2011-07-17, 16:22
Medlem
S-aras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Och det vet du? Albaner stöttar inte alls araber, såvida du inte syftar på maffianätverk som på den vägen har konflikter med exempelvis serberna och de andra jugoslaverna. Albanerna kunde inte bry sig mindre om dig och dina arabiska/somaliska bröder. Albaner har aldrig varit riktiga muslimer (utan just europeiska pseudomuslimer) och skulle aldrig bry sig ett piss om dig som muslim, då du som arab och mattflygare inte tillhör albanernas intressegrupp.

Du är en ohederlig idiot som gormar om muslimer som i numerärt överläge ger sig på kristna och andra. Ni muslimer har inte en chans i framtiden, tro mig. Precis alla icke-muslimer vänder sig emot er, och ändå sitter ni och sprider ert hat. Europas hat mot er växer dagligen, och till ett mer våldsamt sådant. Syrianerna/assyrierna, sydeuropéerna, nordeuropéerna, balkaneserna, sydamerikanerna, armenierna — förutom den identitetsvilsna "Leo" — och alla andra har ni emot er i framtiden. Tro inte att albanerna kommer komma och slåss sida med sida med er somalier, araber, pakistanier och resten av er! Albanerna har inget intresse för utomeuropeiska, icke-albanska araber, och albanerna tillhör till skillnad från dig Europas kärna.

Inse att ni icke-europeiska muslimer alltid kommer att stå ensamma. Syrianerna har givetvis mer stöd än vad ni någonsin kommer att ha. Även om en del också ogillar syrianerna, så anses dessa vara mer drägliga än er muslimer, så när kampen mot er kommer så kommer majoriteten, förmodligen, att alliera sig oavsett vad folk tycker om andra, kristna invandrare. Så är det lilla Sara — oavsett hur mycket du tror att ni mattflygare kan göra så har ni precis alla emot er när det beger sig. "Islamhatet" ökar hela tiden och även avskyn mot er muslimer, så i enlighet med denna princip ligger ni jävlgit illa till i jämförelse med syrianerna — oavsett vilken maffiaaktivitet som några korstatuerade gangsters i Södertälje befattar sig med.

Då kan du inte mycket unge man. Araber och albaner är hårt allierade, och varför blandar du in somalier? Albaner har slagit ut Italienska maffian, det har stått mycket om det. Italienska maffian har ett äldre ursprung än serberna, så vad är serbiska maffian jämfört med albanerna? Vad är en riktig muslim för dig? Albaner är muslimer, vare sig du vill eller inte.
Och förresten, självklart är jag mattflygare och det är något jag är stolt över, hur fungerar livet som våldtäktsman? Det stod ju väldigt mycket om er under Bosnien kriget samt Kosovo.

Vi muslimer ger oss inte på någon. De sista krigen har varit emot oss, inte bara det! Vi har median och all skit propoganda emot oss. Såna som dig känner bara rädsla över Islams framfart, och nej det är inte för att vi 'föder' många barn. Många konverterar till Islam, de blir allt och allt fler. Och det är ni som sprider erat hat mot oss, vi håller ihop och kommer att göra det till domedagen. Vi har bara två grenar sunni/shia medans ni har tusen olika och bråkar vilken som är mest 'kristen'.
Inom eran tro är ni splittrade medans vi är ETT!

Greker och serber håller ihop även ryssar. Men de vill inte ens ha något med syrianer att göra då de säger att de skryter med sin tro. Att de är zigenare för dom. Det ni gör då ni är med varandra är att supa sedan börja bråka. Vi muslimer studerar våran tro och snackar politik våran religion är vårat centrum medans sprit är erat centrum. Namnet Mohammad är ett av Europas främsta namn.

