2013-05-12, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netforce42
Den här tråden kryllar av klockstoppare. Du lyckades få med mitt citat där det med feta bokstäver står att jag inte hört några band, ta och läs det en gång till, finns en liten chans att det fastnar i din vattenskalle.
Trots alla dina inlägg och förolämpningar har du inte förklarat vad du menade när du skrev "Hört banden", vare sig med eller utan ett utropstecken. Det hade varit förståeligt om du bara hade råkat skriva fel, men eftersom du så envist förnekar det verkar det nästan ligga nåt annat bakom det hela. Om du inte tänker svara med annat än tystnad eller fler idiotförklaringar vet jag iallafall att du bara är ännu ett troll eller en simpel lögnare.

Annars är jag fortfarande intresserad av dina invändningar mot utskriften av cockpitinspelningen.
Citera
2013-05-12, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverax
Trots alla dina inlägg och förolämpningar har du inte förklarat vad du menade när du skrev "Hört banden", vare sig med eller utan ett utropstecken. Det hade varit förståeligt om du bara hade råkat skriva fel, men eftersom du så envist förnekar det verkar det nästan ligga nåt annat bakom det hela. Om du inte tänker svara med annat än tystnad eller fler idiotförklaringar vet jag iallafall att du bara är ännu ett troll eller en simpel lögnare.

Annars är jag fortfarande intresserad av dina invändningar mot utskriften av cockpitinspelningen.
Vad förnekar jag?
Citera
2013-05-12, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netforce42
Vad förnekar jag?
Tack, då var det som jag misstänkte.
Citera
2013-05-12, 18:52
Medlem
diana-IIs avatar
Citat:
Med tanke på att vi inte har hört bandet är det förvånande att du kan uttala dig om röstläget när planet störtar. Vad har du för belägg för att röstläget inte påverkades? Det verkar finnas andra piloter vars sista ord har handlat om Gud när plan har störtat, så varför skulle det vara så otroligt i det här fallet? http://planecrashinfo.com/lastwords.htm

ja om man tar de andra vittnen, som ringde larmcentralen med sina mobiler telefoner Betty t.ex,så klagar hon på att det är svårt att andas och att kaparna stängt in sin i cookpiten.(flight 11)
http://www.youtube.com/watch?v=_m9_HVdIeQM

Ja,det låter på kaptenen som skriker "geet out" -som han också är andfådd(berusad) och det kan bero på syre eller att lufttrycket förändras för fort.Det går inte att prata i en sådan situation men iom att du säkert skulle klara detta utmärkt, så fine.

Utifall att klippet är äkta med flygkapten så gav han iaf motstånd då de skulle in i cookpiten,tycker att han sedan verkar lite för "tyst"men det är klart han kanske fick halsen halvt avskuren,och ingen vågade skrika?
Allvarligt så verkar den där dialogen lite väl tillrättalagad.
Att störta i den vinkeln , såsom planet sedan gjorde -med minst fyra kapare, två kaptener och en massa arga lets roll passagerare, skulle enligt mig föra mer ojud med ett enormt upprorsmakeri.

För mig spelar det egentligen ingen roll om de fyra kaparna på flight 93 turades om att köra planet,två satt fastspända och ropade Allah och de andra två stod med blodiga händer och gormade med flertalet passagerna, som skulle överrumpla dem men ingen vågade innan de alla stod på öronen?

46 passagerare och ingen vågar trotsa mattknivarna?

Planet seglade omkring i tre minuter efter att det beskjöts och detta kräver sin överman,dvs en riktig pilot.
Senast redigerad av diana-II 2013-05-12 kl. 19:21.
Citera
2013-05-12, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diana-II
ja om man tar de andra vittnen, som ringde larmcentralen med sina mobiler telefoner Betty t.ex,så klagar hon på att det är svårt att andas och att kaparna stängt in sin i cookpiten.(flight 11)
http://www.youtube.com/watch?v=_m9_HVdIeQM

Ja,det låter på kaptenen som skriker "geet out" -som han också är andfådd(berusad) och det kan bero på syre eller att lufttrycket förändras för fort.Det går inte att prata i en sådan situation men iom att du säkert skulle klara detta utmärkt, så fine.

