Jag får lite suddig syn av Theralenet. Och det tar ett tag efter jag vaknat innan kroppen hänger med.
Men man får liksom ta det dåliga med det goda ...
Det är larvigt hur individuellt det är! hade GALEN tandvärk igår så hällde några droppar på tandborsten och borstade på hålet, och spottade ut sen, tungan domnade... tog en droppe i ett glas vatten och klarade inte av att se klart filmen som rullade, däckade ganska fort, man är billig i drift helt enkelt.
Theralen funkar inte alls på mig inte ens till sömnen( om jag inte överdoserar ofantligt) men då mår man ju inget vidare till följd .Theralen atarax och legrigan är de mediciner jag haft i min ägo som absoult inte fyller någon funktion .
Theralen funkar inte alls på mig inte ens till sömnen( om jag inte överdoserar ofantligt) men då mår man ju inget vidare till följd .Theralen atarax och legrigan är de mediciner jag haft i min ägo som absoult inte fyller någon funktion .
Tog mina första två rör av Theralen igår. Somnade efter 30 minuter och sov i 18 timmar. ALDRIG hänt förut! Nu sitter jag och känner mig bakfull och svag i kroppen.
Fick detta för att kunna somna snabbt och det funkade.
Vad rekommenderar ni istället för dom som inte vill ha bakiseffekten efteråt men ändå snabb verkan?
Jag blir rädd för minsta lilla när jag tagit Theralin, även dagen efter. Det kan vara nån som stänger en dörr bakom mig och jag hoppar till. Någon annan samma bieffekt?
Tog mina första två rör av Theralen igår. Somnade efter 30 minuter och sov i 18 timmar. ALDRIG hänt förut! Nu sitter jag och känner mig bakfull och svag i kroppen.
Fick detta för att kunna somna snabbt och det funkade.
Vad rekommenderar ni istället för dom som inte vill ha bakiseffekten efteråt men ändå snabb verkan?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!