Vad vi än kommer att få emot oss, är ni lätt krossade Kolla bara på erat Serbien som blir allt mindre. Kroater som är kristna avskyr er serber maximalt och vill inte ens ha med er att göra, slovener som också är kristna gillar heller inte serber så speciellt mycket. Bosnien serber identifierar sig som Bosnier och inte serber. Italienare? De skrattade ut er några gånger i Fotbollsmatcher varav de engång skrek ut 'serber är zigenare, serber är zigenare'

Varken syrianer, assyrier, serber, ryssar och annat pack kan göra något mot oss muslimer. Ryssland klarar inte ens av Tjettjenien som är ett muslimsk land, Serbien har förlorat mot Bosnien, Kosovo. Syrianer som är ständigt i tjafs med kurder har flera gånger blivit uttslagna. PKK tar väl hand om syrianer om de jävlas

Ni kommer alltid att hysa hat mot oss, och hat är rädsla.
2011-07-17, 16:23
Medlem
S-aras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aramaic
Kan man vara stoltare än att tillhöra den folkgrupp som la grunden för civilisationen och spelade en viktig roll i den tidiga kristendomen där vår frälsare Jesus Kristus talade vårt språk (arameiskan)? Vi har levt under Islams förtryck i många hundra år och det har begränsat oss men nu håller vinden på att vända och vi kommer åter stärka vårt inflytande i världen.

Liksom vart var ni svenskar när vi la grunden för dagens alfabet, arbetade med matematik och astronomi och invigde de första universiteten osv? Ni som folkgrupp existerade inte ens då

Något vi och våra balkanbröder aldrig kommer att göra är att slicka muslimröv som ni svenskar är jävligt bra på http://www.google.se/imgres?imgurl=h...1t:429,r:4,s:0

Dina balkanbröder slickade Saddams Husseins röv då de ville ha vapen! Han är Arab och MUSLIM dessutom! Hur känns det?
2011-07-17, 16:25
Medlem
S-aras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Jasså ja...

Jag är vit serbokroat (men är förstås mer "solbränd" dvs enligt svenskar "blatte, när det gäller, än svenskar) och min släkt stöttar mig och min assyriska flickvän. Till skillnad från dig och dina landsbröder dock, så rasblandar inte vi mer än innanför religion och etnisk kultur; det längsta jag kunde sträcka mig var just assyrier, och jag råkade träffa min soulmate. Min mor mår bra. Däremot hatar hon muslimer, araber, negrer och svennar som inte vågar stå upp för sin sak. Jag har inget "white mans guilt" eller nåt sånt töntigt, utan jag vet helt enkelt att ni ljuger och förvrider sanningen. Även om inte du är en av dem, så vet man i nio av tio fall att det är kurder, turkar, somalier eller valfri muslim som startar dessa smutstrådar mot assyrier. Om vi tar Södertälje som exempel, så är det en minoritet som begår dessa brott (inkl. maffian), men ändå faller alla S/A i denna grupp. Jag växte upp, mer eller mindre, i Södertälje. Tror mig, jag vet vilka som, åtminstone då, var syrianer/assyrier, och vilka som är pseudoassyrier, "kristna" araber och självhatiska turkar. Och därför nämnde jag våldtäktsligan förut, eftersom en stor del INTE var etniska assyrier, utan araber, turkar, irakier etc.

Våldtäcktsligan var syrianer och inget annat! Men självklart kan ni inte stå för det, då ska ni skylla på muslimer.
2011-07-17, 16:26
Medlem
S-aras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klutz99
De s k Sverige vänliga syrianerna som skulle vara våran sköld mot muslimerna visar sin underbara framsida igen...Elia Hittina och Simon Aydin dömes för en mycket grov och sadistisk gruppvåldtäckt. inte första gången dessa smutsiga arabiska zigenare är i farten. Har samlat ett antal rättegångar de sista 15 åren med intressanta syrianska namn som våldtäcktsmän, de spelar nu viktiga äffarsmän, ett otäckt litet email kan förstöra allt.

Vi måste jobba hårt för att få dessa äckliga svartskallar ut ur vårt fina land.

Arabiska zigenare? Elia Hittina och Simon Aydin är inte araber. Något jag har kollat upp.
2011-07-17, 16:29
Medlem
S-aras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Jag kan skriva under på det här.

Syrianer är ett växande problem i samhället.

