2009-11-25, 21:07
Medlem
derbicoolings avatar
okej

Såg också quake filmerna nu satan vad roligt det såg ut
Citera
2009-11-25, 21:07
Medlem
kurt4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raddical
Jo, det är väll klart jag ska göra det. men undrade om det var så på den svenska med

Det nordiska tangentbordet kommer med ÅÄÖ utan att behöva trycka ner FN, däremot kräver siffrorna FN och även pil upp / ner. Annars kan jag väl tillägga att knappar som ctrl, pg up/down och några andra finns med som on-screen-knappar i terminalen...
Citera
2009-11-25, 21:08
Medlem
Zinkys avatar
Citat:
Även om man skriver en 50-100 sms om dagen ? Kanske är en vanesak isf

nu skriver jag vil inte så många sms men har kommit upp i en 30-40 om dagen och fungerat utmärkt. Även skrivit en mindre presentation på 2 sidor på den...

Dock tycker jag det ser ut som att det kan bli jobbigt att ha mellanslaget så pass långt till höger...
Citera
2009-11-25, 21:16
Medlem
raddicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt4n

Det nordiska tangentbordet kommer med ÅÄÖ utan att behöva trycka ner FN, däremot kräver siffrorna FN och även pil upp / ner. Annars kan jag väl tillägga att knappar som ctrl, pg up/down och några andra finns med som on-screen-knappar i terminalen...
ah det var just det jag ville höra! tack så mycket

Citat:
Ursprungligen postat av Zinky
nu skriver jag vil inte så många sms men har kommit upp i en 30-40 om dagen och fungerat utmärkt. Även skrivit en mindre presentation på 2 sidor på den...

Dock tycker jag det ser ut som att det kan bli jobbigt att ha mellanslaget så pass långt till höger...

japp, undrade varför dom har valt att göra så...
Citera
2009-11-25, 21:22
Medlem
antezzzs avatar
annars kan man väl alltid plugga in ett tagentbord via micro-USB porten?
Citera
2009-11-25, 21:33
Medlem
raddicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antezzz
annars kan man väl alltid plugga in ett tagentbord via micro-USB porten?

HAHA, tänk hur det skulle se ut, sitter på cafét med bruden, får ett sms och slänger upp ett fullstort tangentbord på bordet och skickar ett svar
Senast redigerad av raddical 2009-11-25 kl. 21:46.
Citera
2009-11-25, 21:58
Medlem
hxhs avatar
För den som vill ha spotify lite senare i luren

http://qt.gitorious.org/qt-labs/qtspotify
Citera
2009-11-25, 22:07
Medlem
antezzzs avatar
Citat:
HAHA, tänk hur det skulle se ut, sitter på cafét med bruden, får ett sms och slänger upp ett fullstort tangentbord på bordet och skickar ett svar

Haha, hade sett roligt ut om man har ett stort tagentbord under jackan och slänger fram den med orden "vänta ska bara skicka ett SMS"

Men nu tror jag inte micro-usb tagentbord är stora utan kanske lite större än N900s tagentbord, hade man haft ett stort tagentbord hade man väl inte haft något batteri kvar efter någon minut haha.
Citera
2009-11-25, 22:10
Medlem
raddicals avatar
Citat:
Haha, hade sett roligt ut om man har ett stort tagentbord under jackan och slänger fram den med orden "vänta ska bara skicka ett SMS"

Men nu tror jag inte micro-usb tagentbord är stora utan kanske lite större än N900s tagentbord, hade man haft ett stort tagentbord hade man väl inte haft något batteri kvar efter någon minut haha.

Man kanske kan få den att rulla med ett sånthär ? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=255515 Det om något hade varit coolt
Citera
2009-11-25, 22:33
Medlem
antezzzs avatar
Citat:
Man kanske kan få den att rulla med ett sånthär ? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=255515 Det om något hade varit coolt

Mja, eller något liknande. Men jag tror N900:ans tagentbord ska fungera riktigt bra.
Tiden går så sakta medans man tittar vad för program och widgets man ska ha samtidigt som man sitter och drömmer om att leveransgubben ska plinga på och säga "här har du"
Citera
2009-11-25, 22:45
Medlem
raddicals avatar
Citat:
Mja, eller något liknande. Men jag tror N900:ans tagentbord ska fungera riktigt bra.
Tiden går så sakta medans man tittar vad för program och widgets man ska ha samtidigt som man sitter och drömmer om att leveransgubben ska plinga på och säga "här har du"

Jag håller med, även om jag inte beställt den än eftersom jag hade tänk skaffa den med ett abonnemang. Men kommer fan hänga på låset den dagen de släpps. Har nokia sagt något nytt om vilket datum den kommer?
Citera
2009-11-25, 23:37
Medlem
Citat:
Jag håller med, även om jag inte beställt den än eftersom jag hade tänk skaffa den med ett abonnemang. Men kommer fan hänga på låset den dagen de släpps. Har nokia sagt något nytt om vilket datum den kommer?

Inte vad jag vet...bara att uppdateringen ska släppas nästa vecka och sen tar det ju ett tag för lurarna att komma hit också.

Enligt 3 så "Hoppas ha den på hyllorna dagarna kring jul, eller första dagarna 2010. det beror på när Nokia levererar."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in