Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-03-25, 12:52
Medlem
Alltså, inte för att vara sån meeeen... jag gör förbannat goda burgare haha
Citera
2014-03-26, 14:19
Medlem
CarlJan-Grankvists avatar
Nån som har nå info om Burgers & Beers i Uppsala?

"Vi kommer att öppna Burgers & Beers som är en amerikansk konceptrestaurang. B&B är en klassisk grillburgerkrog med hög kvalitet och service"

Gick förbi stället av en slump igår , Nån med lite insideinfo ?
Citera
2014-03-26, 14:42
Medlem
CygneRouges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJan-Grankvist
Nån som har nå info om Burgers & Beers i Uppsala?

Gick förbi stället av en slump igår

Intressant, nyhet för mig. Var?
Citera
2014-03-26, 17:54
Medlem
CarlJan-Grankvists avatar
Burgers & Beers
St. Persgatan 10
75320 UPPSALA

Googlade och enda infon är om ett ledigt jobb
http://vakanser.se/jobb/koksbitraden+70/
Citera
2014-03-26, 22:07
Medlem
CygneRouges avatar
S:t Persgatan 10, det är väl S:t Pers-gallerians södra ingång. Är det Panini som lägger ned? Eller missförstår jag, det nya haket skall ligga någon annanstanns?
Citera
2014-03-27, 16:57
Medlem
MDCCCXCIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CygneRouge
S:t Persgatan 10, det är väl S:t Pers-gallerians södra ingång. Är det Panini som lägger ned? Eller missförstår jag, det nya haket skall ligga någon annanstanns?

Det är Taco Bar som har flyttat längre ned mot Kungsgatan. Så Burgers & Beers ligger i deras gamla lokaler tillsammans med Wayne's.

Också väldigt nyfiken på vad det är för ställe! Skumt att det inte finns någon information alls att hitta..
Citera
2014-03-27, 23:01
Medlem
CygneRouges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDCCCXCI
Det är Taco Bar som har flyttat längre ned mot Kungsgatan. Så Burgers & Beers ligger i deras gamla lokaler tillsammans med Wayne's.

Rackarns liten lokal (tog en sväng förbi), ser ut att öppna snart.

Kommer att prova.
Citera
2014-03-30, 22:06
Medlem
Åt på Printz för ett gäng veckor sedan, och även om de mest fokuserar på framför allt korv så kunde de även bjuda på en hamburgare. "+" för gott kött, bröd samt hemmagjorda lökringar. Stort "-" för generiska pommes frites. Rätt dyr (220:-) om man jämför med andra bättre ställen i Stockholm, t.ex. Oljebaren.
Citera
2014-03-30, 23:28
Medlem
christerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blandband1
Åt på Printz för ett gäng veckor sedan, och även om de mest fokuserar på framför allt korv så kunde de även bjuda på en hamburgare. "+" för gott kött, bröd samt hemmagjorda lökringar. Stort "-" för generiska pommes frites. Rätt dyr (220:-) om man jämför med andra bättre ställen i Stockholm, t.ex. Oljebaren.

Rätt så dyr? det är en halv månadshyra för mig.

Det ska vara en jäkligt bra burgare om jag skall betala 220sek för den.
Citera
2014-04-15, 15:25
Medlem
Ni som säger Mcdonalds och hemgjorda burgare har ju noll koll. De bästa hamburgarna i Sverige Hittar du på AG, Oljebaren och flippin burgers i Stockholm end of story.
Citera
2014-04-15, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pakten94
Ni som säger Mcdonalds och hemgjorda burgare har ju noll koll. De bästa hamburgarna i Sverige Hittar du på AG, Oljebaren och flippin burgers i Stockholm end of story.

Vänta nu... du liknar en hemgjord burgare med McDonalds? Uppenbarligen kan en hemgjord burgare vara lika bra eller bättre som en burgare från en bra restaurang.
Citera
2014-04-15, 17:35
Medlem
Spliffmeisters avatar
Jag svär på att jag kan göra en bättre burgare än någon av de där syltorna..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in