Max är gott men inte någon eller något slår Östängskompanis Hamburgare i Älvdalen (norra dalarna). Helst supermeal utan dressing och extra grillkrydda! Spelar ingen roll vad någon annan försöker säga, de slår allt!
Big Mac är nog Sveriges godaste hamburgare - konsistensen är oslagbar och smakupplevelsen så perfekt balanserad att det vattnas i munnen bara man tänker på den krispiga salladen, det saftiga köttet, den läckra osten och den himmelska dressingen i ett samspel som får Mozarts symfonier att likna kakafonier!
Jag fick 800kr kontant av McDonald's för att skriva detta.
Big Mac är nog Sveriges godaste hamburgare - konsistensen är oslagbar och smakupplevelsen så perfekt balanserad att det vattnas i munnen bara man tänker på den krispiga salladen, det saftiga köttet, den läckra osten och den himmelska dressingen i ett samspel som får Mozarts symfonier att likna kakafonier!
Jag fick 800kr kontant av McDonald's för att skriva detta.
Det saftiga köttet???
Det är ju antagligen den vidrigaste hamburgaren. Har ätit Big Mac två gånger och mådde illa båda gångerna, var ju tvungen att ge burgaren en andra chans. Få maträtter jag tackar nej till, Big Mac har förtjänat en plats i den kategorin.
Någon som har nåt tips på ett ställe i Göteborg som har riktigt fina hamburgare?
för övrigt så tycker jag att de lilla stället i majorna precis där man går av spårvagnen på Mariaplan mitt imot red lion har fina burgare, iallefall på fyllan
Max är gott men inte någon eller något slår Östängskompanis Hamburgare i Älvdalen (norra dalarna). Helst supermeal utan dressing och extra grillkrydda! Spelar ingen roll vad någon annan försöker säga, de slår allt!
Här har vi en som vet vad han talar om. Helt klart bland de godaste burgarna jag ätit i Sverige
Hur är det ens möjligt att tycka att McD's burgare är saftiga?
Särlakoket i Borås ska tydligen ha riktigt goda burgare, aldrig provat dock. Måste säga att deras mos är hur gott som helst, har hört att det ska vara det godaste i Sverige i alla fall i Borås.