Citat:
Gör om gör rätt, din jävla sopa. Om du inte förstår vad som avses med kommentaren 8:14 så är fortsatt "meningsutbyte" med dig lika intressant som att krama blod ur en sten. Om du fortfarande inte fatta att sjuan inte faller av bränder och bråte från kraschen i tvillingtornen och att dessa faller på ett identiskt sätt som sjuan så är det förmodligen lättare att få en gös att gäspa på kommando.Ja, jag skulle nog kalla det att undvika och byta ämne då ditt svar på mitt inlägg endast innehöll ett videoklipp som inte besvarade ett dugg, samt snack om shekel och nedsättande epitet. Du besvarade inte ett dugg av det jag skrev i mitt inlägg. Förstår du? Undvika och byta ämne. Börjar det bli jobbigt nu?
https://www.flashback.org/sp42960949
Vid 8:14 i videoklippet du länkade påstår man att "Fire causes steel buildings to collapse". Håller du med om att det är den officiella förklaringen eller? Har du bara läst på vad Dylan Avery säger?
Om det nu är en uppenbar falskflaggad operation så kanske du snart kan presentera några bevis, istället för att bara upprepa att det är en falskflaggad operation. Nå?
Är vi tillbaka på sjuan? Har du något på sjuan nu alltså, som kan backa upp din skojiga demoleringsteori? Hittills har du inte presenterat ett dugg. Jag har däremot presenterat en rad vittnesmål som backar upp den officiella förklaringen om att det handlade om bränder och strukturella skador.
Jag är också intresserad av att höra varför du anser att WTC7 och tvillingtornen har identiska kollapser. Förklara gärna.
Har du något som visar på att Flight 77 inte kraschade in i Pentagon? Något? Något överhuvudtaget?
Nej, jag trodde inte det heller.
Skippa gärna skitsnack om shekel och annat trams i ditt nästa inlägg och håll dig till ämnet. Ring mig sen.
https://www.flashback.org/sp42960949
Vid 8:14 i videoklippet du länkade påstår man att "Fire causes steel buildings to collapse". Håller du med om att det är den officiella förklaringen eller? Har du bara läst på vad Dylan Avery säger?
Om det nu är en uppenbar falskflaggad operation så kanske du snart kan presentera några bevis, istället för att bara upprepa att det är en falskflaggad operation. Nå?
Är vi tillbaka på sjuan? Har du något på sjuan nu alltså, som kan backa upp din skojiga demoleringsteori? Hittills har du inte presenterat ett dugg. Jag har däremot presenterat en rad vittnesmål som backar upp den officiella förklaringen om att det handlade om bränder och strukturella skador.
Jag är också intresserad av att höra varför du anser att WTC7 och tvillingtornen har identiska kollapser. Förklara gärna.
Har du något som visar på att Flight 77 inte kraschade in i Pentagon? Något? Något överhuvudtaget?
Nej, jag trodde inte det heller.
Skippa gärna skitsnack om shekel och annat trams i ditt nästa inlägg och håll dig till ämnet. Ring mig sen.

Sitt inte där och försök mästra mig, pojkvasker. Jag har debatterat till leda med dig och ditt hasbaratrams. Har du så grava lässvårigheter att du inte förstår vad jag skriver? Fattar du inte själv vad du läser? Är din önskan om den officiella versionens sanningshalt så hög att den övergår ditt förstånd? Om du heller inte förmått inse att du inte presterat ett skit i bevisväg för dina spekulationer så får du väl springa till synagogan och be om hjälp. Idiot!
Senast redigerad av BlizzardKing 2013-05-31 kl. 01:29.
Senast redigerad av BlizzardKing 2013-05-31 kl. 01:29.