2013-06-13, 23:37
Medlem
Wretch32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smackster
Är det bekräftat på något officiellt håll/uttalande att Dubvision kommer att spela istället för WW och inte på någon efterfest? Kollar nämligen över Berns där det står att Albin Myers lirar på lördag + hemlig akt...hade fan gått bananas om dubvision lirade på berns!

Albin Myers är polare med Steve Aoki, hade varit fett om han dök upp på Berns!
Citera
2013-06-13, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbjaevel
Du säger att det är din smak, samtidigt som du "inte fattar" varför Alesso får spela efter Arty. Ställ dig frågan igen. Men om vi ska vara sådana, det är väl ännu märkligare att Feed Me spelar efter Dimitri Vegas&Like Mike?

Det tycker jag verkligen inte, DVLM är typ de mest överskattade enligt mig utan tvekan, såg dem i australien och var verkligen tråkiga! Feed Me kommer vara så sjukt dock, sett förut och är helt klart riktigt bra fucka ur musik, om du inte sett feed me kommer du nog ändra dig för asså dom kommer vara så TOTALT olika alla andra akter!
Citera
2013-06-13, 23:44
Medlem
GosigKamels avatar
Undra vad oddsen är på att alla kommer rusa till barerna när Feed Me spelar eftersom 80% av besökarna inte vet vem det är? Var exakt likadant när W&W spelade i Göteborg..

Är ju trevligt att dom hade någorlunda vett att lägga DVLM sent den här gången, även om dom kanske borde byta plats med Feed Me.
Citera
2013-06-14, 11:37
Medlem
Tja,
Vi ska på Summerburst runt kl 17 och rullar in mot stan kl typ 14.30. Vart kan man förkröka vid denna tid till ett rimligt pris? Wokhouse börjar inte servera sprit förrän kvällen, Snaps stänger efter 14:30.

Några tips på något någorlunda centralt som är nice som man kan förkröka på? Gärna billigt också
Citera
2013-06-14, 12:02
Medlem
Passenger10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
tjäna, kan man hämta ut biljetten på plats imorgon? Polaren som är så dum och inte följde med resten av gänget idag...

Det har funkat utan problem de två tidigare åren för mig så ser ingen anledning till varför det skulle vara annorlunda detta år
Citera
2013-06-14, 12:05
Medlem
NeverArounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
Undra vad oddsen är på att alla kommer rusa till barerna när Feed Me spelar eftersom 80% av besökarna inte vet vem det är? Var exakt likadant när W&W spelade i Göteborg..

Är ju trevligt att dom hade någorlunda vett att lägga DVLM sent den här gången, även om dom kanske borde byta plats med Feed Me.
Grejen är ju den att folk säkert hade stannat och sett Feed Me ifall det inte var så att de ville till baren och dricka några öl, det tar alldeles för lång tid att bara gå och ta en öl lite spontant, man får ju nästan planera in det så att man inte missar något man verkligen vill se...

I GBG nu så gick jag till exempel från slutet på Zedds spelning för att dricka några öl, vi visste i mitt gäng att det skulle bli sjuk kö efter spelningen så vi offrade slutet på hans spelning för att kunna dricka några öl utan att behöva stå i en brutal kö. Som en person som verkligen uppskattar såna här evenemang när man är lite berusad så är det jävligt tråkigt att det ska vara så omständigt att få i sig alkohol utan att ta med sig en plunta eller nått.
Citera
2013-06-14, 12:11
Medlem
Det börjar spricka upp gott folk, be till vädergudarna nu!!
Citera
2013-06-14, 12:40
Medlem
bubberls avatar
Någon som var på SB Göteborg och vet om Nordea delade ut solglajjor som förra året?
Citera
2013-06-14, 12:42
Medlem
NeverArounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubberl
Någon som var på SB Göteborg och vet om Nordea delade ut solglajjor som förra året?
De gjorde de, samma senilsnören men glasögonen var i matt svart och lite mer gummiaktiga, perfekta att ha i publikhavet.
Citera
2013-06-14, 13:04
Medlem
OMAsteges avatar
om man råkar ha biljeter fast inte kan gå hur är det bästa sättet att få mina pengar tillbaka? (har testat blocket och Facebook)
Citera
2013-06-14, 13:14
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OMAstege
om man råkar ha biljeter fast inte kan gå hur är det bästa sättet att få mina pengar tillbaka? (har testat blocket och Facebook)

Stå utanför stadion eller något? Hör med polare ifall de har någon som är intresserad.
Citera
2013-06-14, 13:20
Medlem
OMAsteges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Stå utanför stadion eller något? Hör med polare ifall de har någon som är intresserad.
har kollat med polare ingen värkar vilja gå eller köpa.. jag har 2 biljeter men måste gå ensman näfyfan vad jag mår dåligt.. skulle väl kunna stå med skylt i stan med det är pinsamnt... finns inga på flashback man kan gå med? (är doc bara 18)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in