Citat:
Ursprungligen postat av oratio
Jag tyckte att det gick fort, men vi stod först i kön. Det tar dock väldigt kort tid att steka dessa burgare, så jag tror inte att det är en lång väntetid generellt.
Citat:
Ursprungligen postat av christery
Hehe, att jag inte tänkt på det. Jag brukar ställa mig sist i kön. Fast det stod kanske nån där redan
Men OnT, var det värt det? priset är ju lite speciellt om det bara är en vanlig jäkla burgare.
Hann faktiskt käka där innan jag fick svar här i tråden
Kötiden va ca 30 min när vi kom dit ca 20:15. Allt som allt tog det några minuter mer än en timme, att vänta, beställa och äta. När man hade satt sig så gick det fort att få maten. Tog en Flippin för 125 kr och pommes för 35 kr samt en Ben & Jerry's Cookie Dough milkshake för 50 kr. Flippin innehåller 2x100g och efter att ha käkat allt jag hade beställt så var jag mätt. Ingen bacon på hamburgaren är ovanligt för mig men det smakade sjukt bra. De har alltså ingen bacon och det går inte att lägga till det. Hamburgaren smakade speciellt. Går inte riktigt att jämföra med andra ställen. Den smakar bättre än Friday's, O'Learys, ViGårda, McDonalds, Burger King, Max, etc etc
Burgaren smakade kött på riktigt. Den va lite rosa i mitten och jag tror att den ska vara så. Väldigt fettrik och smakrik burgare.
Personalen var kunnig och chefen stod i kassan o va väldigt sjysst också.
Har jag missat något? Alkohol hade de i mängder och en toa fanns tillgänglig.