2022-03-10, 10:42
Medlem
lilla-ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lucifersatan
Varför? finns betydligt roligare droger.
Tror jag var desperat efter att få försvinna en stund. Ångrar mig djupt! Inget att rekommendera.
Citera
2022-04-19, 21:52
Ser Theralentabletter, även i flytande form (Alimemazin) som ett djävla rävgift.

Fick på recept tidigt under en ångestutredning på HC/psyk.

Håller mig till recept för det mesta, tog en mycket låg dos och fick yrsel samt hallisar.

Ingen hit i min värld.

P.S - missbruka för gudskelov inte detta ihop med alk. eller starkare centralstimulerande - du kommer må skit.
Citera
2022-06-08, 12:54
Drog i mig en halvflaska Theralen och ett par starköl. Sen var jag jävligt fin i gardinerna.
Det gick fan inte att gå, benen blev som gele. När jag försökte resa mig upp så ramlade jag och slog ögat i en träback. fick krypa in till sängen och väl där så var lögn i h-e att komma upp i den.
Rekommenderas INTE!!
Citera
2022-06-26, 22:26
Medlem
Har sina användingsområden men toleransen går upp snabbt (några veckor)och slutar fungera på mig då. Tar månader sen för tolleransen att gå ner sen. Upplever ni korstollerans mellan olika antihistaminer?
Citera
2022-08-02, 20:28
Medlem
Kingandaces avatar
Har Alimemazin mot ångest. Hur många mg behövs för att det ska fungera för sömn efter amfetaminintag?
Citera
2022-08-05, 14:56
Medlem
FarstaSplitters avatar
Har fått en flaska utskrivet för sömnproblem, men är orolig vad den kommer att göra med min mage. Har ett långdraget magsår som gör mig intolerant mot det mesta. Är det en stark medicin?
Mvh
Citera
2022-08-14, 05:30
Medlem
Ungefär hur många mg alimemazin är en dödlig dos? Har ju hört om folk som dött på theralen och endast theralen.

Riskerar man att få kroniska skador om man överdoserar kraftigt och överlever? Eller glider man obemärkt över från ett sovande dvala-liknande tillstånd till en kronisk dvala, dvs döden?

Endast alimemazin, inte i kombination med andra sövande substanser.
Citera
2022-08-14, 05:32
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saturnisk
Ungefär hur många mg alimemazin är en dödlig dos? Har ju hört om folk som dött på theralen och endast theralen.

Riskerar man att få kroniska skador om man överdoserar kraftigt och överlever? Eller glider man obemärkt över från ett sovande dvala-liknande tillstånd till en kronisk dvala, dvs döden?

Endast alimemazin, inte i kombination med andra sövande substanser.
Du får nog slänga i dig några grogglas theralen för att kola vippen, det är ett rätt så svagt gift. tre-fyra flaskor kan du nog svepa utan att kila över gränsen.
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Har fått en flaska utskrivet för sömnproblem, men är orolig vad den kommer att göra med min mage. Har ett långdraget magsår som gör mig intolerant mot det mesta. Är det en stark medicin?
Mvh
Särledes skadligt mot magsår tror jag inte det är.
Senast redigerad av GoUoD 2022-08-14 kl. 05:42.
Citera
2022-08-14, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Du får nog slänga i dig några grogglas theralen för att kola vippen, det är ett rätt så svagt gift.

Tänkte i kapslar, som mäts i mg och inte ml. Jag har inte koll på omvandlingen. Men ja, bestämmer jag mig för att ta livet av mig så ordnar jag naturligtvis ordentligt dödsknark istället.
Citera
2022-08-14, 05:48
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Tänkte i kapslar, som mäts i mg och inte ml. Jag har inte koll på omvandlingen. Men ja, bestämmer jag mig för att ta livet av mig så ordnar jag naturligtvis ordentligt dödsknark istället.
Typ tusen tabletter får du inmundiga. Rekommenderar starkt att du först låter dem sjuda och stuvar dem sedan.
Vätskan mäts även den i mg.
Citera
2022-08-14, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Några tusen tabletter får du inmundiga. Rekommenderar starkt att du först låter dem sjuda och stuvar dem sedan.
Vätskan mäts även den i mg.

Såpass! Vad händer när man överdoserar mer ordentligt än vad jag gjort då? Sover man längre och tyngre bara? Om man tar kanske 500-600 mg? 1000 mg? 2000 mg? Haha.

Jag har bara tagit 160 mg som mest vid samma tillfälle. Har då sovit lite längre och lite tyngre än när jag tar dem som förskrivet.

Edit: förstår såklart att dessa doser inte är dödliga, men sover man bara längre och tyngre ju mer man tar?
Senast redigerad av saturnisk 2022-08-14 kl. 05:58.
Citera
2022-08-14, 06:49
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Såpass! Vad händer när man överdoserar mer ordentligt än vad jag gjort då? Sover man längre och tyngre bara? Om man tar kanske 500-600 mg? 1000 mg? 2000 mg? Haha.

Jag har bara tagit 160 mg som mest vid samma tillfälle. Har då sovit lite längre och lite tyngre än när jag tar dem som förskrivet.

Edit: förstår såklart att dessa doser inte är dödliga, men sover man bara längre och tyngre ju mer man tar?
Jag har tagit över 500 mg, men inte över 1000 mg. Sov bara länge o blev väldigt torr i munnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in