Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-12-27, 13:40
Medlem
Wronskianens avatar
Burgarna ser sjukt goda ut. Har aldrig varit i Jönköping, och trodde att jag aldrig skulle besöka stället, men nu är jag inte lika säker längre.

Testade äta på Flippin Burgers i Stockholm häromveckan, det var otroligt gott. Någon som ätit på Flippin och Munchies som kan säga vilken burgare som är godast?
Citera
2012-12-27, 14:14
Medlem
Va på Mcdonalds för några dagar sen. O herre min jävlar va gott de va
Citera
2012-12-27, 14:26
Medlem
Hanzooons avatar
Va just där! Galet vilka burgare. Tog en NewYorker och ChiliCheesenuggets till, dra åt helvete...

Bara FergBurger i Queenstown NyaZeeland som har något att sätta emot, iallafall vad jag testat.
Mycket gott! 10/10
Citera
2012-12-27, 16:12
Bannlyst
Jag har varit på flippin burgers. Det var gott, men inte "trilla av stolen och sö i hjärtinfarkt-gott". Har varit runt en del på burgarställen i världen. Än så länge skulle jag säga att gourmet burger i Notting Hill ligger mycket högt på listan. Skall testa munchies imorgon. Återkommer med recension.
Citera
2012-12-27, 17:01
Medlem
FlaxigPingus avatar
Vega Baren i Handen är den första och bästa hamburgerbaren man kan tänka sig! Sambal Burgaren är helt sinnessjuk!
Citera
2012-12-27, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoeglund
Den legendariska Vansbro-burgaren

En krumme burgare på shell? Goda som faen dom!!
Citera
2012-12-27, 17:07
Medlem
Kocken85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlaxigPingu
Vega Baren i Handen är den första och bästa hamburgerbaren man kan tänka sig! Sambal Burgaren är helt sinnessjuk!

Du måste fan skoja?! Fulburgare ju

Ska iväg och dinera på Munchies imorgon, alternativt efter nyår då jag har en bit att åka. Återkommer även jag med bilder och recension. Verkar onekligen väldigt spännande. Jag vet att det kommer upp en recension på den fenomenala hamburgerbloggen hamburgare.org lite senare. Ska bli intressant att se vad experten bakom den sidan har att säga om stället
Citera
2012-12-27, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patrikgbg
Eller på flippin burgers i Stockholm. Killen har ju ändå spenderat ett år med att resa runt i alla 52 delstater för att skapa den bästa burgaren

http://www.svd.se/mat-och-vin/krog/inte-snabbt-men-gott_7655762.svd
http://www.dn.se/mat-dryck/recept/flippin-burgers-burgare

Tyvärr är det alltid kö för att komma in.

Jon spenderade 6 veckor med att testa burgare i USA, inte ett år, och USA har 50 stater. Kolla fakta innan ni slänger ur er sanningar här..

När jag var på Flippin måndagen före jul var det ca 40 min väntan vid 19-tiden. Överlägset bästa burgar-haket i Stockholm i min mening.
Citera
2012-12-27, 17:31
Medlem
Hoeglunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yammie
En krumme burgare på shell? Goda som faen dom!!

Jajjemän!
Citera
2012-12-27, 18:00
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Mammas grill i U-väsby var ju överlägset förr! Kanske har vägarna förbi jönköping snart så då får man ju testa!
Citera
2012-12-27, 18:07
Medlem
Vincent_Vegass avatar
Ikväll ska jag "pop-my-cherry"... Intaget kommer att ske mellan 19-20 ikväll beroende på kö/väntetid. Återkommer med rapport senare ikväll eller imorgon. SKall ta lite mer bilder också än dom 4 som verkar vara dom ända som finns!

/V_V
Citera
2012-12-27, 18:17
Bannlyst
1. Burger King
2. Frölich
3. McDonalds

Förstår inte hajpandet med Max, smakar som random kioskburgare. Sibylla är värst, helt smaklös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in