2012-03-05, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Det där är nog snarare en "arabisk" muslimsk "syrier". Jedan Al Shayeb låter som ett klockrent muslimnamn.

I våra ögon är du inte ett dugg bättre någon annan. Kom ner på jorden. Skulle alla invandrare utvisas från Europa så är ni och kurder turkarnas leksak medan många andra har ett land att återvända till.

Och jag sympatiserar faktiskt mer turkar eftersom de har inte gjort bort sig i sverige..detta innebär att det är ni som är badboys i MÖ.
2012-03-06, 21:43
Medlem
du hade ju inte lite hat i dej carro...smaklöst av dej. är det syrianernas fel att deras land togs ifrån de och de utrotades i deras egna hemland? förstår inte detta hat mot syrianerna,,men men de är vana med hatet, det gör de bara starkare.
2012-03-06, 22:45
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarroBlivese
I våra ögon är du inte ett dugg bättre någon annan.
Våra? Till att börja med kan du tala för dig själv och sluta blåsa upp din egna åsikt; du har inte mer rätt i sak bara för att du låtsas som att du har någon armé bakom dig som håller med dig.

Och för det andra, så kan jag garantera dig att jag är hundra gånger bättre än vad du någonsin kommer att bli. Det är liksom ingen åsikt, utan ett objektivt faktum.

Citat:
Kom ner på jorden.
Varför skulle jag? Vill ju inte riktigt vara på din usla nivå. Jag trivs bra högt här uppe bland molnen.

Citat:
Skulle alla invandrare utvisas från Europa så är ni och kurder turkarnas leksak medan många andra har ett land att återvända till.
Det skulle du njuta av va? Akta dig så att inte Sverige blir Turkiets leksak, och det är nog inte omöjligt med tanke på hur svenska politiker vurmar för turkiskt EU-medlemskap. Dessutom har inte "Turkiet" någon riktig makt där nere längre, och får inte bete sig hur som helst. Kurderna håller för övrigt mycket flitigt på att kolonisera hela jävla "Turkiet" och turkiska män håller på att lipa över detta, och oroa sig över kurdisk dominans. Och det är ju helt rätt åt turkarna, de om några förtjänar att bli rövknullade av kurder (och kurderna förstås, förtjänar att bli förtryckta av "turkarna" också).

Dessutom, du har nog inte riktigt förstått det hela, men ni svenskar är i samma situation som oss assyrier/syrianer idag: ni har inte heller ett självständigt land; ni är underordnade staten "EU" och i sin tur lyder Sverige USA till punkt och pricka. Försök bryta er loss från denna hegemoni och ni skall nog allt se att Sverige blir sönderbombat, precis som de gjorde med Serbien. Så fungerar det när profitkorrumperade intressen styr och ställer.

Så om det är någon som bör komma ner på jorden, så är det nog ändå du, lilla Carro. Det är nämligen du som tror att din skit inte stinker och att du är bättre än andra. Observera, tror.

Citat:
Och jag sympatiserar faktiskt mer turkar eftersom de har inte gjort bort sig i sverige..detta innebär att det är ni som är badboys i MÖ.
Du är en mycket sjuk människa (och för övrigt även motsägelsefull) som kan sympatisera med ett så europafientligt folk som "turkarna". "Turkarna" gjorde bort sig i flera hundra år och krigade, mördade och förslavade européer. Några syrianska pissluffare kommer till Sverige och rabiata fittor som du själv börjar sympatisera med turkjäveln. Nåja, Sveriges och Tysklands allians med Osmanska riket har ju alltid varit en anti-europeisk och ohelig allians, som gick emot hela Europas intressen. Där kan du snacka om att göra bort sig.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sick_man_of_Europe

Edit:

https://www.flashback.org/sp30091348

^^ lol, du är svenskfientlig också
Senast redigerad av EliasAlucard 2012-03-06 kl. 22:56.
2012-03-07, 04:00
Medlem
Nu har syrian svartskallarna utmärkt sig igen som Sveriges mest välanpassade invandrargrupp. Ingen gruppvåldtäkt denna gång men kommer nog snart, det stolta syrianska brödraskapet låg bakom rånet och skottlossning mot juvelerarbutiken på östermalm.

När kan vi börja deportera denna ohyra så vi blir av med dem?
2012-03-08, 00:31
Medlem
bra sagt Elias...oo du klutz mitt hus blev rånat för nott år sen,,svenskar låg bakom det,,till vilket land ska jag deportera de två pundarna? eller den stackars tjej som blev våldtagen vid en sjö av en svensk gubbe, till vilket psykhem ska han skickas? den enda ohyran är du ditt äckel, ni är fulla av bakterier, inte undra på med en mamma till h#### och en pappa som våldtar sina egna barn.

ni är inte vära en syrians smutsiga nagel,,haha så skit på er,,avund avund avund!! säger jag bara..
2012-03-08, 00:39
Medlem
Lobengulas avatar
Efter att ha diskuterat detta med andra moderatorer i Outlaw så kommer trådar som enbart har som rubrik/frågeställning:

"Tankar om xxxx", "Åsikter om xxxx" eller "Vad tycker ni om xxxx" att låsas i I&I.

Det finns ringa diskussionsvärde för I&I då man helt enkelt inte kan generalisera ett helt land/folkslag. Det blir mer likt en skvallertråd med pajkastning.

Vill ni diskutera folkslag så är Socialantropologi ett mer lämpligt forum.

Tråd låst

/Mod
Senast redigerad av Lobengula 2012-03-08 kl. 00:42.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in