Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Jasså dom spelar den 9e feb? Du har inte möljligvis en länk till evenemanget, ska eventuellt till Sthlm just den helgen.
Ja Aoki lär ju vara riktigt ös det med, enligt en polare var han bland det bästa på Tomorrowland i somras.
Afrojack verkar lida av storhetsvansinne så du har säkert rätt i dina spekulationer
Känns som att artisterna kanske drar ner lite på tempot på en festival som SB? Just för att det är mycket mainstream-folk där. Om exv. romero spelar på en egen spelning lär ju trycket vara mycket högre
Nåja jag hoppas på honom till SB!
Har du sett Hardwell?
Ja Aoki lär ju vara riktigt ös det med, enligt en polare var han bland det bästa på Tomorrowland i somras.
Afrojack verkar lida av storhetsvansinne så du har säkert rätt i dina spekulationer
Känns som att artisterna kanske drar ner lite på tempot på en festival som SB? Just för att det är mycket mainstream-folk där. Om exv. romero spelar på en egen spelning lär ju trycket vara mycket högre
Nåja jag hoppas på honom till SB!Har du sett Hardwell?
Aa de spelar på en ställe som heter munchenbryggeriet. Länken har du här

http://www.ticnet.se/checkout/event.php?eventId=246491
Tror ingen tar SHMs spelning på tomorrowland hehe. Var inte där men om 3 dagars av madness på friends arena (ja, var på alla tre) så borde de vara ännu sjukare!
Men aokis spelning lär vara sjuk på SB.
Kan nog stämma rätt bra att han har lite hybris.. Synd dock, tror han skulle vara en fröjd att se.
Du menar lite mer okända namn? På tempo frågan där. Tror du har rätt när de kommer main-streamfolket. Ställa typ Zedd, Dirty South eller Knife Party - skulle dom inte ha någon aning om vem de i princip. Därefter inte kötta till de som dom köttar om Alesso spelar...
Vill ha lite hårdare än förra året!!
Såg Hardwell efter Tiesto som sagt. Var en bra jävla spelning må jag säga, av de jag såg. Såg kanske 45 min, så de bästa was yet to come.
Tyvärr så spelade han efter Tiesto och hade sätt hela romeros och alessos spelning. Energin och rösten var ju inte på top hehe.
Tror årets summerburst blir bättre än förra!
Mvh