Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-12-27, 18:34
Medlem
Flaskhalsats avatar
Max säger ju jämt att de har godast hamburgare
Citera
2012-12-27, 18:45
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowScarecrow
1. Burger King
2. Frölich
3. McDonalds

Förstår inte hajpandet med Max, smakar som random kioskburgare. Sibylla är värst, helt smaklös.
Du skriver i fel tråd. Ingen här vill bli tipsad om mcdonalds eller bk.
Citera
2012-12-27, 19:19
Medlem
stormtrooper9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Gideonsbergsgrillen i Västerås är tamejfan riktigt gott! Bästa burgaren jag har ätit i alla fall.

giddegrillen har bäst snabbmat i stan!
Citera
2012-12-27, 20:49
Medlem
BZKs avatar
Sveriges godaste hamburgare finner Ni på O'Learys belägen mitt på Avenyn i Göteborg. Helt fantastisk.
Citera
2012-12-27, 20:50
Medlem
Vincent_Vegass avatar
Ok, "the cherry is popped". PRos and cons-listor nedan:

PRO
Gott kött
Mycket gott bröd
Hyfsad sås
Sallad e sallad liksom!
Goda lökringar
Sjysst inredning
Vi hade tur och fick bord medan vi stod och väntade på maten.

Con
Pommes frites (min polare tog det) var typ eldorado (fast friterade)
Dipp-sås Aioli var sådär (dessutom beställde vi senap och inte aioli men orkade inte klaga.
Service va lite förvirrad, och burgaren var inte jättevarm trots att vi käka där.
Bara burkläsk (borde satsa på milkshake och en fountain-läskmaskin
Extremt mycket folk på liten yta. När vi kom väntade nog 15 pers på sittplats/mat och 11 pers satt redan. Ytan för kunder är kanske 15 kvm.

All and all en stark 9/10 för maten och kanske 7/10 för just detta besöket. Planerar att käka där på mer "rätt" tid ngn annan gång för att få en riktigt fräsch varm burgare i en mer komfortabel miljö.

/V_V
Citera
2012-12-27, 22:33
Medlem
Kitzbühels avatar
http://i49.tinypic.com/11lobah.jpg
Citera
2012-12-27, 23:14
Medlem
Shit, sjukt att det finns så mycket intresse för lilla Munchie's!

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken85
Du måste fan skoja?! Fulburgare ju

Ska iväg och dinera på Munchies imorgon, alternativt efter nyår då jag har en bit att åka. Återkommer även jag med bilder och recension. Verkar onekligen väldigt spännande. Jag vet att det kommer upp en recension på den fenomenala hamburgerbloggen hamburgare.org lite senare. Ska bli intressant att se vad experten bakom den sidan har att säga om stället
Senast redigerad av .DEMOLITION. 2012-12-27 kl. 23:45.
Citera
2012-12-27, 23:14
Medlem
imorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kitzbühel
http://i49.tinypic.com/11lobah.jpg

That is God's food.
Citera
2012-12-27, 23:48
Medlem
RealMadrid852s avatar
Var på munchies idag, goda burgare som fan dock kanske lite överhypat..
Citera
2012-12-27, 23:54
Medlem
imorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealMadrid852

Överhypat.. visst folk har hypat det som fan.. men är det gott så är det.. och tycker folk det så gör dem det. Smaken kommer alltid vara som baken. Tycker dock det är j*vligt roligt att ett sådant litet ställe på en sådan anonym plats i Jönköping kan gå så bra. Folk bokstavligen trängs där inne. Det är det som är charmen och det som lockar.
Citera
2012-12-27, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealMadrid852

Är det gott så är det.. Tycker inte stället har blivit såååå överhypat, det är ju gott som fasiken ju.
Citera
2012-12-28, 00:25
Medlem
brutefishs avatar
var där när stället precis vad nyöppnat, hade hört från en polare att det skulle vara bra.
stället var totalt dött, gubben som hade det segade på en stol på disken och läste tidningen, tänkte att, fan är detta bra?

men men, jag beställde en new yorker och lite annat to go och åt den hemma.

burgen i sig är inte på något sätt alls märkvärdig när det kommer till prylarna som är, inget exotiskt alls, det är bröd, kött, sallad, bacon, ost och dressing, men när jag åt den så slogs jag av att kombinationen var lyckad, den smakade helgjutet rakt igenom och var otroligt "saftig" vilket jag gillar med mina burgare.

var lite "orolig" efter jag varit där att stället kanske skulle behöva slå igen då de ligger jävligt off och är ganska anonyma med tanke på hur pass bra grejer de gör. men som tur väl är har ryktet spridit sig och det verkar gå bra för honom. kul.

saker de borde fixa omgående är en bättre meny, för den som är nu är virrig och kass.
samt som tidigare sagt, bättre utbud på drickor, att äta "finburgare" med burkläsk funkar inte.
men men, en sak i taget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in