Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-03-07, 23:32
Medlem
Måste rekomendera Vegabaren strax söder om stockholm deras hemmagjorda sambalburgare är helt underbar.
Citera
2008-03-08, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Är det vid den gammla Shellmacken som ligger precis norra delen av Skelefteå när man åker E4 norrut?

Nä det ligger på höger sida när man kör E4 söderut på mackvägen sitter dock ihop med en shellmack

Oj va lång tid dehär inlägget tog att formulera är lite onykter
Citera
2008-03-08, 23:19
Bannlyst
tacka vet jag aoe 2 hamburgerrestaurangen
Citera
2008-03-08, 23:23
Bannlyst
Gatukökens hamburgare är smaskens sen kommer Whopper, Max supreme och orginal mål
Citera
2008-03-10, 02:43
Medlem
mx_s avatar
Åby grillen? i Gbg har grymt goda hamburgare
Citera
2008-03-10, 02:47
Medlem
roppens avatar
Godaste burgaren jag nånsin ätit var på Gelleråsen under STCC, köpte den av en tjock gammal gubbe som hade nån husbils-grill.
Citera
2008-03-10, 02:50
Medlem
Kokettes avatar
Jag hatar alla jävla slemmiga, sliriga, vattenskadade, baguettebullsburgare som man får överallt förutom på just mcdonalds och burger king. Jag hatar alla andra hamburgare. Förbannade vare dom!
Citera
2008-03-10, 02:53
Medlem
mx_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokette
Jag hatar alla jävla slemmiga, sliriga, vattenskadade, baguettebullsburgare som man får överallt förutom på just mcdonalds och burger king. Jag hatar alla andra hamburgare. Förbannade vare dom!

Mcdonalds hamburgare är ju så sjukt jävla vidriga!
Citera
2008-03-10, 02:58
Medlem
Kokettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mx_
Mcdonalds hamburgare är ju så sjukt jävla vidriga!

Nej, flottigt och plastigt, precis som jag vill ha det! Är jag sugen på någonting med dressing köper jag en tusen gånger godare än snorsibyllans på burger king, men min stora favorit är fan QP, en hamburgare man kan äta utan att få ketchup i hela ansiktet.
Citera
2008-03-10, 10:03
Ingen hamburgergrill men ändå:

Finns ett ställe i Lund, ligger intill Mårtenstorget (kan vara Carlssons Trädgård eller Café Finn), som serverar sjukt goda hamburgare. De gör allt själva, alltså bröd, dressing, hamburgare och stripsen och det är något av det godaste jag har smakat. Tyvärr kostade det en del, vet inte på exakta korvöret vad jag betalade men kostade kanske 150kr eller något sådant. Men det var fan värt det .
Citera
2008-03-10, 19:08
Medlem
balzams avatar
Leons i norrköping har goda hamburgare. Jag måste även ge vega baren i haninge i sthlm en hel del credd. Sambalburgaren som någon redan påpekat är grymt god. Fast leons är snäppet bättre
Citera
2008-03-11, 15:23
Medlem
Bungies avatar
Viggos hamburgebar, vid Lunds tågstation kan jag varmt rekommendera! En öl på det och din måltid är fullbordad. Trevlig restaurang med uteservering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in