Utifall att klippet är äkta med flygkapten så gav han iaf motstånd då de skulle in i cookpiten,tycker att han sedan verkar lite för "tyst"men det är klart han kanske fick halsen avskuren,och ingen vågade skrika.
Att störta, såsom planet sedan gjorde -med fyra kapare, två kaptener och en massa arga lets roll passagerare skulle enligt mig föra mer ojud med ett enormt upprorsmakeri.

För mig spelar det egentligen ingen roll om de fyra kaparna på flight 93 turades om att köra planet,två satt fastspända och ropade Allah och de andra två stod med blodiga händer och gormade med flertalet passagerna, som skulle överrumpla men inte vågade innan de alla stod på öronen.

46 passagerare och ingen vågar trotsa mattknivarna?

Planet seglade omkring i tre minuter efter att det beskjöts och detta kräver sin överman,dvs en riktig pilot.
I en diskussion om cockpitinspelningen från United 93 börjar du skriva om telefonsamtal från flight 11... Oavsett hur folk lät på andra flygplan så vet du inget om kaparnas röstläge ombord på United 93 när det störtade, eller hur? När du skrev att "Köra ett plan rätt ner i marken 900km/h utan att detta inverkar på röstläge är ganska mycket begärt för det mänskliga psyket överlevnadsinstinkten", så invände du väl mot nåt som du själv hade fått för dig? Ungefär som din bild av att kaparen stod och pratade bredvid kaptenen som satt ner.
Citera
2013-05-16, 12:06
Medlem
Vickejs avatar
http://www.youtube.com/watch?v=xsmc_rS2jOo
Trodde inte först så mycket av vad alla sa om att 911 skulle varit ett insiderjobb men efter att ha sett denna video börjar man fan undra.. Dom visar i filmen bilder/filmer från vad dom tros ska vara ett Droneplan som kör in i WTC istället för ett American Airlines, sedan så är det filmat (direkt på plats den 11e september 2001) personer som säger att " It was no commercial airliner that's for sure" "It didn't have any markings on it"
Citera
2013-05-16, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vickej
http://www.youtube.com/watch?v=xsmc_rS2jOo
Trodde inte först så mycket av vad alla sa om att 911 skulle varit ett insiderjobb men efter att ha sett denna video börjar man fan undra.. Dom visar i filmen bilder/filmer från vad dom tros ska vara ett Droneplan som kör in i WTC istället för ett American Airlines, sedan så är det filmat (direkt på plats den 11e september 2001) personer som säger att " It was no commercial airliner that's for sure" "It didn't have any markings on it"

Är du så jäkla korkad att bara för att du sett EN film där det påstås saker, så börjar du undra?

Tror du det är så jäkla enkelt att resten av den seriösa forskningen och undersökningen av 9/11, samt alla andra vittnen vars utsago stöder den officiella förklaringen, bara har sett och gjort fel och inte begriper något? Och hur fan får du då detta att stämma med alla de faktiska fynd man säkrat på de olika haveriplatserna, av lik flygplansdelar och annat som bekräftar den officiella förklaringen?

Fan, hur jäkla lättlurade är folk idag? Hur lättlurad är du? Det räcker alltså med en enda jävla fantasifilm som nån idiot knåpat ihop som är proppfull med lögner, för att du ska svälja hela rasket....?
Citera
2013-05-16, 13:09
Medlem
Predatorzs avatar
Alla ni som stödjer de idiotiska konspirationerna, ge mig några vetenskapliga bevis på att så skulle vara i fallet i stället för att trolla med en massa skräp-videor. jag lovar er att era argument inte håller på långa vägar - bara skräp som Richard gage, Steven Jones citerar från några studier som inte har några vetenskapliga grunder.
Citera
2013-05-30, 00:49
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TODCDFWB
Fantastiskt! Undvika, byta ämne och/eller länka mystiska videoklipp, ännu ett inlägg av BlizzardKing...

Vad var nu poängen med detta videoklipp? Vid 8:14 "Fire causes steel buildings to collapse". Härligt med halmdockor va?