Ni ska veta att Donco är perser och snackar skit om alla folkgrupper eftersom det persiska folket är såååååå lyckat!! Jaaa ni vet de är ju aaaaaaaaaaarieeeeeer
2011-07-17, 16:36
Medlem
S-aras avatar
Citat:
http://www.bahro.nu/index.php?aid=471 Bland de senaste händelserna.
http://www.bahro.nu/index.php?aid=468

I Syrien har vi det lite bättre än i t.ex Turkiet, Irak och Iran. Den största delen av syrianer som bor i Sverige kommer ifrån Turkiet och den största delen av kaldeerna från Irak.

Hmm, en av mina bekanta är Arab Syrier och har bott i Syrien under hela sitt liv. Han känner väldigt många syrianer i Syrien och talar bara gott om de. Kan bero på att ni har det friare där och kan utveckla er än i de andra närliggande länder.
2011-07-17, 20:37
Medlem
Men vad mycket skitsnack det snackas här! Albaner hit araber dit..serber ryssar här kroater där! Jag kan en del om den syrianska befolkningen i mentalitet och mål i livet! syrianer som sagt var den första befolkningen i världen att anta kristendomen år 37 A.D..Kyrkan av antioch...Tills idag har dom den 122 patriarken från Apostel Petrus....imponerande att dom ej har vikit sig...dom är nog det mest uthålligaste & starkaste folket mentalt och tro..sätt ett svärd & säga bli muslim...syrianen kommer svara hämta 10 svärd & hacka mig & jag lämnar inte min Herre oavsett! Syrianer är emperium folk.....Dom har förlorat endast 2 gånger inom historian när dom VÄL gör motstånd och krigat.....Och det är inga andra 2 dom största emperium Kungarna Genom tiderna! Första var av Tighlath Pelanessar III när han besegrande det Araméiska(syrianska) emperiumet som sträckte sig från Jordanien till Diyarbakir,halva mesopotamien dessutom....detta hände runt 730-750 B.C....Det tog 100 år tills Araméiska(syrianer) babylonier besegrande Assyriska emperiumet med hjälp av meder & perser! "Babylonska" (grekisk uttal) riket föll runt 2hundra år senare...fast dom behölll sitt fäste i deras kärnområden norra mesopotamien och syrien,libanon där dom var herrar i bergskedjan! När grekerna kom in leken så rörde dom inte araméerna(syrianer) och det flöt på tills romarna kom in i leken efter grekerna! Aramérnas inflytande började skjunka pga romarnas makt och barbarism...Araméernas(syrianer) område krympte till bara syriska öknen,norra mesopotaminen, alltså dagen Urfa(edessa) till tur-abdin-midyat.....Edessa var då (Aramé)Syrianernas huvudstad! Men runt 250 A.D började dom bygga upp sig igen...och besegrande romarna runt mellan-östern...största territoriet sträckte sig från Cairo till Ankara och var ledde av den Araméiska(syrianska) Drottningen Zenobia & Palmyra var fästet då mitt i syriska öknen..Hon regerade runt 350 talet......Men då kom den andra stor förlusten för (aramé)syrianerna & det var inte vem som helst....Det var Senator.kejsaren Aurelius av Rom som besegrade (aramé)Syrianerna en gång för alla....sen dess blev befolkingen av med makten i mellan-östern och har utstått massekeringar frpn barbarer från alla håll och alla folkgrupper kan säga....& det är därför det ser ut som det gör idag i mellan-östern och varför syrianer lever som dom lever.....om mellanöstern var i syrianska händer som den igentligen ska vara...ja då skulle mellan-östern vara världens pärla...istället vad den är idag.............Jag tror syrianerna kommer få lön för sin väntan & tålamod...dom har inte släppt sin tro oavsett grymheterna dom har utsatts för....jag kan noga säga.....vill syrianer göra motstånd....så blir det jobbigt för deras fiender....Syrianer är ett splittrat folk...Om dom skulle samla sig och inte kollade på vilka kyrkor dom tillhörde är dom över 8 miljoner.......Kämpa på suryoye....vargarna blir alldrig mätta....men när björnen ryter så springer vargen bort
