2012-12-10, 23:23
Medlem
Tror att den där Chris bryr sej blanka fan i kunglig etikett och vad som passar sej och inte passar sej i Schweiz... (eller var det kanske Sverige? Who cares? )
Citera
2012-12-10, 23:44
Medlem
LucioFontanas avatar
På aftonbladet idag ser man ju vilken jävla slusk till pojkvän ciggen hittat.
Citera
2012-12-11, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merkantila
Va, har hon haft en språklärare i svenska?
Var då? På SFI?
Säger hon också 'Ministro' till Reinfeldt?

Jag vet. Det är nästan omöjligt att tro. Men hon påstår det själv. I en intervju berättade hon att det var "fantastisk rolig" att lära sig svenska. Men svår. Eftersom Silvia redan hade hunnit bli en stor flicka. Det var en helt annan femma för tyska "Mainau-Sonja" som lärde sig svenska i Tyskland. I Tyskland gör man allt mycket bättre och noggrannare. Så det var naturligt att Sonja lärde sig perfekt svenska på nolltid.

Jag vet inte om hon säger "Ministro" till Reinfeldt.

Till Kungen tror jag hon säger familjärt bara "pucko".
Citera
2012-12-11, 08:47
Medlem
Willy-45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Det måste ta tid, energi och pengar att uppfostra alla ingifta och lära dem bli kungliga...
..om det ens är möjligt...

Begreppet "bildning" med allt som därtill hör, börjar bli en bristvara i Landet Sverige.
Citera
2012-12-11, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femrik
Tror att den där Chris bryr sej blanka fan i kunglig etikett och vad som passar sej och inte passar sej i Schweiz... (eller var det kanske Sverige? Who cares? )

Undrar om det är någon sorts missbruk inblandat? Eller sen är det dålig morgonhumör efter en helt natts festande?

Hur som helst är det intressant att inse att Chris inte kritiseras för sin keps - vilket hände Daniel en gång i tiden.
Citera
2012-12-11, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Undrar om det är någon sorts missbruk inblandat? Eller sen är det dålig morgonhumör efter en helt natts festande?

Hur som helst är det intressant att inse att Chris inte kritiseras för sin keps - vilket hände Daniel en gång i tiden.

Just det; Daniel dömdes ut totalt - av Sv Damtidning och deras läsare vill jag minnas, däribland en f d väninna till mig. Hade varit kul att veta vad hon tänkte när Daniel höll tal till Victoria på deras bröllopsfest....
Citera
2012-12-11, 20:44
Medlem
alamiras avatar
chris verkar va en golddigger,tror att han kan komma hit o gifta sig med ciggen o bli kunga kändis.nej fy f n för för folk från hykleriets högborg nr 1
Citera
2012-12-11, 21:10
Medlem
jag undrar hur långt efter bröllopet han kommer vara otrogen mot madde,4 år kanske ,vad tror ni
Citera
2012-12-11, 21:11
Medlem
Trinnits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
jag undrar hur långt efter bröllopet han kommer vara otrogen mot madde,4 år kanske ,vad tror ni

Det lät ganska optimistiskt. Jag ställer mig frågande till om de ens når till bröllopet.
Citera
2012-12-11, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67

Säkert har han henne på termin men har hedgat sig med andra damer i reserv om terminsaffären med Madeleine skulle spricka.
Citera
2012-12-11, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Snart kan inget smink i världen rädda henne.
Vilken tragisk samling de är. Ingen av dem såg särskilt bekväm eller lycklig ut under prisceremonin. Jag menar inte att de ska sitta och tokflina, men deras ögon såg väldigt tomma och ansträngda ut.
Skulle ge mycket för att vara en fluga på väggen och höra snacket nu när hela Löjliga Familjen är samlad.

Precis min mening.
Madeleine allvarlig och spänd. Drottningen trött och icke närvarande.
Victoria försökte som vanligt att se "klämkäck" ut.
Daniel---Härtill är jag nödd och tvungen
Carl Philip...Vad gör jag här?
Kungen, spänd och uttråkad som alltid.
Chris.. dags att lägga benen på ryggen och sticka medan tid är
Citera
2012-12-11, 23:40
Medlem
Chris tankar just nu, kanske:

Ååhh, varför skulle jag bli ihop med en schweisisk (eller var det svensk?) prinsessa för?
Nu kommer nån jävla Herman Lindqvist och klagar på en bara för att man struntar i nobelpris och middagar.

Fuck you, Herman!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in