2013-05-29, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Om hon är så jävla tacksam kan hon ju motivera varför JUST HON ska få 10.000-tals kronor till möbler när ingen annan får det. Det finns personer med långt värre livsöde än henne som aldrig får hjälp. Och hon har ju fått chans på chans. Men hon tycker tydligen att hon "förtjänar" all hjälp även om hon fuckar up gång efter annan. Hon tar NOLL personligt ansvar, skyller allting på andra.

exakt! orättvisan och äcklet över hela den här historien är bortom all rimlighet.
Citera
2013-05-29, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Om hon är så jävla tacksam kan hon ju motivera varför JUST HON ska få 10.000-tals kronor till möbler när ingen annan får det. Det finns personer med långt värre livsöden än henne som aldrig får hjälp. Och hon har ju fått chans på chans. Men hon tycker tydligen att hon "förtjänar" all hjälp även om hon fuckar up gång efter annan. Hon tar NOLL personligt ansvar, skyller allting på andra.

om hon nu läser och tycker att hon förtjänar det bästa, vilket knappt är nog, så kan hon ju förklara varför hennes älskade theus inte förtjänar det, iom att han lämnades utanför malmborgs.
Citera
2013-05-29, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arslet666

http://instagram.com/p/Z5bjagtG-r/#

och det där är fan inte ett bevis på tacksamhet. så jävla onödigt och barnsligt. tacksamhet ser inte ut så. att visa ömhet hade varit bättre, men jag tror inte att hon vet vad de känslorna är.
Citera
2013-05-29, 20:40
Medlem
Så trött på hur hon tycker att hon ska ha det bästa alltid, utan att göra någonting för det. Visst, hon har haft det svårt, men vi andra som haft det svårt och kämpar utav bara helvete? Vi som får spara i månader för att få en billig dubbelsäng, billigt matbord och dylikt. Till och med arbetande människor har svårt att finansiera som hon gör/gjort.

Det finns fler med tragiska öden, men inte fan får vi ens i närheten av vad hon för. Och nej, inte avundsjuk på henne.

Är det någon som vet hur hon lyckades köpa Theus? Han kan ju inte ha varit billig.
Citera
2013-05-29, 20:57
Medlem
Littlepaw13s avatar
Såklart Berny förtjänar dessa pengar, då hon fått minimalt med behandling och uppbackning av samhället tidigare så är det självklart att hon har rätt till detta. Speciellt nu när hon är drogfri.
Hon har aldrig lurat någon på pengar, ansträngt skattebetalarna eller blåst arbetsgivare så det är väl skönt att berny äntligen får något nu när hon så tydligt har förändrat sig till det bättre såväl mentalt som attitydsmässigt.

Och bilden på instagram är ju bara en lekfull blinkning åt alla h8rs härinne som inte vill se henne lyckas.
Vad säger "ödmjukhet" som en infantil fjortisbild med texten "JAG FÖRTJÄNAR DETTA!!1"?

...
...
...
Citera
2013-05-29, 21:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
Så trött på hur hon tycker att hon ska ha det bästa alltid, utan att göra någonting för det. Visst, hon har haft det svårt, men vi andra som haft det svårt och kämpar utav bara helvete? Vi som får spara i månader för att få en billig dubbelsäng, billigt matbord och dylikt. Till och med arbetande människor har svårt att finansiera som hon gör/gjort.

Det finns fler med tragiska öden, men inte fan får vi ens i närheten av vad hon för. Och nej, inte avundsjuk på henne.

Är det någon som vet hur hon lyckades köpa Theus? Han kan ju inte ha varit billig.

En Collie med stamtavla går ju på mellan 12-15.000 kr. Var väl en gåva från behandlingshemmet, för hon hade varit ren i sex månader. Typ.
Citera
2013-05-29, 21:08
Medlem
Electrospits avatar
http://instagram.com/p/ZVlRy8NG68/

Skugga eller blåmärken på armen ?
Citera
2013-05-29, 21:51
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Electrospit

Min gissnin är att det är ett Blåmärke med tanke nyansskiftningarna.
Citera
2013-05-29, 23:31
Medlem
Citat:

Kanske är detta svaret. Saxat från bloggen 23/5, inlägget innocence lost:

Jag har suttit i telefon med en viss man. Han frågade hur mycket smärta jag tål. Han vill lämna märken. Jag låter honom göra det. Han kommer på tisdag, om allt går som det ska.*
Citera
2013-05-29, 23:48
Medlem
Electrospits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av transparent113
Kanske är detta svaret. Saxat från bloggen 23/5, inlägget innocence lost:

Jag har suttit i telefon med en viss man. Han frågade hur mycket smärta jag tål. Han vill lämna märken. Jag låter honom göra det. Han kommer på tisdag, om allt går som det ska.*

Precis vad jag tänkte. Bytt ut knark mot våld kanske..
Citera
2013-05-30, 00:12
Medlem
Citat:
Precis vad jag tänkte. Bytt ut knark mot våld kanske..

Tror hon dras till våldsamma män efter tidigare våld och övergrepp.

Efter allt skrivande om män hit och dit så får jag mer och mer obehagliga känslor av att hon säljer sig.
Därför hon har råd med prylar? Hoppas verkligen inte det är så att hon kör på det spåret direkt när hon fått ett fint hem. Fy vad tragiskt det vore!
Citera
2013-05-30, 01:01
Medlem
Cherrykills avatar
Tänkte på funderingarna kring var hon fått alla pengarna ifrån. Kan det inte vara så att hon fått ett förskott på boken hon skriver på? Det har hon ju fått tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in