2013-06-07, 20:19
Medlem
bombaccis avatar
Vilka kändisar var det som firade med Chris igårkväll?

Hur väljs kändisarna ut? Alltså Chris kan ju itne ha lärt känna så många än, förstår att många ska pussa deras rumpa men borde ju ändå vara svårt på så kort tid.

Hur går det till när en kändis bjuds in till en kungafest?

Inte som hos oss vanliga att maDDe kommer o frågar om "Carola vill du komma på min fest nästa vecka?"
Citera
2013-06-07, 23:13
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Om han blev lila är det allvarligt. Visar på levrat blod i ådrorna och vätskebrist. Alkohol och medicin torkar ut kroppen totalt. Kan komma från näsan också så han blir blå.

Det finns säkert akutberedskap under bröllopet så vi behöver nog inte vara oroliga för morgondagen i alla fall.
Citera
2013-06-07, 23:18
Medlem
Mikeyjamess avatar
Vilken tid imorgon beräknas Madeleine säga ja till Chris? Vill bara se det, övriga bröllopet är jag inte intresserad av.
Citera
2013-06-07, 23:28
Medlem
JaneMarples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Vilken tid imorgon beräknas Madeleine säga ja till Chris? Vill bara se det, övriga bröllopet är jag inte intresserad av.
Bröllopet börjar 16.00 så tja, 16.30 kanske? Om hon nu kommer att säga ja och inte istället yes. Ceremonin blir ju på engelska. Ytterligare en sak som kommer att reta upp de rojalister som redan är negativa till Madde kan jag tänka mig
Citera
2013-06-07, 23:35
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaneMarple
Bröllopet börjar 16.00 så tja, 16.30 kanske? Om hon nu kommer att säga ja och inte istället yes. Ceremonin blir ju på engelska. Ytterligare en sak som kommer att reta upp de rojalister som redan är negativa till Madde kan jag tänka mig

Det blir en lång "predikan" som vanligt då, fast på engelska? Så inte Chris har fixat en reducerad version på 10 minuter
Citera
2013-06-07, 23:38
Medlem
xcvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Tog för givet att HKH Prinsessan Madeleine inte kunde lagföras. Levde i förvissningen om att HKH och hela den kungliga familjen åtnjöt juridisk immunitet. Kungen kan som bekant inte bötfällas eller åtalas. Är man kunglig så är man! Skandal att störa HKH med dessa fånigheter, till råga på allt så nära inför det stundande bröllopet. Borde vi inte starta en nationell insamling för att betala böterna?
Håller helt med dig Arkiater. Trodde nog som du att hela kretsen runt HKH hade immunitet. Förbannat skämligt av polisen att besvära prinsessan när hon åkte i sin bil längs en bussfil. Nej, vi, hennes undersåtar borde ju ha stått och bugat när hon nu var ute och blandade sig med folket. När kortegen med prinsessan och hennes gemål imorgon åker en kortege genom Stockholm, så hoppas väl du liksom jag, att alla vi undersåtar dyker upp längs vägen och genom hurrarop och på andra sätt markerar att vi dyrkar kungahuset. Den polis som hade mage att stoppa prinsessan när hon åkte genom stan hoppas jag själv blir bötfälld för tjänstefel, och att hens chefer blir stoppade i en eventuell framtida karriär. Länge leve Monarkin, alla är lika mycket värda,men en del är värda mycket mer eller hur. PS Själv är jag mycket intresserad av vilken typ av bröllopsklänning Sessan ska ha på sig, och man får väl hoppas att vårt "försvar" har hunnit släcka branden i Täby Kyrkby innan morgondagen.
Citera
2013-06-07, 23:42
Medlem
Och nu ikväll så är det klackarna i taket på Grand Hotel! Portföljens sista fylla innan han tager Ciggen till sin äkta maka. Undrar om han kan hejda sig, eller om han dyker upp tokbakis till altaret i morgon? Enligt AB så skall de ev. övernatta på hotellet i natt. Har de verkligen rökrum kvar? Såg gästlistan till kvällens fest på hovets hemsida. Lite kuriosa att alla gifta par stod skrivna på samma rad, typ: Herr xxx och Fru xxx, osv. Dock inte sessan Christina och hennes gossälskande Tosse. De stod skrivna på varsin rad. Har de separerat?
Citera
2013-06-08, 01:12
Bannlyst
Är det någon som vet hur stor kuk Chris har?
Citera
2013-06-08, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaneMarple

Får verkligen hoppas att hon inte säger "yes"!

Varför? Gissa!
Citera
2013-06-08, 01:39
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Är det någon som vet hur stor kuk Chris har?

24 cm
Citera
2013-06-08, 02:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
24 cm

Är den tjock eller smal?
Citera
2013-06-08, 05:51
Medlem
WallabeJoys avatar
Chris är känd i USA, många av de amerikanska gästerna och andra pampar är Chris bekantskap. Det är hyfsat många miljardärer på bröllopet. Madde och Chris behöver inte en krona från svenska staten och kan leva gott på Maddes förmögenhet samt Chros i framtiden.
Tror många av er som sitter här inte förstår villet kliv hon tar iom giftermålet.
Hon har aldrig gillat att vara offentlig, och det kommer bli tydligare nu. Hon kommer umgås i den Amerikanska sociaten, där passar hon bättre in.
Chris mamma är nöjd att Chris slagit sig till ro med rätt typ av fru.
Dom kommer leva jetsetliv med utländska vänner som är rikare än kungen.
Så amerikansk media bevakar för att en känd person i USA som gifter sig med kunglighet. Även om ni föraktar kungahuset, jag bryr mig så där själv. Är Madde kunglig och det är stort i världen.
Jag hoppas hon är lycklig och jag tror det, hon har alltid gjort som hon vill och följer sitt hjärta så det gör hon nog nu med. Roligt att hon träffat någon efter att ha blivit bedragen inför hela världen av en respektlös fästman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in