2014-07-29, 12:30
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniffarSomLassie
Röka teralen, mumma <3

Var en snubbe jag träffade på ett behandlingshem som doppade sina cigg i Theralen, stabilt rus säkert.
Citera
2014-08-01, 16:50
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Var en snubbe jag träffade på ett behandlingshem som doppade sina cigg i Theralen, stabilt rus säkert.
Hehe, har testat detta själv (av nån anledning, man lär ju inte bli hög iaf.), eftersom jag tar rätt mycket varje kväll. Men jag tänkte väl, att om det inte förstörs av upphettningen så kanske den sövande effekten kommer som en kick. Men nä, det smakade bara otroligt äckligt!
Citera
2014-08-01, 17:50
Medlem
konstitutionens avatar
Citat:
Vet en person som skjöt theralen Hela armen svullnade upp.
Citera
2014-08-01, 17:59
Citat:
Ursprungligen postat av konstitutionen
Jag tog det intramuskulärt en gång, det gjorde skitont!
Citera
2014-08-01, 20:39
Medlem
auto607989s avatar
HAHA ni e fan efterblivna ja på ett gott sett förhoppningsvis .

mvh
Citera
2014-08-02, 01:52
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Jag har testat det. Verkligen patetiskt.
Citera
2014-08-02, 02:12
Medlem
bdbdbdbds avatar
Skadar väl inte precis, propavan föredras här för sömn, riktigt med benso och alkohol först, då blir det hallucinationer ibland och garanterat sömn iaf.
Citera
2014-08-02, 13:03
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Hehe, har testat detta själv (av nån anledning, man lär ju inte bli hög iaf.), eftersom jag tar rätt mycket varje kväll. Men jag tänkte väl, att om det inte förstörs av upphettningen så kanske den sövande effekten kommer som en kick. Men nä, det smakade bara otroligt äckligt!

Haha kan tänka mig det, hur kändes det i halsen utav skiten?

Citat:
Ursprungligen postat av konstitutionen

Ja herregud, finns folk till allt.
Citera
2014-08-03, 01:40
Citat:
Haha kan tänka mig det, hur kändes det i halsen utav skiten?
Vad jag minns så kändes det rätt så torrt, så jag drack en massa saft direkt efter, mest för att få bort den äckliga smaken.
Citera
2014-08-03, 13:18
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Vad jag minns så kändes det rätt så torrt, så jag drack en massa saft direkt efter, mest för att få bort den äckliga smaken.

Okej usch.
Citera
2014-08-12, 19:05
Medlem
lehirals avatar
Blir dubbelpost nu men den här tråden är nog lite mer aktiv än den andra jag skrev i.
Har 5mg piller, hur många borde jag ta om jag vill sova typ 10timmar?
Och en annan fråga, ibland brukar jag gå å sova efter jobbet, brukar sova tills jag vaknar och brukar vakna efter 2-3 timmar, om jag tar theralen, kan jag då sova hela natten istället?
Citera
2014-08-12, 19:18
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
Blir dubbelpost nu men den här tråden är nog lite mer aktiv än den andra jag skrev i.
Har 5mg piller, hur många borde jag ta om jag vill sova typ 10timmar?
Och en annan fråga, ibland brukar jag gå å sova efter jobbet, brukar sova tills jag vaknar och brukar vakna efter 2-3 timmar, om jag tar theralen, kan jag då sova hela natten istället?

Ta 8-16 st, 40-80 mg är en normaldos, motsvarar 1 ml - 2 ml flytande Theralen.

Ja da bara du tar rätt dos så, en varning dock, desto högre dos desto mer bakis blir du dagen efter.

Speciellt om du aldrig har använt Theralen förut, går man på det regelbundet så avtar baksmällan nästan helt till slut, man blir så pass ingången på det, men för vissa försvinner aldrig segheten.
Senast redigerad av Slingshot 2014-08-12 kl. 19:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in