Citat:
Ursprungligen postat av CarroBlivese
I våra ögon är du inte ett dugg bättre någon annan.
Våra? Till att börja med kan du tala för dig själv och sluta blåsa upp din egna åsikt; du har inte mer rätt i sak bara för att du låtsas som att du har någon armé bakom dig som håller med dig.
Och för det andra, så kan jag garantera dig att jag är hundra gånger bättre än vad du någonsin kommer att bli. Det är liksom ingen åsikt, utan ett objektivt faktum.
Citat:
Kom ner på jorden.
Varför skulle jag? Vill ju inte riktigt vara på din usla nivå. Jag trivs bra högt här uppe bland molnen.
Citat:
Skulle alla invandrare utvisas från Europa så är ni och kurder turkarnas leksak medan många andra har ett land att återvända till.
Det skulle du njuta av va? Akta dig så att inte Sverige blir Turkiets leksak, och det är nog inte omöjligt med tanke på hur svenska politiker vurmar för turkiskt EU-medlemskap. Dessutom har inte "Turkiet" någon riktig makt där nere längre, och får inte bete sig hur som helst. Kurderna håller för övrigt mycket flitigt på att kolonisera hela jävla "Turkiet" och turkiska män håller på att lipa över detta, och oroa sig över kurdisk dominans. Och det är ju helt rätt åt turkarna, de om några förtjänar att bli rövknullade av kurder (och kurderna förstås, förtjänar att bli förtryckta av "turkarna" också).
Dessutom, du har nog inte riktigt förstått det hela, men ni svenskar är i samma situation som oss assyrier/syrianer idag:
ni har inte heller ett självständigt land; ni är underordnade
staten "EU" och i sin tur lyder Sverige USA till punkt och pricka. Försök bryta er loss från denna hegemoni och ni skall nog allt se att Sverige blir sönderbombat, precis som de gjorde med Serbien. Så fungerar det när profitkorrumperade intressen styr och ställer.
Så om det är någon som bör komma ner på jorden, så är det nog ändå du, lilla Carro. Det är nämligen du som tror att din skit inte stinker och att du är bättre än andra. Observera,
tror.
Citat:
Och jag sympatiserar faktiskt mer turkar eftersom de har inte gjort bort sig i sverige..detta innebär att det är ni som är badboys i MÖ.
Du är en mycket sjuk människa (och för övrigt även motsägelsefull) som kan sympatisera med ett så europafientligt folk som "turkarna". "Turkarna" gjorde bort sig i flera hundra år och krigade, mördade och förslavade européer. Några syrianska pissluffare kommer till Sverige och rabiata fittor som du själv börjar sympatisera med turkjäveln. Nåja, Sveriges och Tysklands allians med Osmanska riket har ju alltid varit en anti-europeisk och ohelig allians, som gick emot hela Europas intressen. Där kan du snacka om att
göra bort sig.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sick_man_of_Europe
Edit:
https://www.flashback.org/sp30091348
^^ lol, du är svenskfientlig också