2009-08-31, 13:14
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Theralen är den enda ickenarkotiska medicinen som hjälper mot lätt ångest/oro för mig. Hjälper även mot klåda och illamående, och som ett tillägg med en annan medicin för att kunna somna. Mysigt att ligga i sängen med det i kroppen. De negativa tankarna stängs av på något sätt.

Bensodiazepiner mot medel/svår ångest/oro och varva det med Theralen när man har en relativt bra dag. Någon som håller med?
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2009-08-31 kl. 13:58.
Citera
2009-08-31, 13:26
Medlem
naganof2s avatar
Absolute inte , tycker att Theralen är totalt värdelöst och de enda som händer är att jag får massa mardrömmar ,, men har en polare som tar det varje dag och säger att han mår bra som fan på de så är väl individuellt
Citera
2009-08-31, 13:30
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naganof2
Absolute inte , tycker att Theralen är totalt värdelöst och de enda som händer är att jag får massa mardrömmar ,, men har en polare som tar det varje dag och säger att han mår bra som fan på de så är väl individuellt
Som allt är det individuellt. 2 ml är enligt mig rätt skönt. Det händer alltså inget mer än att Du får mardrömmar av det? En jag snackade med för ett tag sedan sade att "Det kittlas bara litet i halsen" hände inget annat för honom heller.
Citera
2009-08-31, 13:40
Medlem
RMBKKs avatar
Theralen är en äcklig sörja uppfunnen av Lucifer själv, det finns inte värre baksmälla, och den kommer ALLTID. Varje jävla gång, även fast man inte tagit någon sorts rekreationell dos kommer den där äckliga känslan. Usch, nä du. Theralen-fanklubben får du fan hålla för dej själv.
Citera
2009-08-31, 13:43
Medlem
fenazepams avatar
usch, fy och blä för denna substans!
Citera
2009-08-31, 13:45
Medlem
Klngs avatar
Jag kan få lucida drömmar om jag går på mkt theralen. Den hjälper bara i perioder för mig innan jag blir resistent men så är det med de flesta medicinerna. Ska nog ta mig en 4:a nu!
Citera
2009-08-31, 13:53
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Theralen är en äcklig sörja uppfunnen av Lucifer själv, det finns inte värre baksmälla, och den kommer ALLTID. Varje jävla gång, även fast man inte tagit någon sorts rekreationell dos kommer den där äckliga känslan. Usch, nä du. Theralen-fanklubben får du fan hålla för dej själv.

Hur känns baksmällan?
Citera
2009-08-31, 13:54
Medlem
lowerCases avatar
Bara provat en droppe innan sömn en gång och tyckte det lugnade ner mig på ett bekvämt sätt, ska bli intresssant att prova denna substans fler gånger i framtiden.
Citera
2009-08-31, 13:55
Medlem
Wigilantes avatar
Kommer ihåg att jag snodde lite av syrran när hon hade det ståendes i hyllan. Var väl kanske 12-13 år, tog några droppar ifrån den där saken man tar upp vätskan med (vad heter den nu igen?) och sov i ~20h.

Annars har jag ingen erfarenhet av det, sägs inom mina kretsar vara bekvämt att ha efter race på CS-droger.
Citera
2009-08-31, 13:57
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Bara provat en droppe innan sömn en gång och tyckte det lugnade ner mig på ett bekvämt sätt, ska bli intresssant att prova denna substans fler gånger i framtiden.
En droppe? Du menar ett rör?
Tycker den stänger ner de negativa tankarna också. Det bästa är att det är så lätt att få ut.
Citera
2009-08-31, 13:59
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
En droppe? Du menar ett rör?
Tycker den stänger ner de negativa tankarna också. Det bästa är att det är så lätt att få ut.

Var en droppe med en pipett ur nån större behållare.
Citera
2009-08-31, 14:00
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Var en droppe med en pipett ur nån större behållare.
Aha! Testa ett rör nästa gång. 1 ml.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in