Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-05-17, 14:59
Medlem
Mr Highwaymans avatar
# 1 Vippis kiosk och grill, Pajala
# 2 Annis grill, Kiruna
# 3 Rönnbäcks, Boden
Citera
2008-05-23, 01:12
Medlem
vinylbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Keps Grill vid Globen. Nu har jag förvisso inte varit där på flera år men dom hade åtminstonde förbannat goda burgare.

/#LOUDmouth#

Jag åt där i slutet på nittiotalet och då var det mycket gott.

Dock finns dom godaste hamburgarna i Sandviken. En skitstad men Agagrillen gör helt fantasktiska hamburgare till rimliga priser.

Bondmål som är min favorit innehåller:

*Gott grovt bröd
*90 grams hamburgare
*Kycklingfilé
*Bacon
*Ost
*Ägg
*Hackad chili
*Gudomlig dressing
*Sallad
*Tomat
*Lök
*Gurka

Pommes + läsk

55 kronor och det är sjukt mastigt. Jag äter mycket men jag är sängliggande efter 90-gramsmålet. 150-gramsmålet har jag aldrig lyckats äta upp.
Citera
2008-05-24, 00:34
Medlem
Fredroks avatar
Corner i Västervik! Gudomliga hamburgare

Snackar vi om de större kedjorna så är det Max som gäller. På McD äter jag bara om jag är desperat.
Citera
2008-05-24, 02:04
Medlem
killerwhales avatar
mariedalsgrillen i Malmö, kanske har dom inte de godaste burgarna men jag sitter aspackad nu och äter en och för tillfället känns det som en gudagåva... så alltså, full är mariedalsgrillen bäst...
Citera
2008-05-24, 03:32
Medlem
Hyllans Hamburgare på Gröna Lund på resturang Krydd Hyllan.

Bland det godaste jag någonsin ätit, det vattnas i munnen av tanken
Citera
2008-09-16, 06:16
Medlem
Bishop burger på Bishop Arms är en riktig fröjd. En underbar hamburgertallrik som mättar något otroligt. Den chilidippen man får till burgaren här i Borås har jag aldrig i mitt liv smakat något liknande. Till det riktigt goda och krispiga pommes... grrr
Citera
2008-09-16, 06:28
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xstar
Big Mac är nog Sveriges godaste hamburgare - konsistensen är oslagbar och smakupplevelsen så perfekt balanserad att det vattnas i munnen bara man tänker på den krispiga salladen, det saftiga köttet, den läckra osten och den himmelska dressingen i ett samspel som får Mozarts symfonier att likna kakafonier!

Jag fick 800kr kontant av McDonald's för att skriva detta.
Vad ät det för saftig hamburgare som den svarte säcken på avataren käkar?
Citera
2008-09-16, 10:34
Medlem
Dardels avatar
Stureplansgrillen.
Citera
2008-09-16, 11:00
Medlem
Carl Serungs avatar
Samtliga Burgare på Statoilgrillen i Höör. (Namnet till trots så har det inget att göra med Statoil mer än att det ligger några meter ifrån en, just det, Statoilmack.)

Rekommenderar deras "Statoilburgare": Rent nötkött, Flottig ost, Bacon, samt en massa stekt lök. Slår det mesta i hamburgarväg.

Citera
2008-09-16, 11:03
Bannlyst
Kenneths i Karlstad. Det kanske inte heter Kenneths längre, men det är så alla kallar det. Men det är inte bara hamburgarna som är bra, allt är godare än på andra grillar, och speciellt moset, som de är kända för.
Citera
2008-09-16, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dardel
Stureplansgrillen.

Kanske jag som är blind. Var ligger den? Närhet av vad? Jag har nog bara aldrig lagt märke till grillen...hmm.
Citera
2008-09-16, 15:17
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Kanske jag som är blind. Var ligger den? Närhet av vad? Jag har nog bara aldrig lagt märke till grillen...hmm.

Stureplansgrillen, det är väl där allt folk steker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in