2011-07-03, 18:48
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-ara
Hahahaha, syrianer kan ingenting göra mot muslimer. Alla bråk mot kurder har de fått hamna i sjukhuset. O.Gs president är syrian som talade illa om muslimer, idag bor han i Turkiet och 'älskar' muslimer. Dessutom blev dom sönderspöade av AlbanLigan som är muslimer, araber och albaner har ett starkt brödraskap (även utanför Sverige också) och stöttade varandra.

Jag är ledsen för eran skull,

Och det vet du? Albaner stöttar inte alls araber, såvida du inte syftar på maffianätverk som på den vägen har konflikter med exempelvis serberna och de andra jugoslaverna. Albanerna kunde inte bry sig mindre om dig och dina arabiska/somaliska bröder. Albaner har aldrig varit riktiga muslimer (utan just europeiska pseudomuslimer) och skulle aldrig bry sig ett piss om dig som muslim, då du som arab och mattflygare inte tillhör albanernas intressegrupp.

Du är en ohederlig idiot som gormar om muslimer som i numerärt överläge ger sig på kristna och andra. Ni muslimer har inte en chans i framtiden, tro mig. Precis alla icke-muslimer vänder sig emot er, och ändå sitter ni och sprider ert hat. Europas hat mot er växer dagligen, och till ett mer våldsamt sådant. Syrianerna/assyrierna, sydeuropéerna, nordeuropéerna, balkaneserna, sydamerikanerna, armenierna — förutom den identitetsvilsna "Leo" — och alla andra har ni emot er i framtiden. Tro inte att albanerna kommer komma och slåss sida med sida med er somalier, araber, pakistanier och resten av er! Albanerna har inget intresse för utomeuropeiska, icke-albanska araber, och albanerna tillhör till skillnad från dig Europas kärna.

Inse att ni icke-europeiska muslimer alltid kommer att stå ensamma. Syrianerna har givetvis mer stöd än vad ni någonsin kommer att ha. Även om en del också ogillar syrianerna, så anses dessa vara mer drägliga än er muslimer, så när kampen mot er kommer så kommer majoriteten, förmodligen, att alliera sig oavsett vad folk tycker om andra, kristna invandrare. Så är det lilla Sara — oavsett hur mycket du tror att ni mattflygare kan göra så har ni precis alla emot er när det beger sig. "Islamhatet" ökar hela tiden och även avskyn mot er muslimer, så i enlighet med denna princip ligger ni jävlgit illa till i jämförelse med syrianerna — oavsett vilken maffiaaktivitet som några korstatuerade gangsters i Södertälje befattar sig med.
2011-07-06, 04:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Du verkar visst inte förstå något väldigt grundläggande: armenier och assyrier är väldigt svåra att skilja åt genetiskt. Ger du en populationsgenetiker en assyrisk genomprofil så kommer han tro det är en armenisk individs genetiska profil han har att göra med, och vice versa. Så, om vi assyrier är araber (vilket vi inte är), då är du som armenier också arab. Förstår du? Du kan inte kalla oss araber och tro att din skit inte stinker.

Visa en välrenommerad genetisk undersökning som backar ditt påstående - OJ det kan du inte!

Dig ska man ta med en stor nypa salt har jag märkt, du bygger dina genetiska teorier på ytterst vaga underlag från vissa internetforum. Du vet mycket väl själv att alldeles för få assyrier har testat sin DNA för att dina påståenden ska ha någon som helst tyngd i sig. Detsamma gäller armenier.

Så vi kan lugnt konstatera att allt snack om hur fritt från negroida och dylikt den assyriska dna uppsättningen har bevarats är bara är rent önsketänkande och i bästa fall spekulationer. Så nej det finns inget vetenskapligt bevis i dess rätta bemärkelse att den assyriska och armeniska genetiska profilen är den samma.

Tack och hej.
2011-07-13, 22:44
Medlem
okej..I can't handle flashback XD

Ne asså seriöst..
okej..till saken..
ser att ni pratar om assyrier.. Jag skulle faktiskt flytta till Södertälje
från ett skit ställe, till ett annat. Jag bor i rosengård. här finns inte en enda svensk.. (no offend..just the truth) bara araber, albaner, turker, kurder, zigenare..etc. de flesta här (90%?) är muslimer.
Visst, Rosengård har dåligt rykte, men det verkar som att förorterna i Sthlm har det mkt värre??
Varför har Rosengård ett dåligt rykte? jo, IG barn i skolan, arbetslösa människor...ungdomarna här är inte så dumma egentligen? Jag bor mitt i skiten, o medan jag skriver detta nu hör jag Modii skrika "om du inte sajer ti honom kommer jag knulla hela din släkt"
kejj tänker man..
Rosengård är ett härligt ställe, jag svär. men det är bara det att ungdomarna här
(mest de som kmr från palestina) tycker om att 'skojja' med polisen?
som de uttrycker det. Alla känner alla här, o de skulle aldrig skada någon.
Muslimer är inte heller farliga som ni tror.. rasister tänker bara 'bin laden'.
aa..hitler va kristen btw.
finns det nån assyrian som kan svara på frågan här?
Varför attackerar ni muslimer som kmr till södertälje?

