2014-08-13, 19:11
Citat:
Ursprungligen postat av Smash3r
Theralen är det enda jag somnar på om jag ligger på psyket, men blir tyvärr aptrött dagen efter..

Har aldrig tagit theralen när jag inte varit inskriven.
De älskar att mata en med Theralen när man ligger inlagd... Jag låg inne för avgiftning o då bjöd de mig på Theralen, under min abstinens. Svarade med typ;
-Vafan! Doktorn lovade mig Stesolid om jag gick med på att lägga in mig! Drick du Theralenen själv!

Men nu tar jag det hemma, fungerar utmärkt att sova på.
Citera
2014-08-14, 12:32
Medlem
lehirals avatar
Tog 10 tabletter (hälften var delade, snabbare påslag?) vid 13.00, gick å la mig vid 13.30. sov först typ 4timmar, klev up pissade och tog lite vatten sen sov jag vidare typ till 21.30.. var lite seg i början men "bakis" är jag knappast något mer. Vettefan om dom gav så mycket effekt dock.

Rökte dock lite hasch vid 12 och däckade vid 1 å vaknade ett tag efter 2 helt förstörd, törstig och huvudvärk som fan, sen sov jag vidare typ till 11 å vaknade ett par gånger under tiden och mådde dåligt, men nu mår jag hyffsat igen. Lär dock inte ta theralen igen.
Citera
2014-08-14, 14:32
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
De älskar att mata en med Theralen när man ligger inlagd... Jag låg inne för avgiftning o då bjöd de mig på Theralen, under min abstinens. Svarade med typ;
-Vafan! Doktorn lovade mig Stesolid om jag gick med på att lägga in mig! Drick du Theralenen själv!

Men nu tar jag det hemma, fungerar utmärkt att sova på.

Jo dom gör ju det, allt för att få dom intagna ska bli till zombier o personalen ska få mindre jobb.

Hur mkt behöver du för att sova idag? Har för mig du krävde en rejäl dos.

Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
Tog 10 tabletter (hälften var delade, snabbare påslag?) vid 13.00, gick å la mig vid 13.30. sov först typ 4timmar, klev up pissade och tog lite vatten sen sov jag vidare typ till 21.30.. var lite seg i början men "bakis" är jag knappast något mer. Vettefan om dom gav så mycket effekt dock.

Rökte dock lite hasch vid 12 och däckade vid 1 å vaknade ett tag efter 2 helt förstörd, törstig och huvudvärk som fan, sen sov jag vidare typ till 11 å vaknade ett par gånger under tiden och mådde dåligt, men nu mår jag hyffsat igen. Lär dock inte ta theralen igen.

Bakiskänslan försvinner mer eller mindre desto mer ingången du blir på det, i början tänker man aldrig mer.
Citera
2014-08-14, 14:32
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstitutionen
1.5ml.

Flytande form>de rosa pillren alla dagar.

Ett rör är 1 ml.
Citera
2014-08-14, 18:25
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Hur mkt behöver du för att sova idag? Har för mig du krävde en rejäl dos.
Jag har utskrivet 3 ml, 120 mg alltså.
Citera
2014-08-14, 20:16
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Jag har utskrivet 3 ml, 120 mg alltså.

Okej, jag var uppe i 5 ml för inte så längesedan, har jag paus nån månad så funkar 2-3 ml några nätter men sedan är jag snabbt uppe i 5 ml igen.
Citera
2014-08-14, 20:18
Medlem
euns avatar
har det själv på recept, har dock inte hunnit testa ännu fast att jag har haft det i några månader. det här med att man blir trött dagen efter, släpper det när man har använt det ett tag eller hur funkar det?
Citera
2014-08-14, 20:21
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eun
har det själv på recept, har dock inte hunnit testa ännu fast att jag har haft det i några månader. det här med att man blir trött dagen efter, släpper det när man har använt det ett tag eller hur funkar det?

Mjo det släpper efter hand, dom första dagarna är rätt hemska men sedan lättar det för var dag.
Citera
2014-08-14, 21:47
Medlem
ex69-dtrs avatar
Vad är det som är så bra med theralen? Aldrig förstått, har jag missat något?
Citera
2014-08-15, 05:36
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Vad är det som är så bra med theralen? Aldrig förstått, har jag missat något?
Alltså det är väl inget man kan knarka på, även om tråden ligger här. Men som sagt tar jag det för att sova o det funkar bra, o ges ofta vid mindre oroligheter, sen är det ju ett svagt neuroleptika också.

Men nä, du har inte missat nått, om du är ute efter "ett rus".
Citera
2014-08-16, 14:25
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Okej, jag var uppe i 5 ml för inte så längesedan, har jag paus nån månad så funkar 2-3 ml några nätter men sedan är jag snabbt uppe i 5 ml igen.
Oj då. Jag varit hos doktorn. O då skriver det på recepten som SIC.
Citera
2014-08-16, 15:07
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Oj då. Jag varit hos doktorn. O då skriver det på recepten som SIC.

SIC?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in