt för 750kr och sedan gjort ett påslag till egen ficka på 750kr? Eller är allting som det ska? Självklart skulle jag ha kollat upp detta innan köpet men gjort är gjort

Tack på förhand
Citera
2013-06-05, 11:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blajarn
Hej,

jag köpte en summerburst premium-biljett via tickster resale. Köparen skrev att biljetten gällde hela helgen i gbg (7-8) men två saker gör mig tveksam. Dels står det bara "inträde från 2013-06-07", alltså står ingenting om lördagen (2013-06-08). Detta bör vara normalt eftersom detsamma står på min biljett till sthlm (inträde från 2013-06-14).

Det som däremot gör mig riktigt tveksam är att biljettpris samt totalt pris är satt till 750kr på biljetten. Jag betalade 1500kr på tickster resale och på kvittot står det

Namn Antal a pris Rad total Leveransmetod
Festivalpass-Premium GBG 1 750kr 750kr E-post (PDF)
Summa (SEK) 1 500kr

Har köparen varit sneaky och sålt mig en endagars biljett el dylikt för 750kr och sedan gjort ett påslag till egen ficka på 750kr? Eller är allting som det ska? Självklart skulle jag ha kollat upp detta innan köpet men gjort är gjort

Tack på förhand

Att det bara står 7e är nog inget du behöver oroa dig för, det gör det på min också, längst upp till vänster på min E-biljett står det vad för typ att biljett det är, kanske det gör det på din med?
Citera
2013-06-05, 13:14
Medlem
Redyellowblues avatar
Det finns inga endagarsbiljetter till Göteborgsspelningen.

Fick mina biljetter + en goodiepåse av Comviq med expressbrev klockan 8 ikväll.
Comviq tyckte tydligen att jag skulle få det grattis för jag bara ska gå på fredagen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in