omg o.O menar ni allvar eller? Va fan har muslimerna gjort er?
Vi här skulle fan välkomna er syrianer med värsta festen. (har gjort det förut) o allvarligt talat, Jag älskar mina assyrianska kompisar. om ni har blivit utslängda från era hem förut är det inte vårt fel. Jag kan inte anklaga dig för nåt din farfars farfars farfars farfars farfars farfars farfars........... far har gjort. kejj? VAKNA MANNEN MENAR NI FULT ALLVAR? alla invandrare borde faktiskt behandla varandra bra..'treat others as you wanna be treated' rite?

och till er svenskar som är rasister; vad är ert problem egentligen? varför hatar ni muslimer?

skulle vara tacksam för seriösa svar
2011-07-13, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chickaa
aa..hitler va kristen btw.
Nej, det var han inte.
Citat:
De försökte utrota dem.
Citat:
ungdomarna här är inte så dumma egentligen? Jag bor mitt i skiten, o medan jag skriver detta nu hör jag Modii skrika "om du inte sajer ti honom kommer jag knulla hela din släkt"
Smart grabb.

Edit:
Citat:
och till er svenskar som är rasister; vad är ert problem egentligen? varför hatar ni muslimer?
Muslimerna vill göra Sverige till en islamisk republik. Även om assyrierna beter sig djävligt illa i Södertälje, så har man knappast några planer på att göra Sverige till ett muslimskt land.
Senast redigerad av Kommunistfittan 2011-07-13 kl. 23:05.
2011-07-13, 23:35
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
varför hatar ni muslimer?

Hatar är ett starkt ord. En del hatar, medan andra bara ogillar. Orsaker till detta finns det många av. Nya orsaker dyker upp varje dag. Här den senaste orsaken:

Citat:
Breast-feeding mother 'told to leave council headquarters because she would offend Muslim visitors'

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...#ixzz1S1WMrKUS

Mammor får inte ens amma sina barn utan att muslimer tar illa upp...
2011-07-14, 09:54
Medlem
Citat:
Vi här skulle fan välkomna er syrianer med värsta festen. (har gjort det förut) o allvarligt talat, Jag älskar mina assyrianska kompisar. om ni har blivit utslängda från era hem förut är det inte vårt fel. Jag kan inte anklaga dig för nåt din farfars farfars farfars farfars farfars farfars farfars........... far har gjort. kejj? VAKNA MANNEN MENAR NI FULT ALLVAR? alla invandrare borde faktiskt behandla varandra bra..'treat others as you wanna be treated' rite?

skulle vara tacksam för seriösa svar

Jag är en kristen svartskalle dock med mer europeiska drag om du orkar bry dig. Kalla mig assyrier eller vad du vill.

Det är inte vanliga muslimer jag ogillar, det är praktiserande. Dom som inte får bli kompisar med ickemuslimer etc. Dom som lever på bidrag. Dom som vägrar lära sig svenska.

Jag gillar er Syrianer/Assyrier, ett fint folk, men ni borde fatta vad som händer när muslimerna blir större och större. Se bara på England. Muslimerna vill införa Sharia nu och vill skapa egna "länder" där homosexualitet straffas med döden och ickemuslimer ska få handen avhugget.

Jag har inte direkt ett hemland, snarare en by inuti och med den stora invandringen av andra muslimer har helvetet brakat loss. Egyptier förmodligen halshugger alla ickemuslimer medans muslimska folket vänder huvudet bort. Vad får det för signaler tror du? Muslimska brödraskapet=nazister. Tro mig, Sveriges Unga Muslimer ser upp till dessa.

Muslimerna har iaf förstört vår by.

Som sagt, jag har inga problem med muslimer, men praktiserande är ett jävla stort problem. Dessa muslimer som hyllar diktaturer som bygger upp deras moskéer osv. Det är som att vi kristna skulle hylla en kyrka uppbyggd med pengar från ku klux klan. Men så onda är vi inte.

Det som skrämmer mig lite är att assyrier verkar vara lite rasistiska över nätet. Vem bryr sig vilket folk man tillhör? Ska ni skära upp era armar om ni får veta om ni har arabiskt blod? Det är inte araben, det är snarare kulturen och inaveln = rednecks. Purearabs har jag mött och dom är helt olika.

