2011-09-07, 20:29
Medlem
Åh herregud...

Theralen, Remeron, och Hibenal är rena döden...

Man blir ju helt lobotomerad dagen efter, orkade fan inte kliva upp ur sängen dagen efter av nån av dessa substanser.

Prövade Theralen när jag skulle kliva av GBL:n men vaknade mitt i natten helt olustig och groggy av skiten och helt kraschad.

Ve och fasa sa Gustav Wasa!!!
Citera
2011-09-07, 22:32
Medlem
Alltså theralen fungerar ju om man aldrig vill stiga upp ur sängen igen, säger väl det mesta. Förresten, är det bara jag som blir kruttorr i käften av den? Kan dock tilläggas att den kan vara bra för olika sorters avisar om man bara vill sova bort hela skiten.
Citera
2011-09-08, 02:17
Medlem
MDMAfags avatar
Theralen fungerar nog väldigt olika från person till person. Jag kan tycka att det är skönt att vara seg dagen efter, inget som påverkar mig speciellt. Tar 1ml och man blir naturligt avslappnad och om man då försöker lägga sig och sova så går det mycket lättare.
Sen är även Theralen ett läkemedel som läkare gärna skriver ut då det inte är beroendeframkallande så som benso.
Citera
2011-10-23, 01:29
Medlem
Borde man inte kunna torka theralenvätska på samma sätt som ketaminvätska? Skulle ju vara fantastiskt och jag skulle nog kunna tänka mig att använda skiten, så länge jg ha någo uppiggande drog till nästa dag
Citera
2011-10-23, 11:04
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Borde man inte kunna torka theralenvätska på samma sätt som ketaminvätska? Skulle ju vara fantastiskt och jag skulle nog kunna tänka mig att använda skiten, så länge jg ha någo uppiggande drog till nästa dag

Skadar ju inte att testa, borde ju gå. Är det smaken du har problem med kan du ju annars droppa ner Theralen i kapslar o bomba.
Citera
2011-10-23, 14:11
Medlem
Underdarks avatar
Theralen är helt okej som sömnmedicin, om man tar det flera timmar innan man går och lägger sig.
Tar man det för sent är det omöjligt att komma upp på morgonen.
Den dämpar även ångesten lite när det behövs, t.ex när lyrican eller benzon har tagit slut och man fortfarande måste masa iväg sig till jobbet tidigt på morgonen.
Citera
2011-10-23, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Skadar ju inte att testa, borde ju gå. Är det smaken du har problem med kan du ju annars droppa ner Theralen i kapslar o bomba.
delvis det men finns ju andra anledningar. många klagar på att theralen sitter i för länge och att det tar för lång tid att få effekt så att man måste ta det många timmar innan. i pulverform kanske man kan få snabbare effekt och kortare varingstid om man snortar eller slår i sig det. Går ju att slå vätskan också men jag personligen slår hellre i mig pulver än den där brännande jävla trögflytande mintvätskan.
Citera
2011-10-23, 14:55
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
delvis det men finns ju andra anledningar. många klagar på att theralen sitter i för länge och att det tar för lång tid att få effekt så att man måste ta det många timmar innan. i pulverform kanske man kan få snabbare effekt och kortare varingstid om man snortar eller slår i sig det. Går ju att slå vätskan också men jag personligen slår hellre i mig pulver än den där brännande jävla trögflytande mintvätskan.

Krossa, lösa upp och filtrera 5mgs tabletter då?
Citera
2011-10-23, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Underdark
Krossa, lösa upp och filtrera 5mgs tabletter då?
jo det är ju typ samma sak, fast jag har inga tabletter. och vätskan är väl vanligare överlag ändå?
Citera
2011-10-23, 17:39
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
jo det är ju typ samma sak, fast jag har inga tabletter. och vätskan är väl vanligare överlag ändå?

True. Jag fick tabletterna först men fick ändrat till vätska då jag kraftigt överdoserat flera gånger med flit(som att man inte kan göra det med vätska ) men jag tror att det är lika vanligt båda sorterna. Vätskan smakar ju inte speciellt gott och bedövar halva käften och halsen. Bra för dom som inte kan svälja många tabletter dock.
Citera
2011-10-23, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Underdark
True. Jag fick tabletterna först men fick ändrat till vätska då jag kraftigt överdoserat flera gånger med flit(som att man inte kan göra det med vätska ) men jag tror att det är lika vanligt båda sorterna. Vätskan smakar ju inte speciellt gott och bedövar halva käften och halsen. Bra för dom som inte kan svälja många tabletter dock.
haha vätskan är väl typ skitpotent så det verkar ju efterblivet. 1 ml vätska är ju som 8 st 5mg tabletter.. vad är lättast att trycka i sig 10ml vätska eller 80 (!) tabletter?
Citera
2011-10-23, 22:11
Medlem
Rembrandtss avatar
Theralen är läkarnas favoritmedicin att skriva ut på torken. Har själv hört från bekantar att de erbjuder alla lite theralen för natten. De flesta tacka ja och ihop med andra mediciner susar det nog sött på natten när sjuksköterskorna osv inte vill ha något spring. Har själv testat Theralen och det är en skön substans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in