2011-07-18, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trasigaskor
Men vad mycket skitsnack det snackas här! Albaner hit araber dit..serber ryssar här kroater där! Jag kan en del om den syrianska befolkningen i mentalitet och mål i livet! syrianer som sagt var den första befolkningen i världen att anta kristendomen år 37 A.D..Kyrkan av antioch...Tills idag har dom den 122 patriarken från Apostel Petrus....imponerande att dom ej har vikit sig...dom är nog det mest uthålligaste & starkaste folket mentalt och tro..sätt ett svärd & säga bli muslim...syrianen kommer svara hämta 10 svärd & hacka mig & jag lämnar inte min Herre oavsett! Syrianer är emperium folk.....Dom har förlorat endast 2 gånger inom historian när dom VÄL gör motstånd och krigat.....Och det är inga andra 2 dom största emperium Kungarna Genom tiderna! Första var av Tighlath Pelanessar III när han besegrande det Araméiska(syrianska) emperiumet som sträckte sig från Jordanien till Diyarbakir,halva mesopotamien dessutom....detta hände runt 730-750 B.C....Det tog 100 år tills Araméiska(syrianer) babylonier besegrande Assyriska emperiumet med hjälp av meder & perser! "Babylonska" (grekisk uttal) riket föll runt 2hundra år senare...fast dom behölll sitt fäste i deras kärnområden norra mesopotamien och syrien,libanon där dom var herrar i bergskedjan! När grekerna kom in leken så rörde dom inte araméerna(syrianer) och det flöt på tills romarna kom in i leken efter grekerna! Aramérnas inflytande började skjunka pga romarnas makt och barbarism...Araméernas(syrianer) område krympte till bara syriska öknen,norra mesopotaminen, alltså dagen Urfa(edessa) till tur-abdin-midyat.....Edessa var då (Aramé)Syrianernas huvudstad! Men runt 250 A.D började dom bygga upp sig igen...och besegrande romarna runt mellan-östern...största territoriet sträckte sig från Cairo till Ankara och var ledde av den Araméiska(syrianska) Drottningen Zenobia & Palmyra var fästet då mitt i syriska öknen..Hon regerade runt 350 talet......Men då kom den andra stor förlusten för (aramé)syrianerna & det var inte vem som helst....Det var Senator.kejsaren Aurelius av Rom som besegrade (aramé)Syrianerna en gång för alla....sen dess blev befolkingen av med makten i mellan-östern och har utstått massekeringar frpn barbarer från alla håll och alla folkgrupper kan säga....& det är därför det ser ut som det gör idag i mellan-östern och varför syrianer lever som dom lever.....om mellanöstern var i syrianska händer som den igentligen ska vara...ja då skulle mellan-östern vara världens pärla...istället vad den är idag.............Jag tror syrianerna kommer få lön för sin väntan & tålamod...dom har inte släppt sin tro oavsett grymheterna dom har utsatts för....jag kan noga säga.....vill syrianer göra motstånd....så blir det jobbigt för deras fiender....Syrianer är ett splittrat folk...Om dom skulle samla sig och inte kollade på vilka kyrkor dom tillhörde är dom över 8 miljoner.......Kämpa på suryoye....vargarna blir alldrig mätta....men när björnen ryter så springer vargen bort

