2009-08-31, 17:13
Medlem
Bokias avatar
Jag tycker den är fett skön. Man flummar ordentligt på den, om man tar 1 ml. Tappar känslen i benen.
Citera
2009-08-31, 17:36
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
men att kombinera 0.25ml med några xanor är en ypperlig booster för nersmältandet av nerverna............
Ja, att kombinera fungerar utmärkt.
10 mg Stesolid och 2 ml Theralen är finfint.
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2009-08-31 kl. 17:40.
Citera
2009-08-31, 17:40
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton
Tar 3 Stesolid 5mg / dag, men det har varit mycket nu, så jag fick precis en burk Theralen av min allmänläkare, 2 st vid behov, som "tillägg" till stesoliden, alltså läkarspråk för booster Det är en låg dos verkar det som, när man jämför med dropparna.

Ska testa nu, får se om jag går med i fan-cluben lr kastar burken åt helvete

Lite OT, men jag tar 6 Temgesic 0,4 /dag mot smärtor, det bör inte vara nåt problem att ta lågdos-Theralen till dem va?
Det är en låg dos, ja. Om de rosa tabletterna inte fungerar i ordinerad dos så testa med dropparna. Det är ingen fara att ta Theralen tillsammans med Temgesic.
Citera
2009-08-31, 17:51
Medlem
Likmasks avatar
Körde med Stesolid förut, innan jag fick de små rosa tabletterna. Som lugnande funkar det riktigt bra, men sådan huvudvärk och muntorrhet som jag får av Theralen fick jag aldrig av Steso, den är förjävlig. Men min läkare vill inte skriva ut mer Stesolid åt mig
Citera
2009-08-31, 18:14
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Det är en låg dos, ja. Om de rosa tabletterna inte fungerar i ordinerad dos så testa med dropparna. Det är ingen fara att ta Theralen tillsammans med Temgesic.

Tog den andra halvan oxå, ihop med 5mg Stesolid. Har gått ungefär en timma nu, och jag känner mig skönt lugn (utan att vara flöddrad), klart bättre än enbart Stesolid, ett djupare lugn på nåt sätt, svårt att förklara.

Ska testa några fler gånger, men det verkar som om att jag kommer att gå med i klubben
Citera
2009-08-31, 19:01
Medlem
Himmler!s avatar
Theralen är helt ok. Jag behövde verkligen sova ut i helgen så jag tog 20mg Theralen blandat med Xanor och Imovane och gick och lade mig klockan halv 7 på kvällen och sov till klockan åtta morgonen efter. Och ja, jag tycker faktiskt att den har en viss lugnande effekt.
Citera
2009-09-01, 00:05
Bannlyst
Bara tesat 2 ggr ,sen la jag ner det. Hela dagen efter var förstörd ,hade inte ork till ett skit

Sorry såg inte att det var en fanclub för theralen ,så jag hoppar denna
Senast redigerad av livefight 2009-09-01 kl. 00:29.
Citera
2009-09-01, 00:14
Medlem
Jag går med det är ju en lite exklusiv klubb eftersom endast ett fåtal tycker theralen är bra.

Hur kul är det med alprazolamklubben? Alla gillar ju det...
Citera
2009-09-01, 00:26
Medlem
Tjelsis avatar
Jag håller inte med. Theralen tar lång tid att verka -_-'
Sen blir man äckligt bakis av det.

Det enda positiva är mintsmaken alternativt de rosa pillren.

THE END
Citera
2009-09-01, 00:49
Medlem
Psykotons avatar
Citat:

Tack för rådet, nej det gick ju hur bra som helst ihop med temgesic. Tyckte att det förstärkte den smärtstillande effekten lite.

Måste säga att jag gillar Theralen, tog 1 tablett i eftermiddags, åt middag och la mig i soffan. Har sovit dåligt flera nätter, men somnade ganska snabbt framför TV:n, och vaknade vid midnatt. Sov som ett litet barn, och ångesten är mycket bättre. Har inte märkt av några biverkningar förutom en lätt huvudvärk, men det kan ju vara "vanlig" huvudvärk också.

Blir att ta en tablett till, ta en macka å lägga sig igen för natten !
Citera
2009-09-01, 02:54
Medlem
NotBobHarriss avatar
Citat:

Hej Carl-Ann!

Hur mycket i mg tar du för att slippa illamående? Brukar använda postafen när jag tar sub för att slippa det illamåendet som inte allt för ofta infinner sig, men att gardera sig är aldrig fel. Hur funkar theralen i jämförelse till postafen? Har ett gäng tabletter hemma och om de funkar som postafen gör (i låg dos, pallar inte med baksmällan) så kan det ju vara värt.

Mvh
Citera
2009-09-01, 03:37
Medlem
Arbetarbroders avatar
Är inte Theralen ungefär jämförbar med Propavan? ..
Någon som testat båda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in