2013-06-09, 22:42
Medlem
Så fruktansvärt jävla nöjd med helgen! Hela inramningen att vara på Ullevi och allt vad det innebär gjorde det hela till två fantastiska dagar. Riktigt ledsen att det är slut nu!

Såg inte alla, men betygsätter de jag såg 1-5.

Arty: 3
AN21: 3 (såg inte hela)
Steve Aoki: 3
David Guetta: 2

Hardwell: 5 (harrejäääävlar vilket ös)
Alesso: 4
Axwell: 5 (vilken avslutning!)
Citera
2013-06-09, 23:04
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ps3mafacka
axwell körde ett av sitt sämsta set någonsin anser jag, tyvärr då jag sett framemot det mest. jag tyckte inte folk röjde knappt till han. tunga partier det inte hände något i, mer variation i techno sets ffs..

Sämsta? Tyckte ett av de bästa, mycket bättre tom. Första timmen var magisk rave, många tunga låtar som var nya för mig. Sista 30 var mer förväntad för att folk ska få sjunga med.
Citera
2013-06-09, 23:14
Medlem
Henkan89s avatar
Grymt nöjd med helg jag med, väldigt besviken på Guetta trodde han skulle leverera bättre o hans ljusshow var ju inte i närheten av Axwell.
Hade mycket hellre sett Aoki avsluta dag 1.

1. Axwell
2. Alesso
3. Aoki
4. Hardwell (pgr att han spelade så tidigt tyvärr)
Citera
2013-06-09, 23:20
Medlem
Dag 2 var garanterat bättre än dag 1.

Axwell kan verkligen sin grej! Blev även positivt överasskad av Zedd.

Edit: Hade blivit mycket galnare med Aoki som avslut på dag 1, tårtkastning och grejer
Citera
2013-06-10, 02:21
Medlem
Mr.Kobayashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PickAhp
Dag 2 var garanterat bättre än dag 1.

Axwell kan verkligen sin grej! Blev även positivt överasskad av Zedd.

Edit: Hade blivit mycket galnare med Aoki som avslut på dag 1, tårtkastning och grejer

Aoki är en pajas som tycker han själv är så skön i mina ögon, sen är hans egenproddade musik för det mesta ren skit.
Citat:
Ursprungligen postat av Dubinsky
Så fruktansvärt jävla nöjd med helgen! Hela inramningen att vara på Ullevi och allt vad det innebär gjorde det hela till två fantastiska dagar. Riktigt ledsen att det är slut nu!

Såg inte alla, men betygsätter de jag såg 1-5.

Arty: 3
AN21: 3 (såg inte hela)
Steve Aoki: 3
David Guetta: 2

Hardwell: 5 (harrejäääävlar vilket ös)
Alesso: 4
Axwell: 5 (vilken avslutning!)

Kul att Hardwell var bra, han brukar ju ha feta sets. Har aldrig sett Axwell live faktiskt, har hört att det ska vara riktigt bra.
Citera
2013-06-10, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Kobayashi
Aoki är en pajas som tycker han själv är så skön i mina ögon, sen är hans egenproddade musik för det mesta ren skit.

Aoki som producent är verkligen inget att hurra för men han är garanterat en bättre performer än guetta.
Citera
2013-06-10, 10:07
Medlem
Panickels avatar
Vem av Axwell och Ingrosso tycker ni är bäst live? Bäst ljusshower, låtval mm
Citera
2013-06-10, 10:57
Medlem
chronomasters avatar
Hur va Otto Knows?
Citera
2013-06-10, 11:19
Medlem
Jag personligen tyckte att det var en grymt lyckad helg. Löjligt roligt hade jag och mina vänner. Det enda som var synd var att skiten tog slut för snabbt. Vädret var väldigt passande också. De bästa artisterna enligt mig var Hardwell, Albin Myers, Axwell och Alesso. Lite sorligt att Albin Myers spelade så tidigt då folk inte riktigt dykt upp men i slutet tyckte jag att det var ett dugligt tryck trots glesheten. Lite småfula moshpits under Alessos och Aokis spelning men det är bara roligt och tillhör.

Lite ångest nu att det är över, synd att man inte har andra EMD-planer i sommar som t: ex Tomorrowland.
Citera
2013-06-10, 11:36
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clayson
Vilken dryg slyna som intervjuade.

Jag fattar inte varför alla hypar sönder på Guetta! Det är fan larvigt!
Citera
2013-06-10, 12:23
Medlem
rosenqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasg1989
Haha denna text förklarar precis vad denna festivalen riktar sig emot för personer, dom flesta som går på SB känner inte en duo som W&W pga att dom inte är kommersiella i det avseendet som Guetta till exempel, det klippet ifrån västnytt sammanfattar ganska bra om vad dom flesta (absolut inte alla, don't get me wrong) i Sverige har för koll på EDM scenen...

W&W är världsartister men kan lova att 90% av människorna inne på SB inte hade en aning om vilka dessa två herrar var innan SB...

Håller med dig till 100%. När de drog igång var det nästintill tomt (om man jämför med Hardwell som spelade innan) Sedan märkte man ju hur det bara kom fler och fler när folk äntligen förstod hur sjukt bra de är.
Citera
2013-06-10, 12:51
Medlem
ellivos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knazbarnet
Det är nog ingen officiell efterfest, var likadant förra året att olika klubbar erbjöd folk med SB biljett gratis inträde osv. Sen tror jag personligen inte kristall är nåt ställe man har en officiell efterfest på heller, visst har aldrig varit där men får sms 4ggr/vecka om gratis lista för mig+5 andra och sånt brukar tyda på att det är ett kefft ställe.

Jag skulle nog tippa på att de lägger den officiella efterfesten på Sturecompagniet eller nåt sånt med lite högre ålder på folk för att inte 18 åringarna ska komma med sitt studiebidrag, ta 1-2 öl under hela kvällen och bara ta upp plats

Du har rätt i det du säger, får också sms av Kristall inför varje helg och det verkar väl inte vara ett kanonställe. Dessutom uppdaterade Summerburst med detta meddelande på facebook idag:
"Glada nyheter för Er som inte har biljett. Imorgon kl 09.00 så släpper vi de få restbiljetterna som kommit tillbaka.

Snart släpper vi spelschema, arenakarta, efterfester där man får företräde i kö i mån av plats med festivalarmband mm. OCH en lite överraskning till! Bra måndag!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in