Närapå oläsligt, du skriver om saker som hänt för 2,000 år sedan och du ej ens kan genetiskt knyta dessa arabiska zigenare till.

Den största prestation ni åstadkommit som klangrupp eller individuellt de sista årtusendena och skryter ogenerat om är att Syrianska FC gick upp till allsvenskan. De säger väl nagot om era ambitionsnivåer och (o)förmåga att prestera, likt andra mellanösternfolk är era bidrag till den moderna civilisationen lika med noll, och för den svenska staten utgör ni en av dem mest kostnads- och resurskrävande invandrargrupper som kommit.
2011-07-18, 12:04
Medlem
Citat:
Närapå oläsligt, du skriver om saker som hänt för 2,000 år sedan och du ej ens kan genetiskt knyta dessa arabiska zigenare till.

Den största prestation ni åstadkommit som klangrupp eller individuellt de sista årtusendena och skryter ogenerat om är att Syrianska FC gick upp till allsvenskan. De säger väl nagot om era ambitionsnivåer och (o)förmåga att prestera, likt andra mellanösternfolk är era bidrag till den moderna civilisationen lika med noll, och för den svenska staten utgör ni en av dem mest kostnads- och resurskrävande invandrargrupper som kommit.
Vi har lyckats väldigt bra som grupp och individuellt. Finns t.ex. flera syrianska/assyriska/kaldeiska miljardärer i diasporan, t.ex. har Carlos Slim (världens rikaste man) syrianska rötter.

Vi är också den folkgrupp som är mest intergrerad och ekonomisk och politiskt framgångsrika i både Sverige, USA, Tyskland osv.. Här kan du se några kända syrianer i Sverige http://sv.wikipedia.org/wiki/Assyrie...aner_i_Sverige

För att inte ha ngt land och för att ha förtryckts i flera hundra år så har vi lyckats bra. Ca 80% av vår folkgrupp i Turkiet utplånades.

Att vi skulle vara en börda på samhället är en lögn eftersom statestiken visar ngt annat:
En studie av högskolorna United Way och Walsh College visade att 57% av de kaldeiska hushållen i USA ägde minst ett företag, och att 20% ägde minst två företag. Studien visade även att deras medianinkomst var dubbelt så hög som det amerikanska genomsnittet

Enligt forskning är det upp till tre gånger vanligare bland assyrier/syrianer än bland andra Södertäljebor att starta eget företag
http://sv.wikipedia.org/wiki/Assyrier/syrianer
2011-07-18, 12:55
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trasigaskor
Mentalt IQ befriat trams; ditt psykiska tvångsbehov av att nämna "aramé" och "araméer" för varje gång du skriver "syrian" är inget annat än politiskt avsiktlig desinformation. Föreställ dig att en etnisk icke-arabisk marockan av berberursprung har ett psykiskt tvångsbehov att skriva "arab" varje gång han skriver marockan. Så hjärntvättad är du. Du påminner mig om muslimerna som måste skriva "PBUH" varje gång de skriver "Muhammed".

Snacka om anti-intellektualism.

Syrian = förkortning av Assyrian, per Herodotos, som är den största historiska auktoriteten. Sluta bastardisera våra förfäders förkortning. Tack.

Och sedan, lägg av med alla dessa religiösa samfunds benämningar som om de vore etniska identiteter:

Aramé/Syrian/Kaldé/Nestorian

Snälla, det ser otroligt löjligt ut. Vi är assyrier, kort och koncist.

Det har dessutom aldrig någonsin i hela historien funnits ett arameiskt imperium. Tiglath-Pileser III och andra assyriska kungar (Ashurnasirpal II etc.) bedrev aggressiv krigföring mot degenererade arameiska stammar och småskaliga arameiska kungar. Det är en förbannad tragedi att de assyriska kungarna inte utrotade alla araméer; då hade vi åtminstone inte talat någon bastardiserad kvasiarameisk dialekt idag och vi assyrier hade inte haft psykfall som romantiserar om det arameiska skitfolket.

Väx upp för fan och lär er acceptera ert assyriska ursprung.
Senast redigerad av EliasAlucard 2011-07-18 kl. 13:02.
2011-07-18, 13:12
Medlem
Citat:
Vi har lyckats väldigt bra som grupp och individuellt. Finns t.ex. flera syrianska/assyriska/kaldeiska miljardärer i diasporan, t.ex. har Carlos Slim (världens rikaste man) syrianska rötter.

Vi är också den folkgrupp som är mest intergrerad och ekonomisk och politiskt framgångsrika i både Sverige, USA, Tyskland osv.. Här kan du se några kända syrianer i Sverige http://sv.wikipedia.org/wiki/Assyrie...aner_i_Sverige

För att inte ha ngt land och för att ha förtryckts i flera hundra år så har vi lyckats bra. Ca 80% av vår folkgrupp i Turkiet utplånades.

