2013-05-28, 15:27
Medlem
BlotGoths avatar
Kan det inte vara sanningar med modifikation då?

Att en säng + soffa med schäslong i själva verket är en bäddsoffa med schäslong å sen så drar hon till med 5k för att det låter som hon har råd med mer än vad hon har
Citera
2013-05-28, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlotGoth
Kan det inte vara sanningar med modifikation då?

Att en säng + soffa med schäslong i själva verket är en bäddsoffa med schäslong å sen så drar hon till med 5k för att det låter som hon har råd med mer än vad hon har

citerar bernys instagram: "Här ligger jag och pustar ut i min nya sultan säng. Med fem komfortzoner och extra skön bäddmadrass."

Så nej, tror inte att det är en bäddsoffa. Sen om man tittar på instagram på kvittot hon har, så betvivlar jag extremt att hon fått pengarna via soc.
Citera
2013-05-28, 18:37
Medlem
vill spy så illa till mods känner jag mig när jag tänker på hur hon uttrycker sig när det kommer till pengar och dessa himla lyxmöbler. det finns inget ödmjukt eller tacksamt i hennes ord, utan bara ett evigt "ska-ha" och "har-rätt-till"-attityd.
Citera
2013-05-28, 19:33
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatever83
vill spy så illa till mods känner jag mig när jag tänker på hur hon uttrycker sig när det kommer till pengar och dessa himla lyxmöbler. det finns inget ödmjukt eller tacksamt i hennes ord, utan bara ett evigt "ska-ha" och "har-rätt-till"-attityd.

Jag satt precis och tänkte på just det. Det har gått så långt med Bernys attityd gentemot pengar och materiella ting att man inte längre gläds med henne utan snarare blir misstänksam och ogin; "varför får hon?" Och "vart fan får hon pengarna ifrån?".

Det blir nästan provocerande när man vet att hon inte har en inkomst men ändå kan unna sig mer än någon med minimilön som jobbar varje dag för sina pengar.
Visst, hon har "kämpat" och gud vet allt men som sagt, hennes attityd bär aldrig spår av ödmjukhet utan endast "jag FÖRTJÄNAR faktiskt det här! Jag ska HA!" vare sig hon har uträttat något eller inte.
Citera
2013-05-28, 19:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
Jag satt precis och tänkte på just det. Det har gått så långt med Bernys attityd gentemot pengar och materiella ting att man inte längre gläds med henne utan snarare blir misstänksam och ogin; "varför får hon?" Och "vart fan får hon pengarna ifrån?".

Det blir nästan provocerande när man vet att hon inte har en inkomst men ändå kan unna sig mer än någon med minimilön som jobbar varje dag för sina pengar.
Visst, hon har "kämpat" och gud vet allt men som sagt, hennes attityd bär aldrig spår av ödmjukhet utan endast "jag FÖRTJÄNAR faktiskt det här! Jag ska HA!" vare sig hon har uträttat något eller inte.

Väldigt bra uttryckt.
Citera
2013-05-28, 22:23
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13

Håller med även jag, jag och sambo sliter med att få ihop till en ny dubbelsäng, men för en del går det tydligen jävligt lätt.
För mig iaf så är det mycket pengar att spara undan/lägga ut...fyfan.
Citera
2013-05-29, 00:46
Medlem
Kardnialvokals avatar
Ni har så rätt allihopa. Jag känner precis likadant. Sen kan jag inte släppa det som Sinfon skrev heller som sett Berny binda Theus utanför Malmborgs. Det ger mig riktigt dåliga vibbar. Igen ansvarsfull hundägare gör så, bara pundare och idioter som skiter i sina djur.
Citera
2013-05-29, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Ni har så rätt allihopa. Jag känner precis likadant. Sen kan jag inte släppa det som Sinfon skrev heller som sett Berny binda Theus utanför Malmborgs. Det ger mig riktigt dåliga vibbar. Igen ansvarsfull hundägare gör så, bara pundare och idioter som skiter i sina djur.

Hon vet ju att precis som det är med alla hennes män och kvinnor, så är Theus utbytbar. Blir han snodd skaffar hon bara en ny hund som hon alltid skaffat djur som hon sen skitit i eller blivit av med på andra sätt utan att bry sig. Som med hennes partners så är den hon har just nu absolut bäst och betyder mest i hela världen, men tar det slut så har hon snart en ny som är oxå absolut bäst och betyder mest i hela världen.
Så trots hennes prat om hur viktig hunden är så kommer han inte vara värd ett skit om han försvinner, då fixar hon bara en ersättare.... Och det vet hon själv innerst inne, därför gör hon så där...
Senast redigerad av DugDeepeer 2013-05-29 kl. 07:58. Anledning: stavfel
Citera
2013-05-29, 09:36
Medlem
Varken Berny eller Jhna verkar ha speciellt bra kunskaper om beroendesjukdomen.
Kan man inte ta illegala droger pga missbruk och beroende så kan man inte heller supa och käka vissa mediciner.
Alkohol och piller är också sinnesförändrande droger, kroppen känner ingen skillnad på om en drog är laglig eller olaglig, samma skit aktiveras i hjärnan oavsett vad det är man tar.
Dessa brudar verkar ju konsumera alkohol och narkotikaklassad (men ordinerad) medicin ganska flitigt.
Ingen av dem bör få kalla sig drogfri enligt mig. Att vara drogfri betyder inte att man bara slutat med sin huvuddrog men fortsätter ta andra droger.

Jhna Netzell
den 20 maj
Längtar till första veckan i juli då det är RR-träff i Malmö med de finaste tjejorna jag vet, samt en Björn som får följa med i bagaget! Sommarfest yippie-ay go go!

Gilla · · Dela
9 personer gillar detta.

Berny Pålsson
Vi får ta över Malmös gator och klubbar, hänga i parker och utanför mig vid kanalen. Jag tänker köpa hem flak med öl!!!!

den 21 maj kl. 08:13 · Gilla · 1
Citera
2013-05-29, 19:01
Medlem
Verkar iaf som att hon fortfarande läser här, även om hon aldrig skriver något i denna tråd längre...

http://instagram.com/p/Z5bjagtG-r/#
Citera
2013-05-29, 19:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av arslet666
Verkar iaf som att hon fortfarande läser här, även om hon aldrig skriver något i denna tråd längre...

http://instagram.com/p/Z5bjagtG-r/#

Om hon är så jävla tacksam kan hon ju motivera varför JUST HON ska få 10.000-tals kronor till möbler när ingen annan får det. Det finns personer med långt värre livsöden än henne som aldrig får hjälp. Och hon har ju fått chans på chans. Men hon tycker tydligen att hon "förtjänar" all hjälp även om hon fuckar up gång efter annan. Hon tar NOLL personligt ansvar, skyller allting på andra.
Senast redigerad av GenesisP 2013-05-29 kl. 20:28.
Citera
2013-05-29, 20:15
Medlem
Kardnialvokals avatar
Trött på hennes rödkladdiga pussmunsbilder på instagram. Munnen ser ut som ett rövhål och hon som en avdankad medelålderskvinna som drömde om att bli "något" en gång i tiden men istället slutade upp på en HA-ägd strippsylta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in