Citat:
Ursprungligen postat av S-ara
Mycket Makt? Inom syrian kretsen.
Jag bryr mig faktiskt inte om maffian har mycket makt utanfr Sdertlje eller inte, och jag hoppas verkligen inte att de har ngon srskilt vidare makt d de r rena idioter.
Citat:
Arabisk feghet mot syrianer/assyrier i Mellanstern? Har aldrig hrt talas om det, ni har ingen chans dr nere. Varken dr nere eller i Turkiet. Turkarna och kurderna slaktade er vl och gott, de gjorde deras sak klar och gick hem fr dagen. Om ni verkligen hade besegrat oss hade ni fortfarande inte varit s 'ledsna' ver vad som hnde fr ngra hundra r sen. Men ni har ingen trst.
Har Islam verkligen dragit ner IQn p din folkgrupp shr mycket s att du inte frstr vad jag skriver? Med den arabiska/kurdiska fegheten i Mellanstern snackar jag om att ni endast vgat attackera oss nr ni har vart i numerr verlge eller utnyttjat oss ver att vi r ett fredligt folkslag som undvikit konflikter. Varfr tror du inte vi hade sparkat ur de inflyttade kurderna i Tur Abdin nr det r vi som var den absoluta majoriteten dr? N, fr vi r fredliga och inte haft behov fr konflikter. Istllet har det vart ni ckel som attackerat oss.
Jag nmnde sedan att nr vl assyrier/syrianerna brjade kmpa emot under Seyfo (d.v.s en ngorlunda tid efter ni fega krk hade brjat massakrera vra gamla, kvinnor och barn i pltsliga attacker) i Iwardo s hade aldrig kurderna ngon som helst chans mot oss, utan blev tvungna att inkalla osmanska trupper genom guvernren som de ocks inte kunde r p oss. Hade vi inte stoppat er dr s hade det frmodligen inte funnits ngra assyrier/syrianer kvar idag i Tur Abdin. Vi skulle ha blivit utrotade.
Citat:
Rr inte ver er? Islam expanderar mer och bara mer, vldigt mnga konverterar till Islam. PKK som kmpar fr kurdernas rtt r en galen stark organsation, jag har aldrig hrt talas om en syriansk/assyrisk motsvarighet.
Du har inte mrkt att ju mer och mer Islam har spridit sig, desto mer hat har kommit ur frn Europa, hur Islamfientliga partier kat i popularitet osv... jo du, detta r pgrund av att Islam r en genomond religion som frgiftar samhllen. En krigsgalen ond religion som endast orsakar frstrelse vart det n sprids. Det r det vi ser i Frankrike, Holland osv... och nd s har inte muslimerna kunnat gra ett absolut skit mot oss hr. Detta r pgrund av att vi r verlgsna er nr bda har samma odds och frutsttningar.
Citat:
Det r ni syrianer som spyr ut erat hat mot oss muslimer, speciellt d ni r i grupp. Det r drfr ni ofta hamnar i slagsml med kurder t.e.x. Jag personligen har hamnat i brk med syrian tjejer p.g.a deras sikter, efter brket fick jag p mig andra syrianer och klarade mig vldigt vl.
Till slut fick jag ett fjsk sms dr det stod 'allts vi alla r mnniskor bla bla bla' . ven min bosniska vn hamnade i samma sits. I rebro t.e.x attackerade syrianer en kurdfest, dr blev det ett blodbad av er, och det var inte frsta gngen.
Jag r medveten om att assyrier/syrianer brukar spy hat mot muslimer, oftast lite verdrivet. Man ska ju inte hata, men det blir ju frjkla svrt nr man ser hur muslimer beter sig n idag, bde mot oss och andra.
Frvrigt har jag redan nmnt att jag skiter i vad dina bekanta har sagt till dig eller vad som har "hnt" dig. Lter s jvla troligt att ett par syrianer skulle ha "attackerat" en kurdfest i rebro. Ett par syrianer mot ett hundratals kurder. Ok. Kan du inte komma p lite bttre lgner nsta gng?
Citat:
Vad r en ltsas arab? Jo jag vet att vi araber begr mycket brott och jag hatar dessa fr de frstr fr oss, men den kriminalitet finns inom alla folkgrupper. ven hos svenskar.
Du r en ltsatsarab. Palestinier r inte araber. r du frn arabiska halvn? Nej. Du r endast arabiserad och ni vergav eran tidigare kultur gentemot den arabiska. Eftersom du r palestinier kan jag anta du har en del judiskt ursprung.
Citat:
Till slut, jag hatar inte syrianer eller assyrier. Har trffat p massor som r hur trevliga som helst. Min ldre systers tv bsta vnninor r syrian turkar och har hllt ihop sen barnsben. Mina kusiner som bor i Jnkping umgs mycket med syrianer ven min morbror dricker chai med syrianer.
Jag hller med. Jag frsker tminstone inte ha ngot emot kurder, turkar och araber nr de r fredliga men nr de attackerar mitt folk s skyddar jag.