2013-06-09, 11:56
Medlem
mckillahs avatar
Fjortis stamp!!! Nuff said!!
Citera
2013-06-09, 12:20
Medlem
Kannans avatar
Har blivit ditlockad (Stockholm nästa helg alltså) av ett gäng polare som fixat en VIP-biljett åt mig. Kan någon beskriva exakt vad detta innebär? Jag vet att man kan googla, men vill inte få en massa förskönande beskrivningar av arrangörer osv.
Citera
2013-06-09, 12:24
Medlem
ps3mafackas avatar
Jävlas sopor arrangörerna är, dom bryr sig inte om kunden ÖVERHUVUDTAGET.

Ena barområdet hade en toa öpppen, nästa dag va den stängd för att de blev för mkt folk där.. För killarna va de ingen kö där första dan men för tjejerna vissst.. Med andra ord får man gå ut hela tiden för att gå på toa. Överfulla köer in till barerna/barområdet också..

Stureplansgruppen pissar på sina kunder.
Citera
2013-06-09, 12:50
Medlem
rosenqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dauit
Så, vem var bäst och varför?

Enligt mig var W&W bäst. Sjukt bra tryck i alla låtar. Sedan att folk, vad det verkade som, underskattade de innan de hade dragit igång gjorde bara allt mycket bättre.
Citera
2013-06-09, 13:02
Medlem
Passenger10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kannan
Har blivit ditlockad (Stockholm nästa helg alltså) av ett gäng polare som fixat en VIP-biljett åt mig. Kan någon beskriva exakt vad detta innebär? Jag vet att man kan googla, men vill inte få en massa förskönande beskrivningar av arrangörer osv.

Enda jag tänker på är att det går snabbare att handla öl samt att du kan dricka ölen i vip-baren som har utsikt över scenen. Är väl i princip det enda det innebär.
Citera
2013-06-09, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Om någon känner för det så kan denne gärna lägga upp lite bilder från spektaklet! Ska själv till Sthlm nästa vecka!

Blir kul att se Feed Me!

http://open.spotify.com/track/20k9otzKdPr3wG9lU1w0kj

Säker på att Feed Me kommer? Står fortfarande ingen info om detta på summerburst hemsida.
Citera
2013-06-09, 13:16
Medlem
Wretch32s avatar
Spelschema till Stockholm?
Citera
2013-06-09, 14:38
Medlem
...as...s avatar
Vilken bögig jävla skitmusik. Och vilka idioter det var på festivalen.

Tacka vet jag äkta smisk-progg http://youtu.be/jgdTBZTTUzI?t=1m24s

Jävla amatörer.
Citera
2013-06-09, 15:08
Medlem
ellivos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flexres
Finns det någonstans man kan se vilka som kör efterfester? Facebook sida etc.

Efter lite efterforskning är detta event det enda jag hittat: https://www.facebook.com/events/378745988898642/permalink/378745992231975/

Det lär dock komma mer information i veckan om vilka klubbar som styr efterfest!
Citera
2013-06-09, 15:49
Medlem
Higheyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosenqvist
Enligt mig var W&W bäst. Sjukt bra tryck i alla låtar. Sedan att folk, vad det verkade som, underskattade de innan de hade dragit igång gjorde bara allt mycket bättre.

Håller med!
Citera
2013-06-09, 16:24
Medlem
Jag hade premium (vip). Enda speciella var väl att man kom enklare närmare scenen, det var inte bara "jump mother fucker jump" där, lite utspritt med folk så man kan dansa mer för sig själv.
Kortare kö till baren såklart, precis samma alkohol som den vanliga vad jag såg (?).
DOCK INGA TOALETTER?! största skämtet!
Hängde inte här så mycket dock eftersom alla kompisar hade inte köpt det och det är ju roligare att njuta och fucka loss med sina vänner.

Fanns absolut inga toalett problem dock för oss killar, förstår verkligen inte att folk klagar på detta som kille, fan svårt att pissa i en pissoar eller? De hade öppnat upp Ullevis toaletter, var ju inte ens någon kö. Maten var dock det värsta kanske, men springa ut och köpa på något annat ställe var väl inga problem. Du kanske missade en artist men kanske värt att skippa t.ex Otto knows för att äta (Billigare för den delen också) och sedan hålla igång resten av natten/kvällen är väl inga problem

4 barer (1 vip, 2 vanliga och en utanför ullevi) En av de vanliga låg bakom (vita tält, cabana tält (?) ) så där såg man absolut ingenting av scenen, dock ingen kö så springa in och dricka upp rätt så fort för att sedan gå ut så man ser scenen är väl inga problem. Den ena baren som man såg scenen ifrån försökte jag inte ens komma in på, kön var ju längre ullevi

1. Axwell.
2. Hardwell.
3. Alesso.
Sen såg jag självklart inte alla artister, då det är omöjligt för att det är lite väl jobbigt!

Axwell är kung. Låtval, remixar, mashups, melodier, vocals, hade egentligen allt hans set IMO.
Lugna delar, vackra delar, fucka loss delar! sen kanske hans set blir lite bättre eftersom han är ju den enda som kan ha ljusshow.. (inte mörkt när de andra spelade...) Stod på premium när han spela, fuckade, dansade, hade cp roligt samtidigt som jag verkligen njöt.

Hardwell. Känd för att spela hårt och hårt spelade han blandat med lite lugnare delar också med vocals. Bra låtval hade han såklart. Stod jäkligt långt fram i den vanliga publiken och cpade sönder som man verkligen kan göra när han spelar, sjukt najs!

Alesso, likande till Axwell kan man väl säga, dock lite kvar för att nå toppen i världen.

Steve aoki, jaha han var väl rolig och kolla på men allt lät ju exakt likadant tycker jag. En jävla show ger väl han oss men musikmässigt, bajs !

David Guetta... Äntligen förstår mina vänner att han är skit. Stanna hemma i studion och gö musik istället säger jag till honom.

"fjortis skit" etc etc, ja detta är mer eller mindre en event för 18-22 åldern kanske?
Folk klär sig dåligt för summerburst, vet inte hur man ska bete sig och massa skit.. Bryr du dig verkligen om annat folk? fan patetiskt, gå och njut som jag gjorde istället!
Citera
2013-06-09, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porrladda

David Guetta... Äntligen förstår mina vänner att han är skit. Stanna hemma i studion och gö musik istället säger jag till honom.

Håller med, Guetta var fan inte bra.

Lite synd att det var låååååånga köer till barerna, men annars var det helt okej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in