Citat:
Ursprungligen postat av
Orronbolle
ja i england har det ju hänt....tror detta är pr. tror de är mer vänner än kära. han ser ej så kär ut i henne! viktoria var 33 år när hon gifte sig och madeleine bara 30. (ja hon fyller den 10 juni). Filip borde gift sig innan henne. han är ju 33 snart
Jag vill minnas att det var löpsedlar tidigare i år om att Prins Carl Philips fästmö Sofia gärna ville gifta sig före prinsessan Madeleine, att det var lite "bröllops-fight" där. Men det kan ju vara ett rent Johan T Lindwall-påhitt. Hursomhelst tror jag inte att prinsen känner någon brådska, han vill nog mest chilla runt, köra snabba bilar, formge glas och anlägga skägg. Han skjuter nog gärna upp bröllopet så långt det går, bara för att det verkar så jobbigt med all planering och grejer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Strangeflower
Kikat lite på bröllopet och måste nog ändra uppfattning om att Chris är en elak jävel. Ja, det kan han kanske vara ändå, men han var den enda av dem som framstod som mänsklig och framförallt kär. Hans vaggande kanske är nervositet, jag blir själv knäsvag när jag är riktigt nervis. Ciggen är mer som en jävla isstod.
Ja, jag blev också glatt överraskad av hans mänskliga sida. Att han var uppenbart och skamlöst bakfull förtog inte intrycket. Att Prinsessan verkade oberörd beror nog mer på att hon är van vid och härdad av en massa uppmärksamhet och högtidligheter. Bara ännu en dag i rampljuset, liksom. Fick intrycket av att hon bara längtar tills spektaklet är över.