2011-07-03, 18:48
Citat:
Ursprungligen postat av S-ara
Hahahaha, syrianer kan ingenting göra mot muslimer. Alla bråk mot kurder har de fått hamna i sjukhuset. O.Gs president är syrian som talade illa om muslimer, idag bor han i Turkiet och 'älskar' muslimer. Dessutom blev dom sönderspöade av AlbanLigan som är muslimer, araber och albaner har ett starkt brödraskap (även utanför Sverige också) och stöttade varandra.
Jag är ledsen för eran skull,
Jag är ledsen för eran skull,
Och det vet du?

Du är en ohederlig idiot som gormar om muslimer som i numerärt överläge ger sig på kristna och andra. Ni muslimer har inte en chans i framtiden, tro mig. Precis alla icke-muslimer vänder sig emot er, och ändå sitter ni och sprider ert hat. Europas hat mot er växer dagligen, och till ett mer våldsamt sådant. Syrianerna/assyrierna, sydeuropéerna, nordeuropéerna, balkaneserna, sydamerikanerna, armenierna — förutom den identitetsvilsna "Leo" — och alla andra har ni emot er i framtiden. Tro inte att albanerna kommer komma och slåss sida med sida med er somalier, araber, pakistanier och resten av er! Albanerna har inget intresse för utomeuropeiska, icke-albanska araber, och albanerna tillhör till skillnad från dig Europas kärna.
Inse att ni icke-europeiska muslimer alltid kommer att stå ensamma. Syrianerna har givetvis mer stöd än vad ni någonsin kommer att ha. Även om en del också ogillar syrianerna, så anses dessa vara mer drägliga än er muslimer, så när kampen mot er kommer så kommer majoriteten, förmodligen, att alliera sig oavsett vad folk tycker om andra, kristna invandrare. Så är det lilla Sara — oavsett hur mycket du tror att ni mattflygare kan göra så har ni precis alla emot er när det beger sig. "Islamhatet" ökar hela tiden och även avskyn mot er muslimer, så i enlighet med denna princip ligger ni jävlgit illa till i jämförelse med syrianerna — oavsett vilken maffiaaktivitet som några korstatuerade gangsters i Södertälje befattar sig med.