Citat:
Ursprungligen postat av cione
Ja och personligen älskar jag detta nya system. Tråkigt (men helt meningslöst dock) är att listan hackar ganska mycket när man har en 10+ SMS. Sänker användarvänligheten en smula men är som sagt inget att egentligen klaga över, kanske bara jag som är petig och lite prylbög?

Detsamma tycker jag gäller för aMSN men väntar otroligt mycket på första uppdateringen och allt den för med sig!
EDIT: Fick nyligen meddelande om att uppdatera SuperTux så nu går det äntligen att spela. Verkligen bra tidsfördriv för den som behöver något sådan (ja vem behöver inte?).
Själv har jag en jävla massa emulatorer och spel, DOS,SNES,NES & Sega bland annat.
Jag testade aMSN för att se hur det såg ut och det var jävligt buggigt må jag säga.
Popupsen gick inte stänga ner och programmet krashade lite då och då, sen det hemska windows liknande interfacet.

Nej får hålla mig till pidgin det är fint och fungerar bra förutom att cam/röstsamtal pluginen inte fungerar förtillfället, eller så är det jag som inte fått igång den riktigt. inte för att jag använder det ändå bara roligt om det fungerar haha.
Citat:
Ursprungligen postat av Bahmut
Okej där ser man.

Finns denna för försäljning än? Sjukt sugen på denna, men måste köpa genom Telenor (fick en ny från dem och vill byta till N900), men lär ju få vänta ett tag eller vad tror ni?

N900 säljs exklusivt ifrån Nokia store tills jul (eller tills 1.1 uppdateringen kommer) som ska komma i slutet på denna månad, sedan kommer den nog till andra återförsäljare.