Det finns idioter i vartenda folk, är det inte kristna ur vårt folk som förstör Södertälje? Eller har jag fel här syrianer?
2011-07-14, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oboro
Det finns idioter i vartenda folk, är det inte kristna ur vårt folk som förstör Södertälje? Eller har jag fel här syrianer?

Din display picture skrämmer mig :O

jo det finns idioter i vartenda folk..
men hallå det e inte det jag snackar om. allvarligt talat, e vissa svenskar rädda för att muslimer ska ta över sverige?
Vissa muslimer (inte bara muslimer, invandrare) har varit med om de värsta som kan hända en människa..det är därför man kommer till ett annat land inte sant?

Men svenskar vet INGENTING om att leva i fattigdom & bli våldtagen och slagen av soldater.
snälla ni, jag är född här, och mina föräldrar föddes här också. Jag vet inte heller hur folk har haft det innan de kom hit..
tänk lite, om du hade bott i ex irak, ni sitter hemma och äter middag, när soldater bara slår sönder dörren, kmr in i huset, börjar slänga ner grejer, skjuter din pappa, våldtar din syrra och slår din lille bror..vad hade du gort då??

själv tycker jag att sunni muslimer ger de dåliga ryktet islam får. är det inte de som härjar i egypten o pakistan? Saddam hussein va sunni, bin laden va osså sunni..

Jag är muslim. jag respekterar varenda jävla religion som finns.
men jag skulle inte acceptera om nån fucking bög skulle komma o snacka skit om Islam.
ni är inte mkt bättre, seriöst. kom till rosengård o se sj (om ni vågar)

jag gjorde ett flashback konto bara för att säga detta..tror ni jag pallar komma hit o skriva vare dag??
så..nu lämnar jag er..
jag är faktiskt bara en 14 åring som vill göra skillnad..men på flashback måste man vara 18.
umh..okej.
Livet är bra, skaffa ett era muslim hatare
bye byeee
xx
2011-07-14, 15:09
Bannlyst
Syrianer är ok folk, men dom slickar för mycket arsle på svennar, och är lögnare och är beredda att mörda sina familjer för pengar. Det äcklar mig. Så mindre syrianer hade gjort landet bättre.
2011-07-14, 15:26
Medlem
Citat:

men hallå det e inte det jag snackar om. allvarligt talat, e vissa svenskar rädda för att muslimer ska ta över sverige?
Vissa muslimer (inte bara muslimer, invandrare) har varit med om de värsta som kan hända en människa..det är därför man kommer till ett annat land inte sant?

Men svenskar vet INGENTING om att leva i fattigdom & bli våldtagen och slagen av soldater.
snälla ni, jag är född här, och mina föräldrar föddes här också. Jag vet inte heller hur folk har haft det innan de kom hit..
tänk lite, om du hade bott i ex irak, ni sitter hemma och äter middag, när soldater bara slår sönder dörren, kmr in i huset, börjar slänga ner grejer, skjuter din pappa, våldtar din syrra och slår din lille bror..vad hade du gort då??

själv tycker jag att sunni muslimer ger de dåliga ryktet islam får. är det inte de som härjar i egypten o pakistan? Saddam hussein va sunni, bin laden va osså sunni..

men jag skulle inte acceptera om nån fucking bög skulle komma o snacka skit om Islam.

jag gjorde ett flashback konto bara för att säga detta..tror ni jag pallar komma hit o skriva vare dag??
så..nu lämnar jag er..
jag är faktiskt bara en 14 åring som vill göra skillnad..men på flashback måste man vara 18.
umh..okej.
bye byeee
xx

BTW, bra att du respekterar andra religioner.

Citat:
Ursprungligen postat av AbooJallafittan
Syrianer är ok folk, men dom slickar för mycket arsle på svennar, och är lögnare och är beredda att mörda sina familjer för pengar. Det äcklar mig. Så mindre syrianer hade gjort landet bättre.

Vad är slicka arslet på svennar? Jag och min familj har anpassat oss till Sverige och beter oss som svenskar, alltså anpassat oss. Vi följer inte deras kultur iaf.

Sen så är väl i stort sett alla människor lögnare? Det är en sak iaf som gör mig lite nedstämd: syrianer försöker vara så snygga som möjligt. Det får mig att jämföra dom med fjortisar.
2011-07-17, 15:50
Medlem
S-aras avatar
Citat:

så..nu lämnar jag er..
umh..okej.
bye byeee
xx

Ahaa jag förstår att du är en Shia som ska lägga skulden på oss sunni muslimer, nu börjar det här! Shia muslimer är en gren skapad av judar och inte av muslimer. Ni gör allt vad Islam står emot och det är ni som skämmer ut Islam och inte vi.