"9 11 THE BIG CLUE EVERYONE MISSED". Ja, precis...
Undvika, byta ämne?

Vad refererar du till eller börjar du bli mentat kraftlös när du märker att dina argument är lika svaga som spindelväv för människohand? ()

Härligt med halmdockor va?

Nu börjar det verkligen bli tunt med dina framställningar mot en uppenbar falskflaggad operation. ()

Jag tror du på rent sattyg försöker Undvika, byta ämne?, eller har du kanske fattat att om sjuan föll "i sina egna fotspår" för att den demolerades, och fallet är närmast identiskt med tvillingtornen, så ligger det närmare sanningen än att sjuan rasade av "värmen och bråten"?

Du "glömde" för övrigt att kommentera med din vanliga enfald här:

Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Oj! Fyra stycken! Vad övertygande!
https://www.flashback.org/sp43283325

Men det kanske var på tok för uppenbart? ()

Ring mig sen!
Citera
2013-05-30, 00:54
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Varför kunde man inte störta en riktig jumbojet där eller i Pentagon? Har du klurat ut om de saknade planen och passagerarna fanns på riktigt, eller var de bara påhittade?

Om det fanns vrakdelar, oavsett storlek, så fanns det mer än ett hål i marken. Alltså ljuger du igen, precis som i tråden om Shanksville.
Kan ett erkännande hjälpa dig på traven?

http://arabnyheter.info/sv/2013/05/17/examiner-holder-approves-of-white-house-911-shoot-down-order/
Citera
2013-05-30, 16:51
Medlem
TODCDFWBs avatar
Citat:
Undvika, byta ämne?

Vad refererar du till eller börjar du bli mentat kraftlös när du märker att dina argument är lika svaga som spindelväv för människohand? ()
Ja, jag skulle nog kalla det att undvika och byta ämne då ditt svar på mitt inlägg endast innehöll ett videoklipp som inte besvarade ett dugg, samt snack om shekel och nedsättande epitet. Du besvarade inte ett dugg av det jag skrev i mitt inlägg. Förstår du? Undvika och byta ämne. Börjar det bli jobbigt nu?

https://www.flashback.org/sp42960949

Citat:
Härligt med halmdockor va?

Nu börjar det verkligen bli tunt med dina framställningar mot en uppenbar falskflaggad operation. ()

Vid 8:14 i videoklippet du länkade påstår man att "Fire causes steel buildings to collapse". Håller du med om att det är den officiella förklaringen eller? Har du bara läst på vad Dylan Avery säger?

Om det nu är en uppenbar falskflaggad operation så kanske du snart kan presentera några bevis, istället för att bara upprepa att det är en falskflaggad operation. Nå?

Citat:
Jag tror du på rent sattyg försöker Undvika, byta ämne?, eller har du kanske fattat att om sjuan föll "i sina egna fotspår" för att den demolerades, och fallet är närmast identiskt med tvillingtornen, så ligger det närmare sanningen än att sjuan rasade av "värmen och bråten"?
Är vi tillbaka på sjuan? Har du något på sjuan nu alltså, som kan backa upp din skojiga demoleringsteori? Hittills har du inte presenterat ett dugg. Jag har däremot presenterat en rad vittnesmål som backar upp den officiella förklaringen om att det handlade om bränder och strukturella skador.

Jag är också intresserad av att höra varför du anser att WTC7 och tvillingtornen har identiska kollapser. Förklara gärna.

Citat:
Du "glömde" för övrigt att kommentera med din vanliga enfald här:

https://www.flashback.org/sp43283325

Men det kanske var på tok för uppenbart? ()

Ring mig sen!
Har du något som visar på att Flight 77 inte kraschade in i Pentagon? Något? Något överhuvudtaget?

Nej, jag trodde inte det heller.

Skippa gärna skitsnack om shekel och annat trams i ditt nästa inlägg och håll dig till ämnet. Ring mig sen.
Citera
2013-05-30, 18:45
Medlem
Citat:
Kan ett erkännande hjälpa dig på traven?

Nu är det ju så att falska erkännanden är betydligt vanligare än äkta.
Man brukar ju vilja ha hållbar teknisk bevisning också...

/T
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in