2012-10-04, 22:58
Medlem
Mantisss avatar
Eftersom Summerburst på sin Facebook publicerade ett inlägg om att info kommer snart angående festivalen så tänkte jag att det passar att starta en tråd.

Vilka vill ni se 2013? Ingrosso var helt grym förra året så han hoppas jag på.
Citera
2012-10-04, 23:15
Medlem
Prydz,Axwell,Tommy Trash,Dirty South,Alesso,Third Party,Deniz Koyu & Jeremy Olander

Skit i göteborg,gör det till ett 3-4dagars event i sthlm och ge mig dessa namn och några andra!
Senast redigerad av Smackster 2012-10-04 kl. 23:36.
Citera
2012-10-04, 23:16
Medlem
Prydz & John Dahlbäck. Nuff said'.

Att de inte tog med de sist, var en skam.

Båda dessa levererade helt klart de bästa seten 2011. (Enligt mig)
Citera
2012-10-04, 23:29
Medlem
Armin van Buuren, R3hab, Swanky Tunes, Arty, Tommy Trash, Steve Aoki, Axwell, Alesso, Pryda, Dirty South, Paul Kalkbrenner, etc..
Citera
2012-10-04, 23:38
Medlem
Mantisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne37
Prydz & John Dahlbäck. Nuff said'.

Att de inte tog med de sist, var en skam.

Båda dessa levererade helt klart de bästa seten 2011. (Enligt mig)
Hörde att Prydz var på gång förra året men han ville inte lira pga av att målgruppen på festivalen passade inte honom.
Citera
2012-10-05, 00:15
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Hoppas så mycket på att Ingrosso blir bokad i år igen! Förra året så var hans set helt crazy, riktigt bra!
Sen så hoppas jag jävligt mycket på Steve Aoki, mestadels av hans musik må vara lite sisådär men när den killen kör live så är det show och underbar stämningen från sekund 1.

DEADMAU5 TILL STOCKHOLM DENNA GÅNG!!!
Så grymt besviken på att han blev bokad till Göteborg förra året.
Såg honom på SöS när han lira där, men det gav honom verkligen ingen rättvisa. SPG:s bästa utrustning var i kvar i Göteborg på Summerburst så han lira med halvkrassliga högtalare där basen sprängdes kanske fort.......

OCH sist men inte minst! DAVID GUETTA!
Innan SB12 så var jag väldigt anti att han skulle komma, gillar egentligen inte hans musik.
Men med den showen som han bjöd på, den stämningen som blev när 25 000 upprusade människor sjunger med i hans låtar var fantastiskt!

Det var en magisk avslutning på en perfekt helg!

Förövrigt så vill jag ha tommy trash, dirty south, afrojack, madeon och alesso där!
Citera
2012-10-05, 00:29
Medlem
mattiaspolancos avatar
Det vore kul och se Jamie Jones, Art Department, Mark Kinchen, Tensnake, Kerri Chandler, Dixon, Larry Heard, Masters At Work eller kanske typ Miguel Campbell, Soul Clap, Solomun, Seth Troxler, Luciano, Reboot på festivalen.

Haha, vem försöker jag lura?
Citera
2012-10-05, 00:37
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattiaspolanco
Det vore kul och se Jamie Jones, Art Department, Mark Kinchen, Tensnake, Kerri Chandler, Dixon, Larry Heard, Masters At Work eller kanske typ Miguel Campbell, Soul Clap, Solomun, Seth Troxler, Luciano, Reboot på festivalen.

Haha, vem försöker jag lura?
Haha ja du.. om ETT av de namnen ens kommer upp på Summerbursts planeringsbord så blir vi nog alla extremt förvånade! Tyvärr måste tilläggas! Sjukt vilken utveckling den progressiva housen har fått
Citera
2012-10-05, 00:54
Medlem
afrojack, nervo och nicky romero skulle va kul att se sen också den svenska house-eliten oxa såklart
Citera
2012-10-05, 10:16
Medlem
mattiaspolancos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meeeeezt90
Haha ja du.. om ETT av de namnen ens kommer upp på Summerbursts planeringsbord så blir vi nog alla extremt förvånade! Tyvärr måste tilläggas! Sjukt vilken utveckling den progressiva housen har fått

Inget av nämnda namn i tråden är progressive house. Progressive house är Sasha, John Digweed och Jeremy Olander osv
Citera
2012-10-05, 11:36
Medlem
TheSystems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattiaspolanco
Inget av nämnda namn i tråden är progressive house. Progressive house är Sasha, John Digweed och Jeremy Olander osv

Hade inte haft något emot att se Seth Troxler, Solumun och Dixon. Hade varit något om Amê och Henrik Schwarz hade svängt förbi Summerburst. Men dessa artister lär vi nog aldrig se på Summerburst Man får helt enkelt bege sig till Awakenings / Tomorrowland.
Citera
2012-10-05, 13:25
Medlem
JanDolmes avatar
Blir att ta sig till Stadion nästa sommar med då. Hoppas på Ingrosso, Axwell, Nickey Romeo, Calvin Harris bla. Ska försöka att vara mer nykter iår så man kommer ihåg nått :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in