Bin Ladin: Ja han var sunni muslim, USA använde honom som täckmantel för 11/7 dådet. De lyckades ett tag sedan kom sanningen fram.

Saddam Hussein: Ja tyvärr han har gjort vidriga grejer mot alla, precis alla! Men, då han bombade Iran var för att dina shiitiska bröder i Iran ville sno vårat arabiska olja. Han skyddade vad som var hans.

Däremot, Khomeini? En persisk shitisk ledare som var pedofil och sa engång 'det är okej att smeka ett barn om man känner för det'

Över en halv miljon barn är föräldralösa i Iran p.g.a 'Muttha' som är helt acceptabelt inom Shia. Så snälla, stäng igen
2011-07-17, 15:55
Medlem
S-aras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oboro
Jag är en kristen svartskalle dock med mer europeiska drag om du orkar bry dig. Kalla mig assyrier eller vad du vill.

Det är inte vanliga muslimer jag ogillar, det är praktiserande. Dom som inte får bli kompisar med ickemuslimer etc. Dom som lever på bidrag. Dom som vägrar lära sig svenska.

Jag gillar er Syrianer/Assyrier, ett fint folk, men ni borde fatta vad som händer när muslimerna blir större och större. Se bara på England. Muslimerna vill införa Sharia nu och vill skapa egna "länder" där homosexualitet straffas med döden och ickemuslimer ska få handen avhugget.

Jag har inte direkt ett hemland, snarare en by inuti och med den stora invandringen av andra muslimer har helvetet brakat loss. Egyptier förmodligen halshugger alla ickemuslimer medans muslimska folket vänder huvudet bort. Vad får det för signaler tror du? Muslimska brödraskapet=nazister. Tro mig, Sveriges Unga Muslimer ser upp till dessa.

Muslimerna har iaf förstört vår by.

Som sagt, jag har inga problem med muslimer, men praktiserande är ett jävla stort problem. Dessa muslimer som hyllar diktaturer som bygger upp deras moskéer osv. Det är som att vi kristna skulle hylla en kyrka uppbyggd med pengar från ku klux klan. Men så onda är vi inte.

Det som skrämmer mig lite är att assyrier verkar vara lite rasistiska över nätet. Vem bryr sig vilket folk man tillhör? Ska ni skära upp era armar om ni får veta om ni har arabiskt blod? Det är inte araben, det är snarare kulturen och inaveln = rednecks. Purearabs har jag mött och dom är helt olika.

Vart ifrån hämtar du allt?!

Egypten: Muslimerna och de kristna ställde upp på varandra under alla demonstrationer, jag har sett massor av bilder där de skyddar varandra. Sen att det finns idioter från muslimska brödrskapet vet jag mycket väl, och jag som muslim hatar dom hela högen.

Många praktiserande muslimer vill bara hålla sig till sina egna, hur många praktiserande kristna vill umgås med muslimer?

För övrigt har vi araber ett stort missförstånd över oss, judarna äger median och de har gjort allt för att förstöra för oss araber och muslimer och kolla de har lyckats göra mycket.
Men synd för dom att många väldigt många konverterar till Islam.

För övrigt, är assyrier schyssta!
2011-07-17, 16:10
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-ara
V........

Här har vi ett klockrent exempel på en arabisk sandråtta som inte vill något annat än att bli accepterad av Europas muslimer. Därför tjatar du också om hur albaner ser upp till er, och backar er i alla väder - även när det är så långt ifrån sanningen man överhuvudtaget kan komma. Eftersom albaner i regel är ett av de få muslimska grupperna som finns i Europa så identifierar du dig med dem. Tyvärr kommer de aldrig att identifiera sig med dig.

Du är en arab - dem är vita européer. En arab är knappast så önskvärd i Albanien om du nu tror det.

Visst, du låter "öppen" när du pratar om att assyrier och syrianer är schyssta. Men du skyller ju givetvis på syrianerna så fort en konflikt uppstår. Bara genom att läsa dina inlägg ser man att du martyrförklarar dig själv och ser dig och ditt folk som några offer som bara blivit felbehandlade och missgynnade. Jag har all förståelse för syrianernas hat mot er muslimer; det är inte helt obefogat. Och ni lyckas alltid få media att backa er och istället misskreditera syrianer och andra kristna invandrare och grupper. Skitsnack att judar försökt att måla upp en negativ bild av er som inte finns - snarare har man demoniserat oss andra. Sen kan man också hävda att syrianer är bättre anpassningsbara än er. Religionen medför ingen samhällelig omstrukturering, inga religiösa krav eller juridiska anmärkningar. Även om exempelvis Södertälje är kriminellt belastad så fungerar syrianer mycket bättre i samhället än araber.
Senast redigerad av Caine.Atrebatum 2011-07-17 kl. 16:18.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in