2009-11-26, 03:00
Medlem
ciones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antezzz
du får gärna posta svaren (om han nu vågar svara)

Inga svar ännu=)

Orkar inte bry mig längre. Förväntar mig inte mobilen innan nyår längre ens. OM programvaran uppdateras nästa vecka ska de börja tillverka nya lurar till Sverigelanseringen, sen skicka hit dem, sen distribuera dem. Tar tid, och tålamod ifrån vår sida..... Nokia har förlorat många kunder kan man väl ganska lugnt påstå.
Citera
2009-11-26, 03:04
Medlem
antezzzs avatar
Vi får kapa lasten!

Nja vet inte ens själv vad man ska tro, men jag hoppas på det bästa att den kommer lagom innan julafton iallafall.
Då kan dom andra öppna paket och äta julmat bäst dom vill medans jag sitter i något mörkt hörn och sufar på FB
Citera
2009-11-26, 10:07
Medlem
raddicals avatar
Ganska pinsamt gjort av nokia, att ställa in så pass många lurar och förlora ett stort antal kunde. På grund av en mjukvaru uppdatering, som bara drabbar tre kunder ? jävla finnar... Hade inte de drabbade kunnat ladda ner mjukvaran när de väl fått telefonen ?

Den har väll förövrigt funnits ute i USA ett bra tag nu väll ?
Citera
2009-11-26, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raddical
Ganska pinsamt gjort av nokia, att ställa in så pass många lurar och förlora ett stort antal kunde. På grund av en mjukvaru uppdatering, som bara drabbar tre kunder ? jävla finnar... Hade inte de drabbade kunnat ladda ner mjukvaran när de väl fått telefonen ?

Den har väll förövrigt funnits ute i USA ett bra tag nu väll ?
d e väl knappast finnarnas fel att nokia sverige senarelägger säljstarten... Våra grannländer har redan fått/får den i dagarna... kolla komplett.no där ska den komma in i morgon..
Citera
2009-11-26, 14:07
Medlem
raddicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengbeng
d e väl knappast finnarnas fel att nokia sverige senarelägger säljstarten... Våra grannländer har redan fått/får den i dagarna... kolla komplett.no där ska den komma in i morgon..

Nej sant, men nokia sverige då. ...
Citera
2009-11-26, 14:47
Medlem
NiV3Rts avatar
Jag är tveksam till att Nokia egentligen förlorar så många kunder på sina förseningar i lanseringen. Jag menar, har de som är ute efter en telefon i den klassen några egentliga alternativ?
Citera
2009-11-26, 14:52
Medlem
ciones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiV3Rt
Jag är tveksam till att Nokia egentligen förlorar så många kunder på sina förseningar i lanseringen. Jag menar, har de som är ute efter en telefon i den klassen några egentliga alternativ?

Inte för de som utnyttjar N900:ans rätta potential, annars finns det många alternativ, som dessutom är väldigt attraktiva.

Edit: Har du för övrigt hört talas om den så kallade hypen? Väldigt många köper ny teknologi pga just den, kanske ibland irrationellt.
Citera
2009-11-26, 14:54
Medlem
raddicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cione
Inte för de som utnyttjar N900:ans rätta potential, annars finns det många alternativ, som dessutom är väldigt attraktiva.

Vilka syftar du på här ? x10:an då ?

har blivit jävligt sugen på en telefon med tangentbord nu
Citera
2009-11-26, 14:58
Medlem
maties avatar
Tror ni att mms kommer att komma med tiden?
Citera
2009-11-26, 15:00
Medlem
ciones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raddical
Vilka syftar du på här ? x10:an då ?

har blivit jävligt sugen på en telefon med tangentbord nu

Tänker mer på mjukvaran i telefonen, inte telefonen i sig; Android är ju ett komplement.
Citera
2009-11-26, 15:01
Medlem
ciones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matie
Tror ni att mms kommer att komma med tiden?

Ja det tror jag, men MMS är inte så viktigt eller prioriterat längre, inte för mig i alla fall.
Citera
2009-11-26, 15:29
Medlem
raddicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cione
Tänker mer på mjukvaran i telefonen, inte telefonen i sig; Android är ju ett komplement.

ah, ja okej självklart finns ju android med. som är väldigt snarlikt, får kolla in någon sån med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in