2012-07-28, 14:35
Medlem
Jag får lite suddig syn av Theralenet. Och det tar ett tag efter jag vaknat innan kroppen hänger med.
Men man får liksom ta det dåliga med det goda ...
Citera
2012-07-28, 22:43
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Haha ja det är ett typiskt beteende på neuroleptika.
LOL. Måste ha sett jävligt kul ut, men jag kunde inte rigga upp någon kamera
Citera
2012-07-29, 01:20
Bannlyst
Theralen fungerar inte ett piss emot ångest. Däremot kan det vara skönt att "däcka" av när man ska somna.

Halvbra substans som fungerar att sova på, inget mer.
Citera
2012-08-16, 10:07
Medlem
Powens avatar
Hittar knappt ingen info om "alimemazin APL 20mg kapslar". Är det samma skräp som rosa pillerna och vätskan?
Citera
2012-08-16, 12:54
Medlem
le-douches avatar
Det är larvigt hur individuellt det är! hade GALEN tandvärk igår så hällde några droppar på tandborsten och borstade på hålet, och spottade ut sen, tungan domnade... tog en droppe i ett glas vatten och klarade inte av att se klart filmen som rullade, däckade ganska fort, man är billig i drift helt enkelt.
Citera
2012-08-16, 15:25
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powen
Hittar knappt ingen info om "alimemazin APL 20mg kapslar". Är det samma skräp som rosa pillerna och vätskan?

Det är samma ja, tabletterna o kapslarna fungerar sämre än vätskan dock.
Senast redigerad av Slingshot 2012-08-16 kl. 15:28.
Citera
2012-08-18, 03:49
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Theralen funkar inte alls på mig inte ens till sömnen( om jag inte överdoserar ofantligt) men då mår man ju inget vidare till följd .Theralen atarax och legrigan är de mediciner jag haft i min ägo som absoult inte fyller någon funktion .
Citera
2012-08-18, 16:31
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Theralen funkar inte alls på mig inte ens till sömnen( om jag inte överdoserar ofantligt) men då mår man ju inget vidare till följd .Theralen atarax och legrigan är de mediciner jag haft i min ägo som absoult inte fyller någon funktion .

Testa Nozinan eller Seroquel i låg dos.
Citera
2012-08-18, 21:49
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Testa Nozinan eller Seroquel i låg dos.
Haft seroquel utskrivet tidigare och det funkade hyfsat.Ska testa nozinan vid tillfälle .
Citera
2012-10-02, 17:10
Medlem
Tog mina första två rör av Theralen igår. Somnade efter 30 minuter och sov i 18 timmar. ALDRIG hänt förut! Nu sitter jag och känner mig bakfull och svag i kroppen.

Fick detta för att kunna somna snabbt och det funkade.

Vad rekommenderar ni istället för dom som inte vill ha bakiseffekten efteråt men ändå snabb verkan?

OBS: vill inte ha nåt beroendeframkallande.
Citera
2012-10-03, 20:15
Medlem
Jag blir rädd för minsta lilla när jag tagit Theralin, även dagen efter. Det kan vara nån som stänger en dörr bakom mig och jag hoppar till. Någon annan samma bieffekt?
Citera
2012-10-03, 20:58
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ioio
Tog mina första två rör av Theralen igår. Somnade efter 30 minuter och sov i 18 timmar. ALDRIG hänt förut! Nu sitter jag och känner mig bakfull och svag i kroppen.

Fick detta för att kunna somna snabbt och det funkade.

Vad rekommenderar ni istället för dom som inte vill ha bakiseffekten efteråt men ändå snabb verkan?

OBS: vill inte ha nåt beroendeframkallande.

Circadin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in