Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-12-22, 15:44
Medlem
smguld88s avatar
Liljas gatukök i Sala. Supergoda hamburgare samt att dom pressar ihop och rostar brödet.
Citera
2012-12-22, 16:09
Medlem
The.Princes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Land3erg
Vega baren i Haninges Deras sambal burgare

Winning 1+
Citera
2012-12-22, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kodijack
Hamburgerbar Oskar i Kungälv gör riktigt fina och stora hamburgare. Kanske inte de godaste jag ätit, men eget bröd och en massa egengjorda såser till. Riktigt jävla schyssta, en 200 g är mer än de flesta mäktar med.

https://www.facebook.com/hamburgerbaroskar
http://www.hamburgerbaroskar.se/

+1 Förbannat goa hamburgare!
Citera
2012-12-22, 16:25
Medlem
Kjell-Guvaras avatar
Jag kollade restaurang AG och jag tänkte vem pröjsar 200kr för en hamburgare på 225g och lite pommes? Är det värt det verkligen... Kanske om man inte klarar av att steka en sketen hamburgare i hemmet... Vem vet.

Hur är priserna på flipin burgers?
Citera
2012-12-22, 16:27
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
Kvantitet framför kvalitet! Liksom Leons i Norrköping - bizarrt stora portioner och trevlig personal, men som sagt inte samma sak som finburgare på ställen som går in för att göra den optimala burgaren.

Hard rock café är inte bra på mycket, men burgarna är trygga.. Men tack TS för tipset som gör att jag troligen överlever nästa besök i dödens by Jesusboda.
Jooodå.. det är kvalle på Lappens burgare med. Största burgaren.. med bacon och räksallad.. omnomnom!
Sen världens godaste smält cheddar-dipp på det till pommesen!
Citera
2012-12-22, 16:32
Medlem
Koles på slottsskogsgatan i Göteborg! Nikolinas var bra innan dom bytte ägare
Citera
2012-12-22, 16:46
Medlem
robban200s avatar
Viggos i lund vid stationen gör några GRYMMA burgare. Det måste ni prova om ni har vägarna förbi lund.
Citera
2012-12-22, 16:57
Medlem
akzags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iNViSiBiLiTY
för några år sen ja, nu är stället inte sig likt. väljer nästan donken istället för vega. synd med tanke på hur gott det var innan.
Varför är den inte lika bra? Kan du förklara?

Vega är först och bäst!
Citera
2012-12-22, 17:11
Medlem
bzeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjell-Guvara
Jag kollade restaurang AG och jag tänkte vem pröjsar 200kr för en hamburgare på 225g och lite pommes? Är det värt det verkligen... Kanske om man inte klarar av att steka en sketen hamburgare i hemmet... Vem vet.

Ganska höga, tror en vanlig cheeseburgare kostar 95 spänn, rätt liten sådan också, sen 20-25 kr för pommes till det. Men jävligt gott är det.
Citera
2012-12-22, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjell-Guvara

Jag pröjsar lätt 200 spänn för en bra burgare.
Men 200 för mig är väl som 20 kr för dig.

Flippin kostar runt 110-150 kr (inkl. strips) beroende på om du vill ha en singel eller dubbelpuck om jag inte minns fel. Dricka tillkommer.
Citera
2012-12-22, 17:23
Medlem
kanskeintes avatar
Kom precis därifrån,
Det känns verkligen som ett take-awayställe. Jäklar vilka hamburgare. Jag kommer garanterat åka dit igen. Hyffsade priser.
Gillade att dom gör brödet själv och att det är lite "slafsigt", att brödet inte är perfekt runt och att inte köttet är perfekt rund. Känns lite mer äkta då.

Jag kommer rekommendera det till mina vänner iaf.
Citera
2012-12-22, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Land3erg
Vega baren i Haninges Deras sambal burgare

Driver du? Vega Baren är så jävla äcklig att det inte finns.
Fick alltid höra gott om dom från hojkamrater, var där och käkade kebab och sedan någon börjare en annan gång skulle hellre riva sönder pengarna än att äta där igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in