Att vi skulle vara en börda på samhället är en lögn eftersom statestiken visar ngt annat:
En studie av högskolorna United Way och Walsh College visade att 57% av de kaldeiska hushållen i USA ägde minst ett företag, och att 20% ägde minst två företag. Studien visade även att deras medianinkomst var dubbelt så hög som det amerikanska genomsnittet

Enligt forskning är det upp till tre gånger vanligare bland assyrier/syrianer än bland andra Södertäljebor att starta eget företag
http://sv.wikipedia.org/wiki/Assyrier/syrianer

Det där var ingen lista som imponerade, hälften av dem är b-/c- kvalitets amatörfotbollspelare, en handfull inkvoterade politker (likt nyamko sabuni) och sedan en handfull akademiker (de var väl alla ni kunde hitta med universitetsexamina?).
Ert 'rogue gallery’ av södertäljenatverk, original gangsters, heroinsmuglare och våldtäcktsmän är i sin groteskthet både mera omfattande och imponerande.
Jag tror jag har rätt i mitt påstående att det största som hänt er som folk de senaste 2,000 åren är att Syrianska FC gick upp i allsvenskan.
Ert berömda entreprenörskap tyckes ju aldrig expandera utanfor gatuköken, frisörsalongerna och skomakerierna. Let’s face it, ni är en samling småhandlare, utan dokumenterad förmåga till innovation och imperiebyggande och det får väl vara bra så, alla kan inte bli kungar, de flesta hör för evigt till det ’lilla folket’. Att ni något så när lyckats överleva är vackert nog.

Att ni skulle netto bidra till Sverige är ju bara löjligt, Södertälje har ju med er som stor befolkning förvandlats till till en ren slumstad som inte överlever utan socialbidrag, vite mannens börda.

För att inte ha något land, så tycker jag väl att ni lyckats kanske något lite bättre än zigenarna men bara lite, ungefär lika bra som era kusiner kurderna och de där förtryckta i södra sudan (arabiska sudaneser?, not sure).
Jag är ledsen men någon koppling till Carlos Slim Helu har du inte annat än dina 'babyloniska forfader' för 3,000 år sedan, han är av arabiskt ursprung. Då kan du lika gärna hävda att vilken judisk /arabisk miljardär som helst har syrianska rötter.
2011-07-18, 13:25
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
För att inte ha något land, så tycker jag väl att ni lyckats kanske något lite bättre än zigenarna men bara lite, ungefär lika bra som era kusiner kurderna och de där förtryckta i södra sudan (arabiska sudaneser?, not sure).
Jag är ledsen men någon koppling till Carlos Slim Helu har du inte annat än dina 'babyloniska forfader' för 3,000 år sedan, han är av arabiskt ursprung. Då kan du lika gärna hävda att vilken judisk /arabisk miljardär som helst har syrianska rötter.
Du är ett ganska roligt troll du; din trollteknik påminner faktiskt mycket om somaliern Akhenaton. Till en början tyckte jag att du var smått irriterande, men numera läser jag dina inlägg med stort nöje. När du skall förnedra oss assyrier, då kallar du oss "arabfolk". När en av världens rikaste män råkar vara kristen maronit med ursprung från anatolisk mesopotamiska byar (alltså i princip genetiskt oskiljbar från assyrier), då är han helt plötsligt inte assyrier/syrian, utan snarare en ädel och nobel arab Låt oss totalt ignorera att maroniter identifierar sig som suryoye, de är såklart araber när det passar att hitta på havsdjupa skillnader mellan maroniter och assyrier, för vi vet ju att assyrier är ett zigenarfolk av schimpansoid ursprung.

Du är inget annat än en åsna med djupa mindervärdeskomplex, a huge chip on your shoulder, som jänkarna brukar säga. Det kan inte vara så att du har en ex-flickvän som föredrar blattekuk, eller?
Senast redigerad av EliasAlucard 2011-07-18 kl. 13:27.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in